Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
DavidK Gepost door DavidK op donderdag 12-11-2009 om 16:16:19
Voor mijn Bachelorscriptie sociologie ben ik in een groepje bezig met een onderzoek bezig. We onderzoeken hoe het komt dat mensen bereid zijn burgerrechten, zoals privacy, in te ruilen voor veiligheid en vrijheidsbeperkende maatregelen zoals bijvoorbeeld cameratoezicht of fouilleeracties op straat.

-Hij duurt maximaal tien minuten(gemiddeld 6), ik hoop dat jullie die voor ons over hebben (:
-De vragenlijst is uiteraard volledig anoniem.

De lijst is hier te vinden: Vragenlijst


p.s. sommige vragen lijken op het eerste gezicht misschien niks meer met het originele onderwerp te maken hebben. Dat hebben ze echter wel. Als je wil weten hoe; als we klaar zijn zal ik hier ons product en een korte samenvatting posten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2009 @ 16:28:01 ]
Pavlove
Gepost door Pavlove op donderdag 12-11-2009 om 16:29:51
Ingevuld.

Vond het wat rare vragen hier en daar. Niet zozeer omdat ik denk dat ze niet met veiligheid/vrijheid te maken hebben, maar de vraag was soms m.i. op meerdere manieren uit te leggen, en het antwoord dus ook.

"Een vrouw moet, wanneer zij dit wenst, zonder meer abortus kunnen toepassen." Ik ben zeker voor abortus onder bepaalde voorwaarden, maar bedoel je met deze vraag dat dat ten allen tijde gedurende de zwangerschap mogelijk moet zijn, of juist dat het niet in overleg met de man/vriend moet/hoeft te gebeuren, of een combinatie van beide.

Had ook met andere vragen nog wel eens het idee dat het antwoord wat ik jullie gaf tot hele andere conclusies kan leiden dan de conclusie waar ik een beetje op aanstuur.

Maargoed, jullie zijn de sociologen in spé. Wellicht zit er een diepere laag in die ik niet doorzie, of grijpt het op een ander niveau in elkaar.

succes ermee iig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2009 @ 16:31:48 ]

----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 12-11-2009 om 16:45:00
Quote:
- Gebeurt het dat u op bepaalde momenten sommige zaken niet doet of plaatsen mijdt omdat u het niet veilig vindt?


Hiermee vraag je 2 dingen.

Quote:
- Gelooft u in het bestaan van een heilig boek?


Vraag je hier of ik het bestaan van de Bijbel of Koran ontken?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2009 @ 16:50:31 ]
Pavlove
Gepost door Pavlove op donderdag 12-11-2009 om 16:53:22
Genau die ja, van dat heilige boek. Vond ik ook wat dubbelzinnig.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 12-11-2009 om 17:22:54
Heilig boek, natuurlijk geloof ik daar in.

Hagenesis
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 12-11-2009 om 17:25:19
En daarin heeft iedereen kankâh en een matje.
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 12-11-2009 om 18:56:11
Leuke enquête. Merk bij mijzelf dat ik hem nu anders invul dan anderhalf jaar geleden.

Alleen waarom willen jullie in vredesnaam weten wat mijn postcode is en wat mijn inkomsten zijn? Dat gaat jullie eigenlijk, wat mij betreft, niks aan. Daarom verdien ik nu meer als een ton per jaar (was dat maar waar) en leef ik ergens op1234..

Ik snap ook wel waarom je dat wilt weten, omdat je een beeld wilt krijgen van wat voor 'soort' mensen de enquête invullen met de daarbij behorende antwoorden. Maar toch voelt het niet lekker. Dat kan ook op andere manieren bereikt worden.
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op maandag 23-11-2009 om 13:19:10
"Zij die bereid zijn een klein deel van hun vrijheid op te geven voor een schijn van veiligheid, verdienen vrijheid noch veiligheid"
----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 23-11-2009 om 13:54:09
Amen. De lijst doet het trouwens niet (meer).
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.