Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 04-01-2010 om 17:58:30
Quote:
Line up:

Prototype EP Release

Hiphop uit Groningen zit in de lift. Dit hebben Blocnotes, Kraantje Pappie en Dope DOD wel bewezen met hun succesvolle releases in 2009 en plaatsen in de finale van de Grote Prijs van Nederland! Productieteam TheHookup wil deze opwaartse lijn doortrekken en brengt daarom tijdens deze avond de ‘Prototype EP’ uit. Naast bovenstaande Groningse acts zijn er op de ‘Prototype EP’ nieuwe tracks van Jiggy Djé, Spacekees, Fotosynthese, Nation Of Elzi, Polski en Steph te horen. Alle tracks zijn geproduceerd door Enky Benger en Mike Rockmore van TheHookup.

Tijdens deze avond kun je heel veel toffe shows en nieuwe muziek verwachten van onder andere <i>Kraantje Pappie, Dope DOD, Roelie Vuitton &amp; Fiddox, Kas-M &amp; Wenki, Abbeye, Nzovoort en Steph &amp; Polski</i>! Om het nog mooier te maken draait DJ Friss de hardste hiphoptracks van toen en nu en presenteert DJ Irie zijn unieke video-scratch show.

Omdat de avond vooral in het teken staat van hiphop uit Groningen wordt de avond gehost door niemand minder dan Sherlock Telgt (Zombi Squad), een van de grondleggers van hiphop in Groningen.

Win jij een van de T-shirts tijdens de Bankpioniers Showcase van 14 januari in Purchaze? Dan mag jij gratis naar binnen en ontvang je de ‘Prototype EP’ gratis bij binnenkomst!

Prototype EP: <b>Slechts 2eu</b>!

GRONINGEN STA OP!


<b>Entree: €3,-</b>


Wie is daar!?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
EsX
Gepost door EsX op maandag 04-01-2010 om 18:01:54
Aanwezig. (mits vrij van werk)
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 04-01-2010 om 18:04:02
Nation of Elzi, Foto, Spacekees en Polski lijken me het checken wel waard dacht ik zo.
Niet op de releaseparty though, iets te ver weg.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 04-01-2010 om 19:15:54
Dope! Bumrush is zowaar compleet dan hehe

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
EsX
Gepost door EsX op maandag 04-01-2010 om 20:09:46
Quote:
Gizzle schreef op 04-01-2010 @ 19:15
Bumrush


Bestaat die studio nog?
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 04-01-2010 om 20:24:19
Ja man.. Zit nog steeds daar naast Simplon.
Heb d'r een paar periodes stage gelopen. Alles is nog steeds actief.
Van de voorbereidingen voor het nieuwe Urbanizm seizoen (TV programma), DJ Irie's workplace tot 10 Kilobeats die er gevestigt zit.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
EsX
Gepost door EsX op maandag 04-01-2010 om 21:36:51
Kwam er regelmatig, een poos geleden.

Dan ken je Daniel ook wel, die werkte daar ook.
Inmiddels heeft hij z'n eigen studio in de buurt van Gr&uuml;nn...
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 04-01-2010 om 22:21:32
Hmm de naam komt me er wel bekend van voor. Ik kende echter de jongens van 10Kilobeats op Arvid na niet persoonlijk. Verder heb ik een lange tijd stage gelopen bij Sherlock.
Ik maak hieruit op dat je ook uit de omgeving komt?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
EsX
Gepost door EsX op maandag 04-01-2010 om 22:27:42
Quote:
Gizzle schreef op 04-01-2010 @ 22:21
Hmm de naam komt me er wel bekend van voor. Ik kende echter de jongens van 10Kilobeats op Arvid na niet persoonlijk. Verder heb ik een lange tijd stage gelopen bij Sherlock.
Ik maak hieruit op dat je ook uit de omgeving komt?


Yup, klein stukkie van de stad af, woon ik..
Sherlock ken ik inderdaad wel..
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0211 sec.