Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 23-01-2010 om 21:00:17
weer een groep wankers erbij dus op het vak morgen? zucht, no offense overigens @ krstarr maar als ik dodo zo hoor praten zie ik het al weer voor me, maar goed lekker in het midden en bovenin prima.. mooie match morgen hopelijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2010 @ 21:01:51 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 23-01-2010 om 21:12:40
200 stuks bobbie inclusief mezelf hehe
ook veel stone island en dan denk je nou, ik weet het niet..
je doet die jas aan om wat te lijken maar je bent het niet
begrijp me niet verkeerd iedereen kan die shit gewoon dragen natuurlijk, maar zij doen het om hooligan te lijken, kom op man

ook wel een paar toffe gasten though
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 24-01-2010 om 00:30:23
van nistelrooy naar HSV. definitief nu

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/175287/Van-Nistelrooy-naar-HSV-Ik-ben-erg-gelukkig.htm
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 24-01-2010 om 10:27:35
Yes, vanmiddag naar de FC tegen Twente. Hopelijk weer 3 punten, dat zou geweldig zijn. Heerenveen en Twente thuis verslaan, dat zijn wel weer seizoenshoogtepuntjes.

Dan maar de hele tijd op de stadionschermen kijken wat er bij Ajax - AZ gebeurt, zou mooi zijn als uitgerekend Groningen Twente punten afsnoept.

http://www.dumpert.nl/mediabase/800971/c6ca4f93/supertor_robben.html

Hehe!


http://www.dumpert.nl/mediabase/800301/5bfd68f5/wesley_sneijder_in_zijn_hummer.html

Haha, Derksen is goed bezig. Sneijder schijnt bij een oefenpartijtje aan Piet Velthuizen gevraagd te hebben wat hij verdient, en vervolgens gezegd te hebben: "haha ik verdien 10x zoveel".
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2010 @ 10:35:36 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 24-01-2010 om 12:00:29
hahahaha van gaal in dat eerste filmpje wat doet hij
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op zondag 24-01-2010 om 12:54:53
nerges online AZ ajax?
Snacky Gepost door Snacky op zondag 24-01-2010 om 15:57:08
Dat verhaal van sneijder is ten eerste al een vrij oud verhaal,
maar ten tweede ook een broodje aap, Veldhuizen heeft het zelf ontkent en heeft geen enkele reden om zijn eigen integriteit kapot te maken om sneijder te dekken.

Ik hoop dat groningen wint, ze zijn wel de bovenliggende partij, Blind is geweldig aan het spelen, kan niet wachten om hem bij ajax 1 aan de slag te zien.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 24-01-2010 om 15:59:26
Quote:
Snacky schreef op 24-01-2010 @ 15:57
Dat verhaal van sneijder is ten eerste al een vrij oud verhaal,
maar ten tweede ook een broodje aap, Veldhuizen heeft het zelf ontkent en heeft geen enkele reden om zijn eigen integriteit kapot te maken om sneijder te dekken.


kan ook een gevalletje doofpot zijn.. ontkennen, weg publiciteit..

maar dan nog, who cares wat voor geintjes sneijder uit loopt te halen, laat die gozer lekker.. dan moet piet hem maar terug pakken
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 24-01-2010 om 16:29:31
Dat verhaal van Sneijder is inderdaad oud.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 24-01-2010 om 16:43:13
kanker Feyenoord.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 24-01-2010 om 16:51:16
Wat interesseert mij het nou of het oud is, ik had het nog niet gehoord. Oud roepen doe je maar lekker op dumpert.

Was een toffe wedstrijd, Groningen had opzich wel meer verdient. Lekker aanvallend gespeeld, Blind inderdaad erg goed bezig. Veel foutjes over en weer en beide teams lekker veel ruimte over de vleugels.


----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 24-01-2010 om 18:45:21
Raar weekend voor PSV. Kop positie pakken en een zeer getalenteerde spits op staande voet ontslaan.

Quote:
PSV en Jonathan Reis zijn per direct uit elkaar gegaan. De Braziliaanse spits had verboden middelen gebruikt en weigerde vervolgens hulp van de Eindhovense club. PSV besloot hem daarop te ontslaan.

Reis kwam tijdens de winterstop vijf dagen te laat terug uit Brazilië. PSV constateerde een conditionele achterstand en vermoeidheidsverschijnselen bij de twintigjarige aanvaller. Uit onderzoek in Eindhoven bleek dat hij verboden middelen had gebruikt.

'Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing', zegt algemeen directeur Jan Reker op de website van PSV. 'We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.'

Reis leek afgelopen seizoen al geen toekomst meer te hebben bij PSV. De toenmalige trainer Huub Stevens zette de Braziliaan uit de selectie vanwege ondisciplinair gedrag. Rutten gunde de Braziliaan een tweede kans en die leek de spits te pakken. Hij scoorde dit seizoen drie keer in de competitie en vier keer in het toernooi om de Europa League.

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 24-01-2010 om 18:49:34
Hoeppa 2 punten lossss

Kanker van Reis en RvN though, mixed feelings
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 24-01-2010 om 18:51:30
PSV flikt het hem weer
Ik weet niet of het alles zegt, maar FCT heeft Theo nodig
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 24-01-2010 om 19:58:37
zonde van Reis.. was wel lekker bezig bij psv
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 24-01-2010 om 20:31:54
Ajax wel weer flink gezwijnd vandaag, AZ was de betere op t veld, op min. 45-60 na dan toen was Ajax echt goed.

mja geluk is er nooit in de arena en helemaal niet als je pol van boekel als leidsman hebt
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 24-01-2010 om 21:15:50
Inter - AC is ook een leuke wedstrijd zo te zien

Spoiler:
na een halfuurtje staat Inter voor met 1-0, maar Sneijder is er wel uit met direct rood

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 24-01-2010 om 21:28:01
kzie ut ja, gelijk stuk minder dan om te blijven kijken, was ie terecht overigens?
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Vent
Gepost door Vent op zondag 24-01-2010 om 21:54:27
waar kijken juullie deze nonsens jongens?
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 24-01-2010 om 22:11:48
uhm sport1 op me tv wat een wedstrijd inter ac milan kenker...


edit, pandev is een baas!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2010 @ 22:14:43 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 25-01-2010 om 00:57:08
Quote:
Vent schreef op 24-01-2010 @ 21:54
waar kijken juullie deze nonsens jongens?


en wij hebben internet
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 25-01-2010 om 15:36:10
Quote:
<b>HFC Haarlem verdwijnt uit het professionele voetbal</b>
Het doek is gevallen voor HFC Haarlem. De noodlijdende eerstedivisionist had tot 12 uur vanmiddag de tijd om een oplossing te vinden voor haar schulden, maar die is niet gevonden. De derby tegen Telstar, komende zondag, gaat daardoor niet meer door. De bewindvoerder zal volgens het ANP het faillissement moeten aanvragen.

Haarlem, de hekkensluiter in de Jupiler League, was de laatste maanden bezig om met tal van reddingsacties het voortbestaan van de club veilig te stellen. Supporters wisten in totaal 80.000 euro te verzamelen, maar dit bleek lang niet genoeg te zijn. De club kampte met een schuld van 1,8 miljoen euro en kon hulp van de gemeente vergeten.

Tot maandagmorgen spraken bewindvoerder Rocco Mulder en algemeen manager Johan van Streun met de laatste kandidaat-investeerders, maar zij bleken niet bereid te zijn om Haarlem van de ondergang te redden. Rond de klok van twee werden de spelers van de eerstedivisionist ingelicht en een uur later kwam het nieuws over de mislukte reddingspoging naar buiten. Om 16:00 uur is er een persconferentie belegd. Alle spelers zijn per direct transfervrij, de huurlingen van Ajax keren terug naar Amsterdam. Dinsdagochtend zal er nog &eacute;&eacute;n keer getraind worden, als afscheid.

Haarlem werd op 1 oktober 1889 opgericht en werd in 1946 nog kampioen van Nederland. De club speelde sinds 1954 betaald voetbal en had de laatste maanden steeds meer moeite om aan haar financi&euml;le verplichtingen te kunnen voldoen. Uiteindelijk bleek er geen redden meer aan, waardoor het licht op donkerrood sprong. De laatste keer dat in Nederland een betaalde club het niet redde was in 1992: FC Wageningen en VCV Zelland werden in dat jaar opgedoekt.

