Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Spade, wie is het meisje dat kan? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Livio? Meisje dat kan? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zit in je pm. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kan het meisje dat goed? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Leyla? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
staat dat niet onder een foto ergens op de fp? of verzin ik nu shit ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Net ernaast. Je verzint het niet. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- .... | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
damn die spaghetti met sausje van pecanoten creme fraice pesto gorgonzola en spekjes is dayuuuumn lekker | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt wel luxe in ieder geval. Ik heb macaroni met ketchup gegeten ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
parelhoen met truffelsaus is ook niet verkeerd gevallen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wie is roel dan? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
hm klinkt als een overtreffende trap Masahiro. Aapje, dat is toch niet lekker. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Hoe weet jij dat nou heb je het ooit gegeten ? | ||
![]() | ![]() |
Ja. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ooow roel is rvr, thanks doet jullie me hebben geholpe![]() ---------------------------------------- .... | ||
Wazaa | ![]() | ![]() |
Bah aapje dat is toch geen normaal avondeten. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Zeevruchten bonbons zijn de shit.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
wat is wél normaal dan wazaa.. tegenwoordig kun je nog een puntje zuigen aan mensen die macaroni met ketchup eten en er gewoon voor uitkomen! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
me zoontje vind dat ook lekker ik niet ik hou nie van ketchup [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2010 @ 21:09:46 ] ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat stond vroeger ook in mijn top 10 naast alle rauwkost. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-01-2010 @ 20:58 parelhoen met truffelsaus is ook niet verkeerd gevallen :+ Ben jij trouwens niet Sheik1 op Last.fm? En dus lid van de music nerd group? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreshS schreef op 03-01-2010 @ 21:07 wat is w�l normaal dan wazaa.. tegenwoordig kun je nog een puntje zuigen aan mensen die macaroni met ketchup eten en er gewoon voor uitkomen! word. zuigen kreng. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ketchup? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 03-01-2010 @ 20:57 ik ook Klinkt wel luxe in ieder geval. Ik heb macaroni met ketchup gegeten ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 03-01-2010 @ 21:11 (...) word. zuigen kreng. viezerik. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 03-01-2010 @ 21:11 (...) :+ Ben jij trouwens niet Sheik1 op Last.fm? En dus lid van de music nerd group? jeppp dat ben ik ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dikke high five SBU! Lekkerlekker. Ik bedoelde jou niet freshsh maar Wazaa. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zit er nou serieus een spatie tussen fresh en s of space ik hem en is dat niet zo? of space ik hem en was het altijd al zo? ---------------------------------------- .... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wat leuk!!11!1!!!!!!!!!!11 | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
N1ck3rt potje tikkertje? ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Is cool. Maar dat doen we wel met een biljartkeu. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Je kan beter een knuppel gebruiken | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dom. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 03-01-2010 @ 21:29 Is cool. Maar dat doen we wel met een biljartkeu. doet me niks, ik heb de overwinning toch wel in de pocket | ||
Wazaa | ![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 03-01-2010 @ 21:22 Dikke high five SBU! Lekkerlekker. Ik bedoelde jou niet freshsh maar Wazaa. Wil je me zuigen? | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik mag hopen dat je sneller dan mij bent. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dude.. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
weetje wat pas zuigt, werken op zondag! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Krijg je wel 200% toch? Nee Wazaa, je mag me rondfietsen in je viskarfiets maar thats it! De GRENS. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
dat wel ja.. maar als nog is het kut als je nog een beetje stoned/aangeschoten achter je kassa zit en dan dat je smiddags opeens zooooooooooon hoofdpijn hebt. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maar je krijft 200% uitbetaald in winkel toch? ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En het is tamelijk stoer om te vertellen sowieso. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
niet in de winkel maar op je bankrekening. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja Livio daar kan jij niet aan tippen. Maarja hehe ook nog die piepjes en bliepjes van de kassa de heeele tijd ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-01-2010 @ 21:40 dude.. Dat was niet bedoeld naar de post boven me. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
daar heb je sowieso geen last van hoor aapje als je een tijdje zit, dat hoor je dan niet meer. het is ook best hersendodend werk haha. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
De dude was niet naar jou, maar de post boven je ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
jonge, je krijgt 200%, niet zeuren, daar zou ik elke dag wel voor willen werken met een brak hoofd [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2010 @ 21:52:37 ] ---------------------------------------- .... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ok. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] |