Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 11-01-2010 @ 19:02 Je mag mij ook wel een brief schrijven? Een brief aan mij schrijven lijkt best een beetje op slowchatten namelijk. Schrijf jij mij maar eens. Ik krijg nooit leuke post. Alleen mensen die geld moeten hebben en reclame die ik niet lees. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Je moet reclame wel lezen, dan kom je allemaal leuke aanbiedingen tegen! Ik loop morgen even naar de brievenbus denk ik om je kaas te sturen, zal ik er ook een leuk berichtje bij schrijven? Ik heb ook nog wel wat kerstkaarten over? | ||
![]() | ![]() |
Ja stuur mij maar een kerstkaart met kaas. En verras mij maar met een mooie boodschap erbij. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
GAY! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
waarom zit jij hele dag thuis nieroth? | ||
![]() | ![]() |
Omdat ik de maandag en in het weekend altijd vrij ben. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik word altijd kriegel als ik lang thuiszit, dan ga ik wel ergens buiten rondhangen. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
verklaart veel, zo niet alles! Niets anders klaargespeeld vandaag dan? niet dat ik iets nuttigs gedaan heb | ||
![]() | ![]() |
Ik heb mijn gasfornuis en <STRIKE>over</STRIKE> oven schoongemaakt. Ook heb ik al een rondje buiten gelopen, maar daar was ook niks te doen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2010 @ 19:33:57 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
balen | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb al een maand vakantie nu, vrijdag weer naar zee, daarna weer 8 dagen vakantie.. Ik kan dus prima tegen lang "thuis" zitten! | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
haha nice. Ik opzich ook wel, maar niet als je niets kan doen.. als in ik zit vast in mijn zetel.. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Koop een zetel op wieletjes. Du skal have ActiveX-objekter for at kunne spille Messenger spil. Kontroller, at du har mulighed for at installere ActiveX-objekter på computeren, og start spillet igen. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
hehe. Ik heb drie dagen in een rolstoel gezeten en dat is echt kut! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Moet je op een kussentje gaan zitten. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
zit wel zachter idd, maar ik kan er niet meer door doen![]() | ||
![]() | ![]() |
Hvis du klikker på én af vores sponsorers annoncer, åbnes et nyt vindue. Dit spil afbrydes ikke. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Que? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Niet zo jammeren jamme. Kan je lekker over de straten glibberen, toftoftof. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Wordplay hoor. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Als u klikt op een van onze sponsors advertenties, opent een nieuw venster. Uw spel wordt niet onderbroken. Jwz! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Leyla, ga je snor scheren. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tong Po. | ||
![]() | ![]() |
Ik ben een tofferik volgens Leyla. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
go baby go baby go dont upset the rythem, go baby go baby gooo don't upset the rytheeem vervelend zo'n reclame die dagen in je hoofd blijft hangen ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
tefok. Dat been van 'm ligt er raar bij ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kolere. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Gordon is echt kek. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
wat een lamlul ben je dan ook | ||
![]() | ![]() |
Gordon heeft zelfmoord gepleegd op zijn 18e. Spook dat ie is. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe, ja... Wat een aansteller. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig is hij homo. Zal ik wat chips eten of kies ik een broodje? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kies poep. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat poep. | ||
![]() | ![]() |
Broodje poep!![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik zie 'Ome Willem' nog geregeld bij de tandarts verschijnen! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja, van al die broodjes poep krijg je vast geen stralend gebit. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Apen eten ook poep wist je dat ? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Nee ze gooien met poep, ze eten het niet op. Honden eten poep! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik heb net een broodje met eiersalade gegeten, maar het leek meer op kerry salade ofzo ---------------------------------------- .... | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Dan was het over tijd. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
over tijd.... hoe kan eten over tijd zijn? maar nee, er zat gewoon veel kerry in, die van de albertheijn ---------------------------------------- .... | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Over de houdbaarheidsdatum tijd denk ik dan maar. Hoezay! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
komop Replay je kan toch wel een link leggen over tijd => over de datum ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja, maar zo zeg je dat toch niet ik zeg toch ook niet als ik niet ongesteld word dat ik over de datum ben ofzo ---------------------------------------- .... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
dissssssss | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee, dan ben je "out of order". | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |