Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op maandag 02-07-2001 om 18:35:16
Ik vondt raar genoeg def rhymz terug in een bedanklijstje van een op cd, kan dat? Mag dat?
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op maandag 02-07-2001 om 18:36:45
Zie hoes Roffer dan ooit
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 02-07-2001 om 18:42:45
Yup, klopt. Ik geloof dat in het boek 10 jaar OP wel terug te vinden valt waarom. Maar dat weet ik niet zeker. En aangezien ik het boek niet heb, kan ik het ook niet voor je na kijken.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 02-07-2001 om 20:57:02
Ik heb het boek wel, maar ik kan me niet herinneren dat er iets over hem in stond. Maar wat ik me wel kan voorstellen is dat Def R in die tijd ook begonnen was met nederlands rappen, en zoals iedereen weet was hij nog niet zo bekend als nu en weten weinigen (net als ik) niet wat voor teksten hij toen schreef. Als startende en opkomende Nederhoppers kan ik me voorstellen dat ze alle andere rappers die goed bezig waren met rappen in het Nederlands noemden.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Bliss Gepost door Bliss op maandag 02-07-2001 om 23:32:46
nee mense, het zit anders. Er is een :

Def Rhymz
Def Rhymez
Def Rhymes

et is gewoon een ander groepje.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 03-07-2001 om 12:14:46
Bliss schreef:
> nee mense, het zit anders. Er is een :
> ...
> et is gewoon een ander groepje.

Lezen is voor sommige mensen erg moeilijk Bliss, dat moet jij ze maar vergeven. Dat ze echter niet gewoon "Def Rhymez" kunnen overtikken uit het hoesje van "Roffer dan ooit" is een doodzonde en de volgende keer dat je prjct9mm ziet moet je hem maar heel hard slaan met een honkbal knuppel ofzo
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 12-07-2001 om 11:38:54
hehehehe:)
----------------------------------------
Signature
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.