Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Hanzemaen
trueskool
Gepost door Hanzemaen op zondag 27-12-2009 om 00:34:56
Zoals iedereen weet is jawat helaas niet meer zo actief met uitzondering van dions laatste productie plaat en een track voor zn kindje ofzo,
hij schrijft nog wel en shit maakt zn eigen beats tegenwoordig zei hij in de zomer tijdens een concert, drama met producers en die bangbang kerel etc etc. daar wil ik iig ook geen mening over opdringen.

Maar hoedanook, jawat is was en blijft zwaar onderschat en dodelijk hard en dan blijft nog wel even zo.
En daarom baal ik er stevig van dat ik die tracks die eerst op zn site, utzwarteaap.nl gratis stonden voor download er niet meer opstaan(website is nu een groot kruis met alleen een link naar boekingen) en vooral omdat ik ze niet had gedownload,

Mijn vraag spreekt voor zich kan iemand die tracks voor mij en andere fans in een mega upload file uploaden, ze staan namelijk lang niet allemaal op youtube.

Bij voorbaat respect en dankt, en excuses voor als ik overbodig een topic start, ik ben nieuw op dit forum en heb eerlijk gezegd voor dit een account aangemaakt

Voel je vrij om alle zaken van jawat hier te bespreken, anders verwijder ik het ook wel.

laters
----------------------------------------
I'm a Blunt Gettin' Smoked & I Can't Wake Up
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 27-12-2009 om 01:19:38
jehhw welkom, we hebben hier een apart topic voor..

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=31638

pz
Hanzemaen
trueskool
Gepost door Hanzemaen op zondag 27-12-2009 om 01:24:44
bedankt, kan ik mn eigen topic verwijderen?
----------------------------------------
I'm a Blunt Gettin' Smoked & I Can't Wake Up
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 27-12-2009 om 01:27:50
komt een slotje op
Hanzemaen
trueskool
Gepost door Hanzemaen op zondag 27-12-2009 om 01:34:33
ok, bedankt... denk ik
----------------------------------------
I'm a Blunt Gettin' Smoked & I Can't Wake Up
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.