Index / Drop je eigen audio / | ||
EuroCent De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe solotrack van athomus, beat van mij. Graag wat feed. [url]myspace.com/de.alliantie[/url] TEKST: [Athomus] soms is het beter voor jou om stil te zijn en raak je daardoor de kracht van je woord niet kwijt want normaal kakel je boven alles uit met haantjesgedrag en het tonen van je mannelijkheid tenminste dat is wat de juf erover zei in klas vijf bleek ik verbaal al niet makkelijk te zijn ik geef ze geen ongelijk want met de tijd blijk ik een schoolvoorbeeld van een jongen die zeikt die blijft zeveren en op anderen afgeven daarin veranderen zal die waarschijnlijk nooit van ze leven en je mag me daarop best wel aanspreken maar zo gauw je weg loopt ben ik je naam toch vergeten en dat heeft niks met jou te maken maar met de manier van praten en mij naar benden halen zo van ik ben beter en hij zal het weten maar ik draai erom heen en vertel het net iets discreter [Refrein] en misschien is de stilte wel beter want tot tien tellen werkt bij mij voor geen meter vaak werkt het tegenovergesteld want door niet te praten hou ik juist me vuisten gebalt ben niet het praatgraag raakslaande type maar als het moet goed instaat me geduld te verliezen kan ook niet goed me excusus aanbieden sorry dat ik gelijk had en jou mijn kant dwing te kiezen ik waarder het echt als iemand zegt bek dicht het kan me niet schelen wat je te zeggen hebt liever iemand die me abrupt afkapt dan zon kut die het verhaal niet vat en beweert dat hij het snapt want dat eerlijkheid duurt toch het langst dus het scheelt me tijd als ik doe alsof ik niks opvang oost indisch doof en alleen gebarentaal ken me middelvinger laat zien en daarmee nonverbaal ben [/Athomus] ---------------------------------------- http://www.myspace.com/de.alliantie | ||
Athomus De Alliantie. ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind hem dope gelukt ouwe! feed de bitches ![]() ---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Dope beat, flowen gaat je ook al steeds beter af, alleen oefen echt erg op je tekst, je hoort gewoon dat je tekst niet past op de beat alleen dat hoor jij zelf nog niet zo goed, dat komt met de tijd, snap je? Sommige zinnen zitten er gewoon echt niet lekker op, en in combinatie met jou delivery, die nog altijd wat onzeker klinkt, komt dat best wack over. Probeer in je tekst ook wat beter te rijmen, dat klinkt prettiger. p'z ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
![]() | ![]() |
@ Dennis, ik denk dat ik hier wel wat mee kan,thanks voor je feed! meer? ---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem goed gelukt man, heerlijke sfeer in de track. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hakan2 schreef op 03-01-2010 @ 10:00 Dope beat, flowen gaat je ook al steeds beter af, alleen oefen echt erg op je tekst, je hoort gewoon dat je tekst niet past op de beat alleen dat hoor jij zelf nog niet zo goed, dat komt met de tijd, snap je? Sommige zinnen zitten er gewoon echt niet lekker op, en in combinatie met jou delivery, die nog altijd wat onzeker klinkt, komt dat best wack over. Probeer in je tekst ook wat beter te rijmen, dat klinkt prettiger. p'z Dit in feite. Het zit nog niet allemaal lekker op de beat. De delivery moet ook iets zekerder wat Hakan al zei. Sowieso dope beat. Gewoon lekker bezig blijven ermee! ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
RBProductions![]() |
![]() | ![]() |
Vind m wel dope! Raps worden ook steeds beter. Eerste solotrack ofniet? | ||
![]() | ![]() |
thanks man! ja is de eerste sol![]() ---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
best dope geworden, beat is erg goed gelukt! paar dingetjes die ik persoonlijk anders zou doen: maar zo gauw je weg loopt ben ik je naam toch vergeten [zou hiervan maken: ben ik je naam alweer vergeten] zo van ik ben beter en hij zal het weten [hier zou ik "ook" achter plakken voor de flow] sfeer voel ik wel. ---------------------------------------- onderschrift | ||
Index / Drop je eigen audio / |