Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 13-01-2010 om 17:03:19
Aangezien ik hier nog geen topic over kon vinden, bij deze.
Spannende tijden in DenHaag!

Quote:

<b>Druk overleg over kwestie 'Irak'</b>
Update: woensdag 13 jan 2010, 16:48

De problemen binnen de coalitie over Irak zijn nog niet opgelost. Op allerlei niveaus wordt overlegd, maar er is nog geen doorbraak. PvdA-staatssecretaris Timmermans is eerder teruggekomen van een EU-bijeenkomst in Spanje, om mee te kunnen doen aan het beraad in de PvdA.

Het conflict draait om de verklaring van premier Balkenende, gisteren over het rapport van de commissie-Davids. De PvdA-fractie vindt dat Balkenende te veel afstand neemt van Davids en dat hij een nieuwe verklaring moet geven.

Balkenende en de vice-premiers Bos en Rouvoet kwamen er vanmorgen niet uit. De Kamer debatteert vanavond over de zaak.
bron: nos.nl


Vanavond wel even naar het debat kijken, ben benieuwd.

----------------------------------------
onderschrift
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 13-01-2010 om 17:04:57
En waar gaat het over of ze daar weg moeten of ..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 13-01-2010 om 17:13:04
Er zijn geen bewijzen gevonden dat we militairen naar Irak hebben gestuurd. Maar:
Quote:

DEN HAAG - Het kabinet heeft de Tweede Kamer geen volledige opening van zaken gegeven over het verzoek van de VS om deel te nemen aan een militaire macht die Irak moest dwingen om aan resolutie 1441 te voldoen. Dat concludeert de commissie-Davids in haar rapport. De belangrijkste conclusies:

- De VN-resolutie gaf geen volkenrechtelijk mandaat voor de inval in Irak in het voorjaar van 2003. Het Nederlandse kabinet legde resolutie 1441 wel zo uit.

- Binnen het kabinet werd het Amerikaanse verzoek op verschillende manieren opgevat en uitgelegd. De niet direct betrokken ministers werden onvoldoende ge&iuml;nformeerd over de aard en de inhoud van het verzoek. Ook de Kamer werd niet volledig en tijdig ge&iuml;nformeerd.

- De AIVD en MIVD hadden geen eigen informatie over massavernietigingswapens in Irak. Hun twijfels bij de Amerikaanse beweringenen over Iraakse massavernietigingswapens werden weggewuifd.

- Premier Jan Peter Balkenende gaf in het begin weinig of geen leiding aan het debat over Irak. Hij liet het dossier volledig over aan de toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Jaap de Hoop Scheffer.

- Positief voor het kabinet zijn de conclusies dat Nederland de Amerikanen niet actief militair heeft gesteund en dat de benoeming van toenmalig minister van Buitenlandse Zaken Jaap de Hoop Scheffer tot NAVO-baas geen invloed heeft gehad op het kabinetsbesluit.
bron: ad.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 17:13:54 ]

----------------------------------------
onderschrift
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 17:13:20
Hoe laat is dat debat?

Ik hoop dat het kabinet valt en er anarchie uitbreekt.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 13-01-2010 om 17:14:36
Tijdstip volgt nog,
http://twitter.com/politiek24
----------------------------------------
onderschrift
aapje
Gepost door aapje op woensdag 13-01-2010 om 18:46:17
Hehe ja zonet op het nieuws ook, sukkels. Ze moeten er wel samen uitkomen die pvda en cda want anders komt de pvv en dat willen ze natuurlijk ook niet.
Heerlijkheerlijk.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 18:47:32
Wil jij je hier nooit meer vertonen.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-01-2010 om 19:27:54
aapje please..
aapje
Gepost door aapje op woensdag 13-01-2010 om 19:31:26
Het spijt me, als jullie me zoeken ben ik in de slowchat!
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 13-01-2010 om 19:31:35
Debat is uitgesteld naar (waarschijnlijk) half 9/9 uur.
Te volgen via politiek 24 (hier)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 19:31:57 ]

----------------------------------------
onderschrift
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 13-01-2010 om 20:16:43
FemkeHalsema
Toch treurig. Wij bezitten een kabinet dat al 1,5 dag ruzie maakt over een eerste korte persverklaring
1 minute ago from web

Zeg het ze Femke!
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 13-01-2010 om 20:43:05
brief van balkie is er nog steeds niet, valt ie vanavond?
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 13-01-2010 om 20:54:46
haha Nieroth checkt ook op twitter!

@re-ill
Ik hoop dat het valt, maar half 10 weten we meer.
----------------------------------------
onderschrift
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 13-01-2010 om 20:55:49
Femke moet haar muil houden, pijphoer.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 13-01-2010 om 20:56:39
Het hoeveelste kabinet was dit al, de 4de achtereenvolgende waar balkie zijn terreur uitoefent op het volk? Jullie snappen wel wat er gebeurt als het kabinet valt...dan regeert balkie vrolijk door.
Bij normale (of vervroegde) verkiezingen kun je balkie nog wegpesten, zelfs de heikeneuters, gristenen en boeren (combinaties mogelijk) die op balkie stemmen moeten hem niet meer.
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 13-01-2010 om 21:07:39
&quot;Hij (Hussein) had moeten aangeven dat &iacute;e ze (massavernietigingswapens) niet had, en wij (de VN) hoefden niet aan te geven dat &iacute;e ze wel had.&quot; Aldus Balkenende....

Ik vind dat hij weg moet. De tweede kamer en het volk op deze manier en in dit soort belangrijke zaken niet volledig of verkeerd inlichten vind ik onvergeeflijk.

Dan maar hopen dat Wilders het niet over gaat pakken, maar ik vind het inderdaad, zoals me in de wandelgangen zo mooi roept, een politieke doodzonde. Weg met zo'n man. Wat de fuck is hier aan de hand, we worden als heel land een oorlog ingetrokken door een grote baas die ons staat voor te liegen. En als &iacute;e daarop aangesproken wordt, luidt zijn repliek: &quot;Dat is ook een mogelijke mening.&quot;

Iedereen roept heftig debat, stevig gesprek nodig. Vraag me af of we daar nog wel aan moeten beginnen. Een motie van wantrouwen van de PvdA. De Nacht van Hamer! Staat mooi in de geschiedenisboeken. Ik stem volledig voor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 21:08:09 ]

----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 13-01-2010 om 21:08:02
politiek24 staat aan, laat maar komen.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 13-01-2010 om 21:08:03
Femke is vet sexy.
Ik zou haar wel geven.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 21:09:22
Cda is in de peilingen nog steeds de grootste partij. Dus als het valt komt er een Balkenende 5 kabinet.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 13-01-2010 om 21:09:32
<b> AMSTERDAM</b> - De rechtbank in Amsterdam heeft het bezwaar van Geert Wilders tegen zijn vervolging afgewezen. Dat maakte de rechtbank woensdagavond bekend.

Het Openbaar Ministerie vervolgt de politicus wegens groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie. Zijn advocaat Bram Moszkowicz stelde eerder woensdag, voorafgaand aan de behandeling van het bezwaar door de rechtbank, met name bezwaar te maken tegen vervolging voor groepsbelediging. Daarvoor zou Wilders volgens hem niet kunnen worden veroordeeld.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 13-01-2010 om 21:13:20
Wow, heb ik even iets gemist ofzo, dat rapport en dergelijke heb ik nog wel gevolgd, maar wat de deal met die Wilders vervolging?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 13-01-2010 om 21:14:55
http://www.nu.nl/algemeen/2080415/strafzaak-tegen-wilders-begint-in-januari.html

dat was um
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 13-01-2010 om 21:18:03
Quote:
Nickert schreef op 13-01-2010 @ 21:09
Cda is in de peilingen nog steeds de grootste partij. Dus als het valt komt er een Balkenende 5 kabinet.


Peilingen...
Loopt volgens mij bij echte verkiezingen toch net weer wat anders.
Met die peilingenkoorts, elke keer weer fanatiek ingezet door onze Maurice, heb ik meer en meer iets van "eerst maar eens afwachten, eerst zien dan geloven."
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-01-2010 om 21:22:04
de VVD moet terug aan de macht imo, dan maar met wilders in de coalitie als die niet te groot wordt.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 13-01-2010 om 21:44:35
Druk in de kamer, maar nog geen actie
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 13-01-2010 om 21:53:22
FemkeHalsema
Er schijnt een &iacute;nhoudelijke brief onderweg te zijn naar de Kamer: debat begint over ongeveer een half uur
2 minutes ago from web
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 21:54:32
Quote:
Bizzy_D schreef op 13-01-2010 @ 21:22
de VVD moet terug aan de macht imo, dan maar met wilders in de coalitie als die niet te groot wordt.


