Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Gepost door Athomus op dinsdag 10-11-2009 om 21:47:25
ik vind de beat van RB iets fijner omdat hij wat harder is kwa drums enzovoorts en die van lerrie mij iets te jazzy is, jammer alleen van de mix van RB die had wel beter gemogen, big up in ieder geval naar allebei.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2009 @ 22:31:17 ]
---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves
Gepost door RBProductions op woensdag 11-11-2009 om 17:33:27
Quote:
Athomus schreef op 10-11-2009 @ 21:47
ik vind de beat van RB iets fijner omdat hij wat harder is kwa drums enzovoorts en die van lerrie mij iets te jazzy is, jammer alleen van de mix van RB die had wel beter gemogen, big up in ieder geval naar allebei.
Tja, mixdown maken is toch iets waar ik idd aan moet gaan werken ja! Als ik klaar ben met het muzikale gedeelte knal ik er meestal een mastervst tje over en ben ik er ook wel klaar mee..
Maar beware!! I'm working on it..
Gepost door Lerrie op maandag 23-11-2009 om 18:41:52
Joo waddup ja ben ik man! Heb trouwens de battle verloren Geen idee waarom! Vond die van RBProductions niet slecht hoor, maar vond die van mij wel een stuk beter!
Pz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-11-2009 @ 18:43:41 ]