Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is mijn stiel, makker. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Owjajoh!? heb ik al eens gezegd dat ik jou met blue tooth vond, nog steeds het hoogtepunt van mijn leven denk ik! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nooit verteld. Waar was dat, in een trein? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Dat was in een trein, na The Rhytm The Rebel, daar was jij he, jaaaa. De 1e editie dan | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Klopt. Daar was ik. Goed verhaal. Hulde. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Jij bent niet de enige goede schrijver. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat blijkt. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Zullen we collaboreren? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Doen we. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Wil ik niet! Gefopt! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ingetuind! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik wacht nog steeds op de inbreng van een derde persoon die dit gesprek van onderwerp veranderd waardoor ik mij niet zo ongemakkelijk voel wanneer ik niet reageer, of nog erger, een humorloze reactie breng, wat ik tot nu toe gelukkig nog heb weten te voorkomen. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je geen ghostaccount? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Nee, jij? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nee, man. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Heb je gedronken? | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Wat een drama! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Saved by the gozert. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja zeg dat wel. Mannen zijn raar. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Heb je gedronken? | ||
![]() | ![]() |
Eindelijk. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 05-01-2010 @ 00:16 Heb je gedronken? broodjenuchter. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Teleurstellend. Story of my life. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
jouw leven is inderdaad teleurstellend te noemen [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2010 @ 00:27:34 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
je moeder. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
De schatjes. ---------------------------------------- Sabr | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Moeders zijn tof!! | ||
![]() | ![]() |
Klopt ![]() Ik ben een instant daddy tegenwoordig haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
En terecht, vind ik! | ||
![]() | ![]() |
nja ik had liever nog even gewacht..... Maar goed, het zijn wel schatjes van kinderen... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
De mijne ook! | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Oke! Zoekt er iemand verder nog ruzie? | ||
![]() | ![]() |
Duvel Duvel! Nog 1 na dees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Mogge. Tot vanmiddag. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Mornin' Kerstboom aftuigen, nou, ik heb er zin 'an! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Hele nacht liggen hoesten. Dit gaat een puike dag worden. | ||
![]() | ![]() |
Anta Flu'tje? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: EsX schreef op 05-01-2010 @ 09:48 Mornin' Kerstboom aftuigen, nou, ik heb er zin 'an! dat ga ik ook doen ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben alweer klaar, slome ![]() 6,5 miljoen naaldjes opgezogen, was érg vermakelijk.. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Wij hebben een neppe ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Aha, jij wint ! Wel kaal in huis zonder boom... | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
zet je er iets anders neer met lichtjes ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
morning ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
It's a beautiful day! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
zekor. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Neee, hele hut ligt vol met naalden en de stofzuigerzak is vol, nu zit ik met de gebakken peren. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Leuk hé! Zak leeggooien in de kliko... | ||
![]() | ![]() |
Ja dat deed ik, maar de zak scheurde. Next? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Tape? Op vloer plakken en dan eraf halen en hopen dat de naaldjes eraan blijven plakken? | ||
![]() | ![]() |
Hahah, next! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |