Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&ll=51.....qTNY3DmCYaY1ivH97Eg&cbp=12,127.21,,1,11.3 we als een mongol maar ja xD ik ben de rechter ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
wat een mongool | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
HATER! ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
verrekte kut ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Jspr, heeft newkids gevonden hoor! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Hotelletje boeken, iemand? http://bit.ly/A5lfQ Sinds vandaag open maar zijn nog volop in ontwikkeling! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Oh nice, google streetview geupdate, ff mezelf zoeken. ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Geupdate? Ik zie nog steeds me broers afgebrande auto staan ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RBN038 schreef op 10-11-2009 @ 18:44 Ik leef serieus zonder TV. Het bevalt me heel goed eigenlijk. fail. ---------------------------------------- hoi | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
failzoo0r0r00rszszszs mijn tv doet het niet want zijn draadje is te kort en ik wil hem niet in die ene hoek maar in die andere hebben staan. ;( | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: roerbak schreef op 10-11-2009 @ 19:48 Ik leef ook zonder tv.(...) fail. Heb er wel 1, maar heeft al zeker een half jaar niet meer aangestaan. Alles is op internet te zien tegenwoordig, fck planning om te kijken wat je wil. Ik kijk wat ik wil wanneer ik wil. :7 ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Gebruik me tv alleen om te xboxen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: roerbak schreef op 10-11-2009 @ 19:48 (...) fail. Word! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 10-11-2009 @ 20:37 Gebruik me tv alleen om te xboxen vandaar ook mijn fail opmerking. alhoewel ik ook nieuws kijk + ik het op zondag relaxt vindt om mtv aan te gooien. maar dat is het ook wel zo'n beetje. series online ftw obv ---------------------------------------- hoi | ||
RBN038 Accross 110th Street ![]() |
![]() | ![]() |
Huh faal ik omdat ik geen Xbox of PS speel? ---------------------------------------- Look around you, just look around you, LijpePindaFoundation | ||
![]() | ![]() |
hehe dat zowieso ja.. of je bent geen gamer, dan faal je omdat je geen gamer bent.. | ||
![]() | ![]() |
Hahaha, ik game heel af en toe maar dan bij iemand anders. Niks tegen gamers ofzo maar gamers die zeggen dat niet-gamers falen, falen. ---------------------------------------- Look around you, just look around you, LijpePindaFoundation | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.theonion.com/content/video/ultra_realistic_modern_warfare | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Goedenavond nlhiphop. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Goedenavond hof | ||
![]() | ![]() |
Ik heb alvast een feestje voor jullie in 2010 in de agenda staan. Een mooie avond met de dopeste Nederlandse hiphop. Releaseparty J.A.E - Koning Der Armen (debuutalbum) @ Tivoli de Helling met Zwart Licht, Zo Moeilijk en Stropstrikkers Dat lijkt mij er eentje om niet te missen. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
De eerste dope party van 2010 is voor mij voorlopig Slaugtherhouse op 20-01-2010 te Amsterdam ![]() | ||
![]() | ![]() |
Dat klinkt inderdaad ook als een dope party, haha. Desalniettemin blijft deze avond ook gewoon staan op 29-01-01 ![]() ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
ahhhhhhhhhh pascool nog altijd actief | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Zo actief lijkt ie nu anders niet ![]() | ||
![]() | ![]() |
oi de enige Ekte, hoe is het met odin ? heeft hij nog steeds zijn king status ? | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
ik ben meer king dan ooit te voren, weliswaar in andere scenes... hoe is t met jou ouwe | ||
![]() | ![]() |
ja goed, weining tot niks met muziek, doe je nog steeds die dance deuntjes ? | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RBN038 schreef op 10-11-2009 @ 23:43 Hahaha, ik game heel af en toe maar dan bij iemand anders. Niks tegen gamers ofzo maar gamers die zeggen dat niet-gamers falen, falen. fail. ---------------------------------------- hoi | ||
![]() | ![]() |
Pass ---------------------------------------- Look around you, just look around you, LijpePindaFoundation | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
iemand wakker? ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Jawohl! Goodmurrrrning | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Joazeek' r ...GoodMornin' | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Mogge man, nog wat gevangen gister? Haha damn kids these days ![]() http://www.nu.nl/binnenland/2120326/meisje-12-verzint-poging-ontvoering.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2009 @ 08:02:19 ] | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Magertjes was het, mijn maat had 1 leuke snoek, ik had dit keer niks.. Ti's niet altijd feest h�!? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
True true, er zou anders ook niks aan zijn als je altijd jackpot hebt toch. Vind het vandaag echt zo'n lammetakkendag, heb er ook absoluut geen zin an.. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dan moet je in je bedblijven liggen en wachten tot de dag voorbij is | ||
MoSitief De Enige Echte ![]() |
![]() | ![]() |
hallo.. haha | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
M'n boot net verkocht, doet toch wat met je... | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Maar je koopt later toch wel weer een nieuwe, een mooiere, een grotere? | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Dat is waar, maar toch.... Ik heb nu wel een bizar amount money op zak... ![]() | ||
MoSitief De Enige Echte ![]() |
![]() | ![]() |
En je hoeft maar 1 keer langs de shoppa te lopen, en het is alweer verminderd die stash | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat leuk. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Nee aapje er zijn mensen die zoiets al een baan hebben waarmee ze euro's "verdienen" zodat ze geen brokeass aapje zijn. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja hoor, dat is toch alleen in sprookjes. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Het brand wel in m'n zak, maar ja.... Ik wil/ga eind december naar New York, dus dit hou ik maar als zakgeld ofzo... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Brand het geld in je zak? Dat is niet goed hoor.. @ aapje : uhuh maar ben ook niet van deze planeet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
![]() awhwwwwww | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Kun jij ook zo zingen aapje? | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |