Index / Drop je eigen audio / | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Deze dronken Kerstman komt gewoon 2 weken te laat![]() | ||
Athomus De Alliantie. ![]() |
![]() | ![]() |
na 2 weken mis ik het gevoel wel een beetje ![]() ---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
yo, thx, zal vanmiddag de text er ff bij zetten | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja sommige stukjes zijn best moeilijk te volgen dus tekst is inderdaad wel handig. Duurde naar mijn gevoel ook net een paar seconden te lang voor je met het nummer begon zegmaar, na de intro. Voor de rest vind k het wel tof klinken. Alleen lijkt de beat soms een beetje meer arabisch achtig dan kerst? Maareh dat drukke, die geluidjes eromheen enzo op de achtergrond, dat vind ik wel leuk. En ook wel pakkende lines alleen die worden een beetje teniet gedaan doordat je sommige andere zinnetjes niet helemaal verstaat. (Ik dan. Misschien moet ik een gehoorapparaat, kan ook.) | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
de text: [ref] Ik ben de kerstman, op je dak wanneer die ster valt dit is de stilte voor de storm Ik ben de kerstman, op je pad wanneer ik kerst stal berg je Een jaar heb ik gewerkt aan cadeaus, het schorem jongetjes van vijf krijgen michael post mortem ''komt het goed met m'n kleine jongen?'' ik denk het wel ik hoor dat Michael J ze neukt voor eeuwig in de hel ik ben die bolle boos, de boze bolle opgezwollen stom gedronken opgefokte toch tof en dope als je vraagt zal je krijgen ook voer m'n rendieren pruimen, duizenden, kijk omhoog ik veeg m'n reet af met je brief in plaats van 'm te geven, steel ik deze fiets nee, ben niet jolig wel een dikzak met impact en inslag wanneer ik straalbezopen op je kinders kamer inkak ik lig te snurken als een malle veeg m'n lul aan je behang wens een hele fijne witte kerst, lullig dat ik kwam vul m'n eigen zak wat ik geef zal ik nemen ik neem een beetje meer yo, dat is m'n probleem [ref] Elven hier, elven daar, elven zus, elven zo krijg een punthoofd van de elven dus delf ik coke ik heb een grijze baard wit van de dope doorgeflipte dikkerd met je kind op z'n schoot, ja ik fluister woordjes in hun oor hondjes op de noordpool verdronken voor de lol ben van oorsprong zuidelijk ondergrondse ruis uit de hel noem me sinte verduivelde Jolig door de nacht, overgoten zak vol met dodelijk gelach je koters op de kast steek je bomen in de brand ben niet altijd negatief steek m'n naalden in je boom en maak je seropositief maak je beter heb die aids claimen helpt je niet want ik die shit gratis, gratis en voor niets ben de kerstman op z'n slechtst trusten motherfuckers, een hele fijne kerst kus die ene grijze vent [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2010 @ 19:07:49 ] | ||
Carlito![]() |
![]() | ![]() |
wajoo.. jij disst gewoon micheal jackson.. dat is not dunn [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2010 @ 22:26:28 ] ---------------------------------------- W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down | ||
Dnamiek Profetisch ![]() |
![]() | ![]() |
Haha das waar. Maar Re-Ill brengt het wel grappig. ik veeg m'n reet af met je brief in plaats van 'm te geven, steel ik deze fiets ik lig te snurken als een malle veeg m'n lul aan je behang wens een hele fijne witte kerst, lullig dat ik kwam ik heb een grijze baard wit van de dope doorgeflipte dikkerd met je kind op z'n schoot, ja van deze moest ik echt fucking hard lachen. ---------------------------------------- Wise like that guy, that walked out of Nazareth High as Silent Bob on top of the Everest | ||
RapZuchtig "Zinnige Zinnen" ![]() |
![]() | ![]() |
Re-ill... vindt dit echt wel een super gaaf trackje.. jammer dat je m niet een paar weken eerder gedropt hebt.. maar ik vindt hem echtwel nice.. en idd die dis naar MJ... iets minder.. verders DOPE!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 12:17:22 ] ---------------------------------------- Zieke Zuiden | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
haha thx mannen, ik snap dat die MJ line bij sommige niet goed valt.. thx voor t checke | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
wel leuk, niet mijn ding maar oke, een van je betere/toffere nummertjes wel.. alleen ik vind vaak die 'ja' er bij jou heel beroerd uitrollen. Thats the only point van kritiek die ik nu kan bedenken keep it up ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
thx fresh ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |