Index / Algemene zaken / | ||
Mc^Jtje | ![]() | ![]() |
OM 7:42 IS 50 CENT 6 KEER IN ZIJN BUIK GESCHOTEN EN IS KORT DAARNA OVERLEDEN ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Jtje Is De Naam | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik weet wat je bedoelt, de site is nep en het is een nep bericht. nou stoppen met huilen en ook stoppen met dubbelposten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2004 @ 11:06:47 ] | ||
rana | ![]() | ![]() |
6x in ze buik maakt niet uit die gozer draagt een kogelvrij vest![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
rana | ![]() | ![]() |
welke site is dat dang?? ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik vind het bijna jammer dat het niet waar is.... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
weetik veel, het was iets van www.tmf-nieuws.nl.tt let op de .TT op het einde, nep als 50 cent zelf. | ||
rana | ![]() | ![]() |
link is niet goed.. waarom willen julie 50 cent dood hebben? ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
50 cent is toch niet zo slecht. Je moet in da PUB van 50 PENCE is downen (lachen). | ||
rana | ![]() | ![]() |
in da club van beyonce dies nog beter dan de versie van 50 cent![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
jammer 2 kwartjes is wack! | ||
rana | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 25-02-2004 @ 11:32:35 jammer 2 kwartjes is wack! dus alle wacke rappers mogen ze zomaar doodschieten?? ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
dan hou je alleen maar dope hiphop over ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
50 cent doodgeschoten!! hehehe ![]() | ||
heej de link was www.tmf-news.nl.tt Maar de link is nep want als je gewoon op www.tmf.nl gaat zie je gewoon de echte site. En trouwens op de neppe site kun je bijna nergens op klikken want dan staat er iets van een fout :S [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2004 @ 11:44:37 ] ---------------------------------------- Jtje Is De Naam | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
alweer ja ![]() ik hoef um niet dood te hebben. En link klopt niet maar het was iets in die trand... geen idee precies. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
kerel wat doe u uberhaubt op tmf sites ![]() | ||
www.tmf-news.nl.tt ....Haha ja ik hoorde van iemand uit me msn-lijst dat hij was neergeschoten en toen kreeg ik die link... ---------------------------------------- Jtje Is De Naam | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
[offtopic]wat doet dit in MZK?[/offtopic] | ||
rana | ![]() | ![]() |
dan mag iedereen uit de battle corner wel een kogelvrij vest gaan dragen mip waar zit je verstand??![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Hahaha ---------------------------------------- Jtje Is De Naam | ||
rana | ![]() | ![]() |
welke sukkel dacht dat dit egt was???? kijk die tekst alleen al Ps: sommige pagina's van onze werken niet correct, vanwege dat er te veel mensen zijn op onze site. toen allya dood was, was heel de site zwart en ging het alleen maar over haar ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja hallo .tt , hoe dom kan je zijn om DAAR in te trappen. | ||
rana | ![]() | ![]() |
word @ dap ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
niet iedereen die wack is hoeft dood, maar ik zou het ook niet jammer vinden..... mss ook wel goed dat ie nog leeft, anders krijg je weer die "hij leeft nog" mensen, net als bij 2pac | ||
rana | ![]() | ![]() |
ey 2pac is still alive!!! ![]() ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
hey... steve-o van jackass was tot ook dood? omdat ie een bowlingbal ging koppen ofzo... hehe ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
en weeman zou ook dood zijn..... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en bart de graaf .... o wacht... | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
koning Boudewijn is dood!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou he he dat duurde | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
al 11 jaar ofzo ![]() hee wist je al dat Hitler ook dood is? | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
hehe die roddel van Steve-O weet ik nog! Toen zat ik in de engelse les en fluisterde een meisje uit m'n klas het me toe, echt groooot nieuws was het ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2004 @ 15:04:58 ] ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
spit lickety ik ga naar G unit :D:D |
![]() | ![]() |
wete julie hed zkr is 50 cent dood ?? die site van www.tmf-news.nl.tt is trouwens nep spit lickety ---------------------------------------- Dat had je nou net niet moeten doen | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
joh hallo anders lees je ff dit topic door slimbo ! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
en anders ram je zomaar een reply in als je het topic niet leest ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
he volgens mij is 50cent helemaal niet dood! want die site is nep volgens mij ! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik hoorde dat iemand em had neergestoken! | ||
Batlleking Zeg maar TRG |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 25-02-2004 @ 15:41:47 ik hoorde dat iemand em had neergestoken! Ja rule haha | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja , rule ? welke rule ? De Rule uit zwolle? | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
zwolle? huh? wat is dat? wat is een zwolle? das toch zo'n vogeltje op die lucifersdoosjes? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
huh N8?! jij was toch ook dood ofzo? | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
Die site is nep hoor sorry flauw ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
sorry jongens, volgende keer zal ik geen nepsite maken...... | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
damn kerel! je kunt t enkel goedmaken door m echt te vermoorden.. | ||
sorry, ik heb nog maar 5 kogels over.... | ||
Index / Algemene zaken / |