Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Nrd-Zia Gepost door Nrd-Zia op zondag 29-11-2009 om 00:14:42
Ik pak me rum en ik, ik schenk een beetje in een beetje op de grond voor me homie rest in peace.
Ik voel die ding heb de kriebels in me maag zitten, lig op me bed met een vraag in me maag nigger.
Je was pas 16 jaar, en wou niet broke zijn.
Lag je dood in de sloot voor die medijn, en je mama zat te huilen bij me moeder.
Me ogen worden nat door die tijde van vroeger.
Met het lot in me handen zoek ik verder, dus in tijde van vroeger was ik te vinde in de kerk.

Dus hou me oren en me ogen wijd open, ik loop door straten en stegen met de codes.
Het was me vader die verdween net als stof, en niemand die nog weet of hij leeft, zeg me god is het leven wel gemaakt om te leven op de straat.
Ik speel de kaarten die ik heb, en wacht nog steeds op een goede kaart, want wat ik heb dat is slecht. Maar doe me best.

En brand een kaars voor me oma daar op zeven hoog, het is de dood die loert daar op zeven hoog.
Want wil niet fokken met de dood mami, ik deel me brood met me niggers door die coke, sonny
En pak hem terug homie, de straten zijn van mij.
Me neefje was erbij en die waakt over mij.
Ik strik me veters terwijl ik denk aan die tijd. Was je maar hier dan was het ik en jij.

 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.