Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 17:47:05
ey yo ik wil eff een ding hier zo zeggen en dan ben ik ook weer weg van deze site....het is hier allemaal ongereld ...je mag doen wat je wil battles worden niet serieus of normaal gedaan ...
ik weet neit wie de administrator is maar hij mag heel wat gaan doen voor deze site... zo blijf je lagen mensen krijgen en worden ze nooit bter ....ik zat al bij een andere site ik wou eff checken hoe dat hier aan toe ging en die dissen van mij waren eff snel gedaan om slecht te lijken maar .. deze site word echt wel afgekeurt pff echt bullshit..

reageer eff snel .... dan kan ik je zeggen wat je wil weten
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 17:49:18
je moet gaan battlen niet lol wat jullie hierzo hebben
rappers die zijn er hier helemaal niet ....auwehoeren lol maken...
rookies of hard of al dat shit no whay hebben ze niet fuck zooi
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 17:50:23
Forum voor al je battles, niet te persoonlijk worden het gaat om het element van de battle.

en dan dit nog je mag alles in een battle zetten wat je wil pff je moet iemand zo hard raken als je maar kan houzo moet het elemant blijven zitten heir allemaal blagen daarom zker
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 17:52:53
fake kan je zijn maar zo fake pff damn !!! :o
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 18-02-2004 om 18:08:46
DOEG!
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-02-2004 om 18:10:02
we zijn toch geen battle site ofzo, als mensen willen battlen prima .. willen ze dat niet ook prima. ga naar battles.nl en daar zul je zien dat het 10 keer wacker is.

kom zelf maar met regels die je voor je battles opstelt.
rana Gepost door rana op woensdag 18-02-2004 om 18:10:22
jij faket je zelf tog ook...? maar ja ben je niet down met ons? kk dan een eind op!
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 18-02-2004 om 18:15:01
voor dat ik me zorgen ga maken om iemand met zo'n niet samen hangend verhaal moet er toch heel wat gebeurden, wie de administrators hier zijn is erg duidelijk lijkt me.

En zoals dap al zei, we zijn geen battle site, het is gewoon een extraatje. Ik zou liever heel het battle forum hier afschaffen maar mensen schijnen het leuk te vinden.

We zijn hier om NLhiphop te promoten, niet om jochies die naar 8mile hebben gekeken te vreden te stellen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rana Gepost door rana op woensdag 18-02-2004 om 18:30:30
wat is er mis met 8mile? 8mile promoot net zoals nl hiphop: hiphop
de film brengt omstanders in contact met hiphop dus wat is het probleem?
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-02-2004 om 18:36:37
er is (vind ik) niks mis met 8mile, alleen met de mensen die zich ineens de beste rapper vinden. Als ze nou echt goed waren was t prima

maar 8mile vette film.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 18-02-2004 om 18:38:38
Jongu je hoeft toch niet altijd een persoon te hebben die zegt of je hebt gewonnen. sorry maar in dit forum word tenminste nog veel gedropt. en je moet gewoon ff rustig doen en als je wil battle okej,
begin maar tegen mij als je zo graag iemand wilt die snel antwoord.
En spreken dan wel regels af.

Prow
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
rana Gepost door rana op woensdag 18-02-2004 om 18:39:38
precies
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 21:29:44
ey yo ik ga niet op zoon laag niveau battlen die diss van mij was gewoon voor de lol gemaakt als je wil dat ik me bewijs open dan een nieuwe topic dan zou ik je laten zien of het zo is of niet zo is
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 18-02-2004 om 21:33:42
je moet zelf weten wat je hier komt doen. Tekstbattlen is een bijzaak op deze site. Als mensen dat willen doen, kan dat. Zoek je een organsatie die alles regelt enzo, niet hier dus. NLhiphop.nl is er gewoon ter promotie van Hiphop in Nederland. Daar hoort het forum ook bij.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Turkpac
Mij langs kunnen gaan is god kunnen verslaan
Gepost door Turkpac op woensdag 18-02-2004 om 21:37:08
ey yo luister goed battle site is om te battlen niet om te klooien er zin te veel fake mc`s hier zo dat gaat niet goed er moeten real gangsta s komen andres schiet toch niet op jullie wteen niks van battlen af man kijk hoe jullie elkaar uitdagen om een battlen dat kan toch niet...en wat jullie onder een battle zitten te lullen dat kan al helemaal niet shit jullie weten er echt niks van er zijn vast wel kills die er wel wat van af weten
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 18-02-2004 om 22:01:17
Haha Onze Turkpac denkt het te weten. Weetje als je battled doe je dat in een nieuwe topic. en zolang je die officeel heb geopend mag idereen hier wat neer pleuren. daag gewoon iemand uit. open een topic. zet daar in je regels. Dan mag er nu meer gebitched worden.
Jij weet helemala niks van iemands afkomst af jongen.. of wil zeggen dat met je Turkse nationaliteit de Real Gangster bent? nou niet dus.
dit is geen battle site maar een hiphopsite met een battleconer zit niet zo te zeiken man zo ongeregeld is het hier nou ook weer niet! als er eentje het ontregelt ben jij het wel.

Ps. Turkpac met jou zou ik best wel een keer mijn rijmkrachten willen meten.

Prow
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 18-02-2004 om 22:09:25
Quote:
Turkpac schreef op 18-02-2004 @ 21:37:08
ey yo luister goed battle site is om te battlen niet om te klooien er zin te veel fake mc`s hier zo dat gaat niet goed er moeten real gangsta s komen


1. Tis geen battle site, maar een NL hiphop site, zoals net ook al gezegd is

2. Als je een eigen battle topic opent en anderen zitten te kutten daarin kan jij ze de tyfus wensen en dan hoop ik dat ze uit je topic blijven. Ik ben het met je eens dat in een battle topic niet veel gelult moet worden, maar als admin ga ik niet alles zitten weghalen, laat staan dat de forum admin van de battle corner dat kan doen, zelfregulering heet dat.

3. Real gangsta`s zijn van harte uitgenodigd, maar die zijn er ook al wel. De real gangsta`s zijn niet aan het tekstbattlen maar nemen audio op, zoals ik deed
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 19-02-2004 om 10:01:25
Quote:
Turkpac schreef op 18-02-2004 @ 17:47:05
het is hier allemaal ongereld ...je mag doen wat je wil battles worden niet serieus of normaal gedaan ...

het is artistieke vrijheid vriend. je zet zelf je grenzen hier... en als je het niet eens bent met de eisen van een ander, dan battle je simpelweg niet.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mc^Jtje Gepost door Mc^Jtje op zondag 22-02-2004 om 21:22:58
Helemaal mee eens
----------------------------------------
Jtje Is De Naam
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 23-02-2004 om 15:03:07
dus je 'leek' maar slecht, open dan maar een topic met je goede shit!
Ondeugd
Gepost door Ondeugd op maandag 23-02-2004 om 15:31:59
Laat die T-pac toch lekker zitten.
Hij vindt zich volgens mij gewoon te goed.
"Ik drop extra slecht omdat ik dit wil checken".
Right! Waarom blijft ie dan zo lang slecht droppen.
Sorry hoor, wil niemand aanvallen.
Ik ben hier zo gezegd voor de fun.
Je kunt hier namelijk prima ideeën opdoen.
Iemand die het hier niet tof vind, best, maar ga dan gewoon weg of zo.
Als je naar een optreden gaat waar geen reet aan is, dan blijf je toch ook niet hangen.
Tsss.

Rezpekt voor iedereen die wel lekker relaxed doet.

Greetz.
----------------------------------------
Zelfs met een wireless mic snoer ik je nog de mond.
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.