Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
Montague Gepost door Montague op donderdag 05-07-2001 om 10:30:51
Welk stuk van shakespeare spreekt je aan... Neem een lap van je favoriete tekst en zeg wat het is wat je aanspreekt... Wat voor gevoel krijg je erbij...

Onbekend met Shakespeare? Klik hier...


Mijn tot nu toe favo stukkie is kort maar krachtig. Het komt (uiteraard) uit Romeo & Juliet. En heel vaak heb ik het gevoel dat het op mij slaat:

"O, I am fortune's fool!"

Vrouwe Fortuna is soms goed voor mij, maar als het geluk echt doorschemert gaat er meestal weer iets goed verkeerd. Fortuna is onaantastbaar, en ik sta vaak machteloos toe te kijken, niet in staat om in te grijpen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2001 @ 10:39:03 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 05-07-2001 om 18:05:54
Montague schreef:
> "O, I am fortune's fool!"
>
> Vrouwe Fortuna is soms goed voor mij, maar als het geluk echt doorschemert gaat er meestal weer iets goed verkeerd. Fortuna is onaantastbaar, en ik sta vaak machteloos toe te kijken, niet in staat om in te grijpen.



Wrom zou je ingrijpen ? Er valt niks in te grijpen. Is ook geen reden toe om in te grijpen. Maargoed ik speel het spelletje wel mee. Daarmee stap ik toch over op Hemmingway overigens die zei ooit dit:

"if two people love each other, there can be no happy end to it"

well if ain't that the truth
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2001 @ 18:08:34 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Montague Gepost door Montague op vrijdag 06-07-2001 om 08:58:58
Spadeace > Maargoed ik speel het spelletje wel mee.

Spelletje?

En met ingrijpen bedoel ik, dingen kunnen ondernemen zodat het lichtelijk anders kan gaan verlopen. Dat is soms wel nodig.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 06-07-2001 om 09:15:31
Nah wees maar niet bang, je hebt al genoeg ingegrepen hoor... Tis al uit tussen Irina en mij, je hebt je best gedaan om het te verpesten, en het is je gelukt, congrats. Maar nodig was het niet.

-heel verhaal wat ik toch maar weg gehaald heb, omdat het niemand wat aan gaat-

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 06-07-2001 om 09:25:12
Quote:

En met ingrijpen bedoel ik, dingen kunnen ondernemen zodat het lichtelijk anders kan gaan verlopen. Dat is soms wel nodig.



en wie bepaalde dat JIJ die handelingen moest ondernemen?

ow en om het spel ook mee te spelen :

That what goes around, comes around!
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Montague Gepost door Montague op vrijdag 06-07-2001 om 09:28:03
WTF? It takes two to tango! So don't blame all that shit on ME! En kap er nu maar mee, et begint op IRC te lijken!
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 06-07-2001 om 09:36:28
Doordat er in deze thread gerept wordt over persoonlijke problemen die binnenkort uit de hand gaan lopen als deze thread open blijft gooi ik hem bij deze dicht.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.