Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
owjahjoh? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee, want je hebt geen flauw ideeee wat we komen doen. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
o nee joh? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Wel dan? | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
loop net op straat onderweg naar de winkel... 2 marokaantjes lopen voor me... beginnen elkaar ineens vol te meppen en te doen hehe ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
gefilmd? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
nope ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
nee? jammer. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
hehe ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja echt mooi. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-12-2009 @ 16:59 ja echt mooi. heheh ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Check hoe ik met Doutzen op mijn vespa kroes ---------------------------------------- beng! | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Vespa's zijn gay.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
theo maasen_O_ ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Juist! Ik ga binnenkort die film eens bekijken. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Jeeh nieuwe baan,morgen beginnen.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ow en je carriere als clown dan? | ||
![]() | ![]() |
Dat gaat ook gewoon door Finger. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ga je acrobatiek er bij doen? | ||
![]() | ![]() |
Yep,in een restaurant om de mensen te vermaken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2009 @ 20:59:02 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Aight... nou succes er mee. | ||
![]() | ![]() |
Dank je producers producer. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe. Goedeavond nlhiphopperts! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Hoi | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hoi mindstate. Wat is up met jou dan? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sop. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
niet veel man, tnx for asking. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Niet veel, laatste uurtjes werk aan het doorkomen.. Me aan het bedenken dat ik aan vakantie toe ben.. en aan een joint.. Sup met jou dan? | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
I told you, niet veel! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Ja joh ik ga weer eens te traag in this bitch.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb je gedist :+ ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Ja kleine bitchnicht! | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
leuk he :~ had ik al gezegd dat we hier verbouwen en de hal nu een woonkamer is. Allemaal leuk en aardig totdat je je beseft dat je muziek niet meer 'hard' kan ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Slaap je nu ook in de bezemkast dan? ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Daar zijn headphones voor uitgevonden weetje.. Als je een beetje goede kwaliteit hebt, is het beter dan je stereotorentje of je krakkemikkige pc-speakers.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ja, mijn kamer is inmiddels een bezemkast geworden, how did ya know? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 09-12-2009 @ 21:34 Niet veel, laatste uurtjes werk aan het doorkomen.. Me aan het bedenken dat ik aan vakantie toe ben.. en aan een joint.. Sup met jou dan? Chillin' like always here in the hood of Spijkcity.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Bolle nog gesproken dan? | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ja, net nog man, how did ya know?! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Mensen die hun woonplaats naar 'city' vertalen hebben echt een kutdorp of stad.. Stuk voor stuk. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Dit dorp of eerder gehucht heeft de naam Reuselcity als naam van de website gekozen.. Laat 2 scheten en je ben er doorheen, jaja city.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw jij weet niet, ask Lost rebels! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Fok niet met de kreek jonge | ||
Alsof Lost Rebels zo geweldig is.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
kollumercity negert! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 09-12-2009 @ 21:48 Alsof Lost Rebels zo geweldig is.. Ja ze waren geweldig ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Was er nooit zo weg van.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Dat kan, ieder zijn eigen smaak zeggen ze altijd.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
wie is ze? ik bedoel, ik zeg dat nooit.. als iemand op straat 'hoi' zegt tegen me, zeg ik nooit 'ieder ze smaak' tegen me terug hoor, jezus, waar leef jij vent ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Nee maar jij zegt wel meer niet dus dat zegt niks opzich opzich is eigenlijk best een nutteloos woord.. Je kan het overal gebruiken.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2009 @ 21:55:09 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |