Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 19-10-2009 @ 19:27 basketball diaries schiet me ineens te binnen was ook een goeie film toch? Quote: Mutz schreef op 19-10-2009 @ 19:32 Jazeker, mooie film was dat, harde afkick scene ook. jah dat is juist het grijpende aan films, net zoals wir kindern von bahnhof zoo, 1 van de meest indrukwekkende drugs films die ik ooit heb gezien, waargebeurd ook nog is, die moet je echt een keer gezien hebben [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2009 @ 19:36:13 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Als je nog moet kiezen welke film dan zou ik 'this is England' even checken. Is wel vermakelijk etc. ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
thanks ouwe ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Basketball diaries en wir kindern von bahnhof zoo ben ik aan het downloaden nu.. Iemand had het over ex-drummer, en diegene kon hem niet vinden: http://www.torrentportal.com/details/1308407/Ex.Drummer%5B2007%5DDvDrip%5BFlemish%5D.html ![]() | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe jah ok torrents, maar diegene zoekt nzb files, usenet.. ![]() (diegene download via payserver, altijd vaste snelheid zo'n 1.30 mb/sec) en verwacht van kindern von bahnhof zoo geen bloedstollende shizzle, tis gewoon het feit van de verslaving, de drama, het donkere wereldje etc.. heel aangrijpend [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2009 @ 20:05:52 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Ik hou op z'n tijd wel van drama...mits goed gebracht... Ik rock torrents met 2,5 MB per seconde ![]() | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
constant? en wat voor internet aansluiting heb je? ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ratatouille komt zo op tv. Hoorde dat het wel een oke tekenfilm is? | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
klopt, goeie film in zn genre ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Van het genoemde lijstje net, Wolf Creek vond ik best goed. | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2009 @ 21:23:38 ] ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 19-10-2009 @ 20:11 constant? en wat voor internet aansluiting heb je? Vrijwel constant, mits de film goed "aangeboden" word... Aansluitingen, rekeningen, contributies en boetes worden allemaal door mijn vrouw betaald, dus geen idee wat voor aansluiting.. Iets van Ziggo, dat weet ik wel.. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Ex Drummer vind ik echt een fantastische film, maarja wat wil je met een Herman Brusselmans verfilming.. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ey bobbo, awaydays was wel vet man, goede sfeer in die film, en geen kansloze shit als die andere twee.. zoals die vage dromen van danny dyer of het feit dat een amerikaan zomaar effe meeloopt met de icf of gse dan in dit geval ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren A Perfect Getaway gezien, een van de gaarste films die ik sinds lange tijd gezien heb....![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga nu City of Men kijken, het vervolg op City of God. Ben benieuwd, het eerste deel is echt heel dik ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
la haine ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 20-10-2009 @ 14:42 Ik ga nu City of Men kijken, het vervolg op City of God. Ben benieuwd, het eerste deel is echt heel dik Het is geen deel 2 of vervolg op Cidade de Deus. Maar wel een goede film.... | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
wel van dezelfde regisseur dacht ik, dus zelfde stijl oid toch? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Nope nope nope..... | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Grind is ook wel een toffe film, als je een beetje van skaten houd | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 20-10-2009 @ 13:31 ey bobbo, awaydays was wel vet man, goede sfeer in die film, en geen kansloze shit als die andere twee.. zoals die vage dromen van danny dyer of het feit dat een amerikaan zomaar effe meeloopt met de icf of gse dan in dit geval hehe dope film he, lekker rauw en b-film stijl geschoten + heerlijk engels.. en city of men is stuk minder als city of god.. voor die eckte braziliaanse films a la city of god check last stop 173 (die evenaart city of god wel kwa gekheid) en tropa de elite hele goeie films ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Het is "last stop 174" ......En die was inderdaad wel goed.. Tropa de Elite ben ik aan het downen nu, volgens de recensies moet 'ie goed zijn.. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
im very very sorry ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
dope, even checken ---------------------------------------- beng! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
en voor degenen die into hooliganism zijn en die genre wel diggen, pm me voor de film awaydays ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
ik kan geen dutch subs krijgen voor Awaydays.... | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
edit: heb um ook alleen met engelse ondertiteling, dacht dat ik nederlandse had [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2009 @ 18:10:44 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
juist engelse subs zijn toffer, om het toch te kunnen volgen ondanks de accenten en niets van de engelse sfeer te verliezen ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren Drag Me To Hell gezien, voor een toch best wel cliche horrorverhaal vond ik hem wel de moeite waard. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja, en met dat envelop zag je ook al van mijlenver aankomen..... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Hehe eigenlijk wel ja | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Vond het eigenlijk wel wat dat het niet zo'n happy ending film was.. Die bitch! DIE! | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
ga hem vanaaf kijken, wel de moeite waard dus? | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
ik ga nu the tournament kijken ik heb de trailer gezien en volgens mij is et wel de moeite waard ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Vanavond om 22.15 The Boondock Saints op RTL7. Heb hem nog nooit gezien dus ik ga hem wel ff checken | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja hij is heel tof, kijken! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
the tournament gekeken... dope film ![]() ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
The Informant... VERMEIDEN! ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Ottogast Rapchinees ![]() |
![]() | ![]() |
*proest* ---------------------------------------- Jeeje | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
h� vervelend man, gezondheid! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
How high maar weer eens effe kijken dan | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
iemand Up al gezien? Heb hem gedownload, van de week eens kijken | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben wel benieuwd naar de eerste eckte 3d film, zag er gister een stukje over maar ben vergeten over welke het ging. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben laatst naar ice age 3d geweest, of is dat niet eckt? Was wel erg tof met die effecten. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Die vond ik echt zo slecht 3d![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Disneyland 3D bioscoop was indrukwekkend, ik weet niet meer welke film er draaide toen (is al iets van 10 jaar geleden ofzo) Up word gedowned nu, niks voor mij, maar mijn vrouw zat er al weken om te zeiken.. Iemand surrogates al gezien? Is 't wat? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 22-10-2009 @ 20:33 Die vond ik echt zo slecht 3d ![]() In de Efteling heb je ook zo'n 3d ding van het WNF. Die My Bloody Valentine 3D was echt wackness, die effecten zagen er best nep uit en amper 3D te noemen eigenlijk. Cheapass brilletje zat erbij enzo.. Nee ik geloof niet dat 3D films aan mij besteed zijn. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
http://www.imdb.com/title/tt1179904/ User Comments (Comment on this title) 126 out of 226 people found the following comment useful. The Hype-The Film-The Fear, 30 September 2009 9/10 Author: MrSavari from United States Dearest readers, a film like this has not come along since The Exorcist. After listening to all the hype, and following this film until 2007 you could say I knew a lot about this little film. Nothing could prepare me for the climatic, scary ass situations that the cast and crew put on celluloid. Yes, my friends, it really is a scary movie. I won't tell you what it's about because by this point you should already know that. What I want to tell you is how great this film really is. Director Peli has succeeded in creating a masterpiece with little money and simple theme park haunted house gags. He does something that Hitchcock did so well in his prime-he creates a level of suspense so intense that the smallest sound makes your heart jump. That, is great film-making, because it is made with an educated audience in mind. He doesn't cater to the general public he gives film lovers what they want and he gives it to them hard. Don't go to this for gore. Don't go to this for Hollywood crap. Don't go to this with your kids under 15. Most importantly....don't go to this...alone. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2009 @ 23:25:57 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe beverly hills cop 1, 2 en 3 vallen net op de mat ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |