Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 11-01-2010 om 14:15:57
J.A.E. met Zwart Licht, Zo Moeilijk en Stropstrikkers.
Vrijdag 29 januari 2010
Entree: 10 euro (tickets kun je kopen bij Tivoli zelf, op de website van Tivoli en natuurlijk op de avond zelf als er nog kaarten over zijn)
Deuren open: 20:00u, Aanvang: 20:45u

Tivoli website: http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/datum/vr-29-jan-2010/titel/CD-PRESENTATIE+J.A.E.

Adres Tivoli de Helling:
Helling 7
3523 CB Utrecht




Bron Tivoli website:
Even was er een zwart gat na het uiteenvallen van Opgezwolle, maar inmiddels beleeft de Nederlandse hiphop een piek als nooit tevoren. Op de presentatie van Koning Der Armen, de nieuwe cd van J.A.E. (ex-StropStrikker) krijg je een staalkaart te zien: Zwart Licht, Stropstrikkers (zijn ze nu uit elkaar of niet en Zo Moeilijk. Verbindende factor is J.A.E. zelf (de zwaartekracht deert hem niet, hij valt op!) die met zijn hiphopbureau Hof van Jaeden talentvolle rappers net dat extra zetje geeft dat ze nodig hebben. Vanavond krijgt J.A.E. zelf een zetje, van het publiek. Geef het op voor Je Afrikaanse Excellentie!






Peace, en tot de 29ste!


[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 02:12:57 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 11-01-2010 om 17:27:31
PRIJSVRAGEN OP HYVES

Omdat wij van het Hof weten dat er net een feestmaand achter de rug is en veel peeps broke zijn, zullen we een aantal mensen gelukkig maken met gratis kaartjes voor de releaseparty. Elke week tot de release party zullen we kaartjes weg geven, zorg dus dat je de hyves berichten in de gaten houdt.

Om mee te doen aan de volgende prijsvraag dien je lid te worden van de Hof van Jaeden hyve (klik even op de titel hierboven en wordt lid).

Zoals je weet zullen Stropstrikkers, Zwart Licht en Zo Moeilijk ook optreden tijdens de release party van Koning der Armen op 29/01.
J.A.E. heeft het afgelopen jaar samengewerkt met Zwart Licht en Zo Moeilijk.

Welke tracks betreft het hier? Stuur een e-mail met de titels van de tracks waar hij samen met deze Top-notch artiesten te horen is naar... (het emailadres zul je 14 januari ontvangen, nadat je lid bent geworden) De prijsvraag loopt tot 17 januari.

Voor de zekerheid >> http://hofvanjaeden.hyves.nl/
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 13-01-2010 om 02:11:10
Even voor de duidelijkheid nog: Er zijn twee verschillende Tivoli's in Utrecht. Tivoli Oudegracht en Tivoli de Helling. De releaseparty vindt plaats in <b>Tivoli de Helling!!!</b>

Tivoli de Helling is redelijk dichtbij Utrecht Centraal. Ongeveer 10/15 minuutjes lopen en met de bus is het ongeveer 5 minuten en dan nog max. 3 minuten lopen. Check het even op http://www.9292ov.nl als je details wilt weten.

Adres van Tivoli de Helling nogmaals voor de zekerheid:
Tivoli de Helling
Helling 7


----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Steach
ego is
Gepost door Steach op vrijdag 15-01-2010 om 01:04:42
Dit is het waard people, het feestje where the real hip-hop lives...

SD is er ook te ontmoeten in volle glorie
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-01-2010 om 19:33:22
Zie ook de prijsvraag @FP !
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 21-01-2010 om 19:41:41
Voor de mensen die van hiphop en dubstep houden. Na de releaseparty van J.A.E. is er nog een dubstepparty in de Tivoli de Helling.

Dub Infusions met Mala, EL-B en Bojcot &amp; FKA


----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 21-01-2010 om 19:49:57
Ik ben daar sowieso, ff de uitslag van de prijsvraag afwachten en als ik niet gewonnen heb kaartje kopen. Dubstep daarna wordt ook wel tof denk ik.
----------------------------------------
Jos de Boss
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 23-01-2010 om 01:59:05
Ok, heb niks van nlhiphop gehoord dus ga er vanuit dat ik niet gewonnen heb, wel gewonnen bij 3voor12 ghehe ik ben dus daar. PO PO!
----------------------------------------
Jos de Boss
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 25-01-2010 om 16:47:36
Het album van J.A.E. staat nu op VPRO Luisterpaal, dus check die shit en haal je tickets voor de releaseparty van 29 januari!

J.A.E. - Mama's Wonderkind (promovideo)


----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-01-2010 om 16:52:54
Winnaars hebben mail.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 26-01-2010 om 09:50:36
En de review van het nieuwe album staat online.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 26-01-2010 om 11:46:15
Van mijn hand dus!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
michaelll
Gepost door michaelll op donderdag 28-01-2010 om 16:11:27
Hehe, gisteravond een bootleg gevangen in Utrecht. Klinkt tof
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 29-01-2010 om 13:52:29
Haha, dope. Wie is er in de Helling vanavond?
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 29-01-2010 om 14:36:58
ik wilde gaan... echter geen zin in me uppie te gaan

dus helaasch
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.