Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 08-12-2009 om 11:51:33
aight so yo

een vriend van me heeft in een dronken bui een voicemailbericht bij mij ingesproken maar deze is van zulke epische proporties dat hij deze wilt gebruiken als skit voor z'n eventuele mixtape.

dus ik dacht: aight, dat regel ik wel even voor die papi, dus ik sluit mn headset microfoon en bel mn voicemail en zet deze op de luidspreker. en nog voordat ik op record in CEP kan drukken worden mijn oren getrakteerd op een oorverdovende piep.

is er een manier om zonder veel poespas(nieuwe mic ofzo) die voice mail te recorden op mn pc?

bij voorbaat dank
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-12-2009 om 13:20:56
Op een iphone zit een minijack uitgang, wellicht dat je die op een line in kunt aansluiten?
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 08-12-2009 om 15:17:00
Wel autotune gebruiken he
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.