Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-10-2009 om 15:30:35

deel.1

deel.2

deel.3

deel.4

Om even aan te geven dat volgend jaar iedereen mee moet representen, Hiphop kemp2009 de jaa euhh...je had erbij moeten zijn video. Ik was daarheen met Drt, Bolle en Mikey B. en schijnen ook nog terror in tjechie deel 2 praag videos te cirkuleren maar daar weet ik niets van hehe. Tjek maar en schrijf alvast in je agenda. Hiphop Kemp 2010 njugga
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 10-10-2009 om 13:04:39
zo saai? zeg teminste dat je volgend jaar mee gaat ookal ga je niet
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 10-10-2009 om 13:06:19
Ik ga volgend jaar mee
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.