Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Geleerde Gepost door Geleerde op donderdag 08-10-2009 om 13:55:02

After months, if not years of Internet speculation and rumor, the man many call The God MC’s management and label officially confirm that Rakim Allah will release his long awaited new album The Seventh Seal on November 17, 2009.

Guest artists include Busta Rhymes, Jadakiss, Maino, Tracey Horton, IQ, Styles P, and others, including Destiny Griffin, Rakim’s own daughter. The artist’s Ra Records shares the imprint in a joint venture with Tuscan Villa and SMC Recordings and is distributed through Fontana/Universal Music Group. He has enlisted a slew of production talent including Needlz, Nottz, Jake One, Nick Wiz, Ty Fiffe and more on the album’s well-rounded tracks.

“The Seventh Seal is my own revelation…my way of taking the best of what Hip-Hop has to offer, what we as a culture and a community have to offer, putting my stamp on it and leading us forward while constantly respecting what we’ve already accomplished,” Rakim says. “When you’ve been blessed with a career like mine, you develop a deep relationship with the music, and that love is recognized by the true heads that share it with you. You’ll see us keep building as we break through each Seal … showing the best of what I can do in many forms, bringing the energy and having fun, but first I’m laying that foundation and give my longtime fans the conscious fire they expect.”

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2009 @ 14:01:17 ]
Tariq
Gepost door Tariq op vrijdag 27-11-2009 om 18:37:00
Niemand die deze shit nog heeft gechecked? vind zelf Satisfaction Guarenteed erg hard!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 27-11-2009 om 18:55:28
jup vandaag toevallig 2x geluisterd, vind het een erg prettig album
Eigenwais
Ik flowiezo
Gepost door Eigenwais op zondag 29-11-2009 om 23:44:19
rakim komt altijd hard,
the seventh seal is ook harddd
Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 29-11-2009 om 23:52:37
kneitertje slecht, na 1000 jaar zo'n prul neerzetten.
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Eigenwais
Ik flowiezo
Gepost door Eigenwais op maandag 30-11-2009 om 01:40:27
Quote:
Angelix schreef op 29-11-2009 @ 23:52
kneitertje slecht, na 1000 jaar zo'n prul neerzetten.

wat lul jij nerd
Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zondag 05-12-2010 om 23:09:25
heb dit album pas recent gehoord (schaam) en vind 'm echt nice

dit blijft echt een lekkere plaat
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.