Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 04-11-2009 om 14:12:04
Ik heb sinds kort Cubase omdat ik daar met school mee moet opnemen enzo, dat werkt allemaal prima, alleen ik wil nu een beat gaan maken en heb er een synth ingezet.
Probleem is nu, dat ik heel de tijd geluid hoor wat ik niet wil horen als ik wil horen hoe de synth klinkt en wil horen wat ik speel.
Ook heb ik op dat balkje waar je het tempo in kunt stellen, heel de tijd zo'n oranje balkje wat op en neer gaat waar ik niets aan kan doen, ik zelf denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Iemand?
Bedankt alvast.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 04-11-2009 om 15:53:31
Quote:
Swike schreef op 04-11-2009 @ 14:12
Probleem is nu, dat ik heel de tijd geluid hoor wat ik niet wil horen als ik wil horen hoe de synth klinkt en wil horen wat ik speel.
.


Heb je de synth wel als output ingesteld bij het betreffende MIDI kanaal?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op dinsdag 10-11-2009 om 22:38:57
Heb je bij device setup ook wel je midi goed ingestelt dat die je midikeyboard (indien je die gebruikt) ook ziet als het enige input signaal?(tenzei je natuurlijk meerdere hebt).. en idd heb je wel die synth geselecteerd dat je midi input naar je synth toe gaat?

welke school zit je trouwens?, ik begin op mijn school nu ook met cubase
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 15-11-2009 om 15:49:35
Nee en ik heb ook geen flauw idee hoe die shit allemaal werkt eigenlijk.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 15-11-2009 om 17:40:29
ik heb nog wel cubase tutorial dvd die jke de basis uitlegt swikkie, maar die shit is wel heel slaapverwekkend, maar die leert je hoe je alle basis instellingen maakt
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 15-11-2009 om 17:41:29
Pdf downloaden?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.