Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, ik heb een nieuw muurpapier... | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patta schreef op 15-04-2008 @ 23:04 ![]() Opgeruimd staat netjes. ![]() Dope. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Opgeruimd is kaal! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
ik vind 't eerlijk gezegd wel makkelijk.. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
[URL=http://g.imageshack.us/img413/bureaubladfd7.jpg/1/] | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 16:26:15 ] | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 16:35:23 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Jullie hebben een appel!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Gebruik je geen spaces? Dat maakt minimaliseren namelijk praktisch onnodig. Ik heb er een hekel aan als er vensters geminimaliseerd staan in mn dock. ![]() Wel mooie foto hoor.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 16:39:19 ] | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ook maar dat was even mooi voor op de foto nerd! sowieso ben ik fan van spaces ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Smoesjes | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
nooit. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
oke. | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het best dope zo, die album cover de hele tijd herhaald. En ik heb teveel games op mn bureablad terwijl ik ze nooit speel. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() weer een nieuwe ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
zoiets? ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Paupert schreef op 17-01-2009 @ 18:02 Vind het best dope zo, die album cover de hele tijd herhaald. En ik heb teveel games op mn bureablad terwijl ik ze nooit speel. check mij shinen in die MSN gesprekken. BG is van DeviantArt. Heeft iemand nog een goede site voor Backgrounds? [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2009 @ 19:15:48 ] ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Days to come | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de mijne toch het aanst. (2 schermen) ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
hoe moet je foto plaatsen ![]() ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ey Nieroth, hoe heb jij op je tweede scherm een taakbalk gekregen? Ik mis dat ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Quote: SBU schreef op 21-01-2009 @ 21:31 Ey Nieroth, hoe heb jij op je tweede scherm een taakbalk gekregen? Ik mis dat ![]() ![]() http://www.mediachance.com/free/multimon.htm Klein freeware proggie, maar ik kan niet meer zonder :p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
thanks to eleonore ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hij is nice ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2009 @ 12:29:22 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Dope! ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Erg dope foto liquid! Hij staat ook op interfaceLIFT. Misschien is deze site ook wel interessant voor RVR. Quote: RVR_ schreef op 21-01-2009 @ 19:08 BG is van DeviantArt. Heeft iemand nog een goede site voor Backgrounds? | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Mijn dochtertje natuurlijk op me achtergrond.. ![]() Heb deze pc net 2 dagen.. Moet nog veel op geinstalleerd worden.. Daarom ziet mn bureaublad er nog netjes uit ![]() Trouwens nu we toch bezig zijn.. Weet iemand hoe ik die uhm.. Icoontjes zeg maar op me bureaublad klein kan krijgen? Liquid.. Jou background vind ik dope! ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
mooi meissie hoor | ||
![]() | ![]() |
Quote: MiSSy-Y schreef op 22-01-2009 @ 18:24 Trouwens nu we toch bezig zijn.. Weet iemand hoe ik die uhm.. Icoontjes zeg maar op me bureaublad klein kan krijgen? Rechtermuis op bureaublad, beeld, klassieke pictogrammen. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
die whaaaat picca heeft ze daar express geplaats voor ze de screenshot nam ![]() ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Thanks Nieroth.. Je bent me held ![]() Yeah.. Deking ook thanks.. ![]() En ja die foto had ik idd express ervoor geplaats Osmo.. Zo levenloos ben ik echt ja ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
EProductions Beatbakker ![]() |
![]() | ![]() |
hier komt ie dan![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
en daar moet je alleen nog een taakbalk bij denken dan ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, ik heb echt de gaarste shit in me kamertje, ik zal eens een foto maken ![]() hehe: ![]() mijn monitor (22inch widescreen bitches!) staat op een omgekeerde lege emmer... en ja, er ligt idd een fantastisch mooi meisje in mijn bed (zie je geen reet van denk ik ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2009 @ 21:25:51 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Woeehoeee, zelfs m'n presentatie en FFQ staan nog op je bureaublad ![]() Je mag ze nu trouwens wel weer verwijderen ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
brute achtergrond ja jesper ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Tja: | ||
Haha sick basterd. | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe at die van EsX ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
EsX door je beelscherm!! Ik ga vandaag een betere versie van die foto schieten, hij is her en der wat wazig vandaar.. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Damn, ik schrok me te barsten. Scroll ik omlaag, opeens IT op mn beeldscherm. Vroeger nachtmerries gehad van die kutclown ![]() ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] |