VVD met 80 zetels lijkt mij ideaal. Jammer dat er mensen zijn die er anders over denken.
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op woensdag 13-01-2010 om 21:59:16
wat zijn jullie toch ineens allemaal politiek geengageerd.....
----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-01-2010 om 22:02:15
wordt steeds later geez
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 22:07:33
BREAKING: Premier geeft 'met de kennis van nu' toe dat volkenrechterlijk mandaat voor inval Irak beter had gekund.

omg
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 13-01-2010 om 22:11:48
Quote:
Bizzy_D schreef op 13-01-2010 @ 22:02
wordt steeds later geez


hehe nu al kwart over 10
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 13-01-2010 om 22:12:26
Ga maar slapen, .... loopt met een sisser af.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 22:13:00
Uiteraard.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 13-01-2010 om 22:13:04
ok. Thanks!

het lijkt eindelijk t ebeginnen nu bighead er zit!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 22:15:18 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 22:16:56
Hebben jullie geluid?
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 13-01-2010 om 22:17:32
nu wel
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 13-01-2010 om 22:17:54
idd nu wel
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-01-2010 om 22:33:31
Agnes Kant is ook een behoorlijke failure.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 13-01-2010 om 22:34:45
Iemand moet haar doodknuppelen.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 13-01-2010 om 22:34:59
Next !
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-01-2010 om 23:38:15
Mariette Hamer verdient echt een nekschot, met haar zeikstem.
Waar is de PvdA heengegaan sinds Wim Kok zeg..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 13-01-2010 om 23:41:32
fok du politiek de levuh is toch al verrot
----------------------------------------
beng!
Masahiro
Gepost door Masahiro op woensdag 13-01-2010 om 23:44:53
soms neem ik me voor om de politiek weer een tijdje te gaan volgen, maar dat duurt nooit langer dan een paar dagen. als er iets saai en frustrerend is, dan is het politiek wel.
EsX
Gepost door EsX op donderdag 14-01-2010 om 00:43:54
DEN HAAG - Het CDA is coalitiepartner PvdA woensdagavond tegemoetgekomen om zo het kabinet in het zadel te kunnen houden.


**Potter did it again!**
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-01-2010 om 01:01:38
Het is wel ongelofelijk hoeveel &eacute;&eacute;n man kan blunderen, liegen en bedriegen. En toch nog gewoon minister-president zijn.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-01-2010 om 01:23:31
joh denk je echt dat dat met deze MP nieuw is? Of dat dat alleen in NL gebeurd? Tis niks nieuws, hoort bij de politiek. Op Wereld, Europees, provinciaal en gemeentelijk niveau gebeurd het allemaal het zelfde. Blunders, liegen, soms komen ze er mee weg soms niet.

Sad but true...

( en ik zeg natuurlijk niet dat het altijd gebeurdsoms zeggen ze ook waarheden of slimme dingen )
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 14-01-2010 om 02:06:40
Dus alle politici zijn kut..

Of ts gewoon best moeilijk alles goed te doen als MP. Wanneer iedereen je wilt zien falen..

Of alle goeie zitten ergens anders
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-01-2010 om 08:58:14
Neu, zeker niet alle politici zijn kut, ze komen echter wel op elk niveau terug, ook op grote schaal (burgermeesters Den Helder, Almere elk met eigen schandaal anyone. Het word ze ook wel te gemakkelijk gemaakt zich kut te gedragen overigens, kijk bv. naar de wachtgeldregeling hoelang dat aanblijft met welke bedragen. Je hebt het verknald, je dient je ontslag in / dan wel overleefd geen motie van wantrouwen, en vervolgens krijg je nog 2 jaar geld. De intentie van de wachtgeldregeling is niks mis mee. Het huidige gebruik en de opbrengsten echter wel.

En ik geloof zeker punt 2 en 3 ook. 2 voor de helft, simpel weg omdat je niet alles voor iedereen goed kan doen. Feit dat 'iedereen' je wil zien falen maakt dan niet eens zo uit.

3, de meeste goeie bestuurders zitten idd, ergens anders dan in de politiek, daar waar het grote geld te halen is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 14-01-2010 om 13:46:19
Quote:
deking schreef op 14-01-2010 @ 02:06
Dus alle politici zijn kut..

Of ts gewoon best moeilijk alles goed te doen als MP. Wanneer iedereen je wilt zien falen..

Of alle goeie zitten ergens anders


dat iedereen politici wil zien falen is natuurlijk bullshit. dat mensen kritisch zijn op mensen in belangrijke sociale functies is natuurlijk niet raar. dat een politicus in een functie waarbij hij het volk hoort te dienen, liegt en bedriegt is wél merkwaardig.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 14-01-2010 om 13:49:51
ik doelde op de oppositie partijen.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0171 sec.