Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Ruben2009 Gepost door Ruben2009 op dinsdag 24-11-2009 om 23:26:08
Waarom is er heel veel gevaar in sommige wereldsteden?
Oorlogen hier, armoede daar! Doet het je wat, of kan het je helemaal niets schelen!
Ik vind dat we hun niet zomaar kunnen vergeten.
Die mensen daar schieten elkaar in de hoofd en de kinderen maken andere kinderen weer af en voor wat! Een stukje brood!
Kijk je broertje, zusje, eens goed aan.
Stel je eens voor, dat zij opeens met een gun voor je staan.
Dan word je boos en ga je ze straf geven.
Elke kleine kind op de wereld moet leven zoals onze kleintjes in nederland.
Het doel is heel moeilijk te bereiken, maar weet je wat het is. Streven ernaar en het geloof erin moet er blijven.
Sommige mensen lullen altijd wel mee in dit onderwerp, maar zodra ze horen dat er geld in het spel komt, dan keren ze direct met de kont naar dit onderwerp.
Mensen die altijd mee praten maar niks doen.
Pff beter ophouden mensen, want in dit geval telt alleen: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.
Voor diegene die bijvoorbeeld lid zijn van unicef en denken aan het recht van je medemens.
Dan krijgen jullie van mij veel RESPECT.
Niks moet in het leven, maar het zou toch lekkerder zijn als jij je steentje kan bijdragen aan iets wat wij niet willen en hoeven mee te maken.
Als je start om er voor te gaan, je moet het niet doen omdat het moet.
Maar doe het omdat jij het zelf wilt. Geloof mij dat geeft echt een goed gevoel in je hart.


Ik hoor graag meningen over dit kleine stukje tekst.
Zo kan ik nog veel leren over het schrijven .

Alvast bedankt...
Versteend Gepost door Versteend op woensdag 25-11-2009 om 20:30:25
Wat mij als eerste opviel: Je lines veel korter maken!!! probeer ongeveer 13-14 lettergrepen op z'n meest.
Verder zijn de woorden die rijmen wel iets te standaard, en er valt weinig originaliteit te bekennen, dats jammer..
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.