Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 20-11-2009 om 19:00:24
Wie o wie heeft er ervaring met wintersporten in Zweden. Dikke kans dat ik in januari eindelijk eens op wintersport ga. Zweden de plek van bestemming in de omgeving Are.

Nu ben ik zelf meer een watersporter, maar ga ik nu toch maar eens snowboarden proberen. En er zijn vast genoeg mensen hier met tips en trucs of die eerder in Zweden hebben gewintersport en kunnen vertellen of het hot of not is
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op vrijdag 20-11-2009 om 19:02:43
Waarom in Zweden als ik vragen mag?
Zou namelijk niet mijn eerste keus zijn.
----------------------------------------
hoi
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 20-11-2009 om 19:04:18
Quote:
roerbak schreef op 20-11-2009 @ 19:02
Waarom in Zweden als ik vragen mag?
Zou namelijk niet mijn eerste keus zijn.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op vrijdag 20-11-2009 om 19:05:29
Lol er zijn niet alleen mooie dames, ze houden ook nog eens van kale mannen.

I get it.
----------------------------------------
hoi
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 20-11-2009 om 19:05:51
Omdat ik mee lift met familie. Zij wilden dit jaar eens Zweden proberen. Die zijn een beetje Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland ziek denk ik.

herstel, wat Nieroth duidelijk maakte dus... nee ff zonder gekheid, ben ff benieuwd naar de ervaringen van wintersporters daar. En uiteraard moet iedereen even z'n koelste trics met snowboard uitvoerig beschrijven zodat ik ze na een week ook kan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2009 @ 19:07:21 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op vrijdag 20-11-2009 om 19:08:57
Oh op die fiets, maar over Zweden kan ik je helaas niks vertellen.

Verder ski ik inplaats van snowboarden, dus dan laat ik het denk ik hier bij, hehe.
----------------------------------------
hoi
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 20-11-2009 om 19:12:55
hahahaah@Nieroth, dammmn ouwe, dat word zweden volgend jaar
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 20-11-2009 om 19:26:42
Ja hoi. Ik ben in Zweden geweest, ligt er beetje aan waar je heen gaat. Maar ik zie dat je een beginner bent, dan is zelfs een besneeuwde duin al voldoende. Ik zou om eerlijk te zijn niet eens meer kunnen vertellen waar ik ben geweest, was ergens in noord Zweden. Heb er nog gesneeuwscooterd en een sledetocht gemaakt. Zweden is vooral erg mooi.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 21-11-2009 om 15:45:20
@livio, ik was van plan erg snel te leren. En ik hoop eigenlijk wat aan de wakeboard ervaring te hebben Verder helpt het inderdaad wel dat Zweden erg mooi is voor het geval ik hopeloos faal met snowboarden. Dan heb ik in elk geval nog wat te fotograferen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op zaterdag 21-11-2009 om 15:58:01
Dat komt wel goed hoor, Zweden is m.i een van de mooiste landen van Europa.
Zelf ga ik minstens 2 keer per jaar, dus ik kan het wel een beetje weten

Wintersport (ondanks dat het niet mijn type vakantie is) heb ik daar 2 keer gedaan.
Maar dat was op een plek waar je vrijwel geen toeristen (privé gebied) had, maar wel de accommodaties.
Dus over het sfeertje in de drukkere ski gebieden kan ik je niks vertellen.

Over het algemeen zijn de mensen érg gastvrij en spreken de Engelse taal bovengemiddeld goed.
Áls je met de auto gaat, zorg dan dat je maximaal bepakt bent met drank.

Zie hier:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Het drogen van handdoeken bij -25....eerst bevroren ze helemaal stijf zoals op de foto, en een half uur later waren ze kurkdroog
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2009 @ 16:19:08 ]
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op zaterdag 21-11-2009 om 18:02:28
Om even off-topic te gaan en te reageren op die foto van Nieroth. Zweden valt ontzettend tegen met mooie vrouwen...
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 21-11-2009 om 18:58:00
Ik weet niet in welke legerbasis jij geweest bent dan, maar in stockholm, Jongkopping en Norkopping heb ik mijn ogen uitgekeken.

O en Spade, ga even een paar keer naar zo'n indoorbaan en neem wat basislesjes. Dan kun je in Zweden tenminste wat meters maken. Zo zonde om naar een wintersportgebied te gaan en vervolgens de hele week op 2 suffe pistes te kutten.

Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op zondag 22-11-2009 om 00:52:11
Nou, ik ben in de zomer naar Stockholm geweest.. We waren eerst in Polen en misschien dat daarom Zweden me zo tegenviel.. Polen was overweldigend qua vrouwen en dus was Zweden minder..
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.