Wat de uitsluiting van Haarlem precies betekent voor de competitie is nog niet bekend. Vermoedelijk worden alle uitslagen van de club verwijderd, wat voor enkele clubs wel eens negatief zou kunnen uitpakken. Vrijdagavond speelde Haarlem haar laatste wedstrijd in het betaalde voetbal: de ploeg van Hennie Spijkerman verloor in Rotterdam met 3-0 bij Excelsior.

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 25-01-2010 om 16:09:41
meer zullen volgen gok ik
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 25-01-2010 om 21:25:08
Ik hoop het. Die lui maar denken dat ze via dikke subsidies van ons allemaal 1 keer per week een potje voetballen mogen. Bodemloze putten, vooral die eerste divisie.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op maandag 25-01-2010 om 21:27:18


nieuwe zidane op komst!!

damn
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 25-01-2010 om 21:32:38
ziek
----------------------------------------
onderschrift
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 25-01-2010 om 21:58:41
haha kijk hoe noob die andere jochies zijn in die trainingspartijtjes.
En in die overige video's reageren zn tegenstanders echt vreemd.

edit: haha Johan weer lekker aan het haten op Hansie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2010 @ 21:59:14 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 25-01-2010 om 22:16:06
hahaha johan en hans blijft een vermakelijke combinatie
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 25-01-2010 om 23:39:21
<b>'Suarez is de absolute leider'</b>

Quote:
Luis Suarez ontpopt zich tot de grote leider van Ajax. De onlangs aangetrokken Nicolas Lodeiro komt op aanspraak van de aanvoerder. Verder regelt hij steeds meer zaken namens de spelersgroep.

Suarez deed deze week weer een speech in de kleedkamer waar de passie en ambitie van af droop, zo schrijft Bart Vlietstra in de Sportweek. De aanvoerder geeft tegenwoordig iedere week een speech. 'Hij is er zelf mee gekomen', zegt Urby Emanuelson.

'Hij legt de nadruk op andere accenten. Wat telkens terug komt is de wil om te winnen. Vooral thuis mag je in zijn optiek geen punt verspelen. Moet je winnen of sterven. Zijn speeches zijn heel inspirerend. Iedereen luistert, want hij is de absolute leider', aldus Emanuelson.

Vlak voor Ajax-AZ prevelde Suarez ook van alles in het oor van Kenneth Vermeer. Hij is TD/motivator/aanvoerder/scout/topscorer/assistkoning. 'Technisch directeur? Ha het is wel opvallend hoe druk hij altijd bezig is om de club beter te maken. Soms loopt hij even naar boven om wat te regelen. Van der Vaart, Heitinga en Sneijder waren ook wel aanwezig, maar zo betrokken en invloedrijk als Louis heb ik nog nooit meegemaakt. En ik loop hier al een tijdje rond. Luis is een bijzondere jongen'.

Volgens zijn vriend Bruno Silva gaat Luis, net 23 jaar geworden, niet voor zijn 24e weg bij Ajax. 'Luis vertrekt niet voor zijn 24e, zo goed ken ik mijn vriend wel', aldus Silva.

De aanvoerder van Ajax zegt tegenover het weekblad dat hij vaak tegen zijn medespelers hamert op ambitie. 'Ik wil dat jongen van 20 of 21 meer ambitie tonen. Ze moeten niet denken: Het maakt mij allemaal niet uit. Zij moeten alles geven. Alles. De volgende wedstrijd, na Ajax-AZ, moeten wij nog meer geven'.

Tot slot een afsluiter. De spelersgroep noemt Suk niet meer Sukkie, maar Soekkie. 'Dat andere valt in de toekomst niet goed in Engeland', zei Jol, die daar alles van af weet met zijn broer Cock. Wellicht dat Suarez dit ook onbewust heeft geregeld. De aanvoerder kan in het Nederlands de 'u' niet uitspreken en zegt ook altijd 'poenten' in plaats van punten.


vet stuk
----------------------------------------
beng!
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 26-01-2010 om 15:19:19
Haha ik moest wel lachen om dat stuk dat ie wekelijks een speech houd echt een held is Suarez.

Dat filmpje vind ik wel dope, goede techniek heeft dat jochie.
Jammer genoeg is een goede techniek eigenlijk totaaaal geen basis om een speler goed te noemen, zidane werd geroemd om zijn spelinzicht, en het op het juiste moment toe weten te passen van techniek.

Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen b.v. een c.ronaldo zo goed vinden, ik heb minstens 20 wedstrijden gekeken met de beste man erin, maar nog nooit heeft hij mij weten te overtuigen, tijdens de vorige CL heeft hij denk ik 8x geprobeerd om vanaf een meter of 36 te scoren met een vrije trap, en ik heb er geen een in zien gaan.
Hij dribbelt tot hij een ons weegt, eindigt ergens bij de cornervlag, passeert zo goed als nooit zijn directe tegenstander, en komt vervolgens met een voorzet op de proppen waar niemand wat aan heeft. Het is wel een showman, en leuk om naar te kijken, maar echt veel rendement haal je er niet uit.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 26-01-2010 om 15:37:16
Wel tof dat Suarez zo is, maar wat nog een grotere leegte laat die zometeen dan achter. Of misschien blijft die, en wordt <b>te</b> denkst.

Misschien is t allemaal ook maar geweldig

edit: Snacky? Hahah geen rendement? Kijk eens naar zijn statistieken jongeman. Geen rendement, ghehe.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2010 @ 15:42:55 ]
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 26-01-2010 om 15:40:33
Het zegt meer over de huidige situatie bij Ajax dan over Suarez. En wat degene hierboven over Ronaldo schrijft is echt bullshit.

Oh, @ Snacky dus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2010 @ 15:41:55 ]

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 26-01-2010 om 17:19:51
haha, hij heeft welgeteld 1 seizoen meer dan 20 doelpunten weten te maken, dus nee, dat is geen bullshit, misschien moeten jullie statisieken bekijken voordat je iets zegt?
Ik vind een speler die onder de 20 scoort in een seizoen een aardig rendement hebben, maar niet het beeld tonen van de beste speler ter wereld(afgezien van 1 seizoen waarin hij top draaiden).
Drogba had voor de winterstop al meer doelpunten dan ronaldo in 5 van zijn 6 seizoenen in engeland.
En 9 doelpunten in 12 wedstrijden (waarvan hij maar in 6 wedstrijden scoorden) die er in spanje in liggen is indd. al een stuk beter, maar moet je er ook rekening mee houden dat er in spanje meer op techniek gespeeld word en hij daar als een vis in het water thuis hoort, desalniettemin draait messi beter

Maar goed, als je niet door trucjes heen kan kijken en denkt dat ik ronaldo geen goede voetballer vind moet je dat vooral denken, ik noem enkel zijn minpunten en blijkbaar vinden sommige fanboys dat niet leuk ofzo? Want hij heeft een weergaloze techniek, en duizelingwekkende snelheid, maar doordat hij 1,5 seizoen goed heeft gedraaid betekent dat niet dat hij direct een goed rendement heeft.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 26-01-2010 om 17:33:54
Schat toen ronaldo geblesseerd was draaide real kut. Je hebt mensen die veel doelpunten maken en je hebt mensen die winnende doelpunten maken en een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten. De laatste zijn de grootste spelers en daar hoort cristiano gewoon bij. Ik ga nu trouwens geen statistieken opzoeken, maar qua assists doet hij het vast goed. Daarbij vertellen statistieken niet of hij een team beter laat voetballen en hoe bepalend hij in aanvallen is waar wordt gescoord.

Het is natuurlijk lastig om te accepteren, maar hij is een grote voetballer en daarnaast een playboy. Tja dat is ons niet allemaal gegeven.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 26-01-2010 om 20:00:30
Volgens mij had ik toch echt getypt dat ik het een goede voetballer vind, of niet?

Hij heeft 1 assist dit jaar, misschien is het moeilijk om te bevatten dat hij toch niet zo heel belangrijk is als mensen beweren, kijk je uberhaupt wel is wedstrijden van de beste man of baseer je het op youtube filmpjes?
Manchester draait niet beter of slechter zonder de beste man (nani heeft de potentie om veel beter te worden, al is het alleen al om zijn weergaloze voorzetten).
Dat Real slecht draaiden ligt echt niet aan de blessure van 1 man, het feit dat kaka en alonso nog niet goed meedraaien in het team (kaka was overigens ook gebl.) heeft er zeker niets mee te maken? Of het feit dat je geen geschikte vervanging voor ronaldo hebt zeker ook niet? Kijk maar naar ajax, zonder een echte spits draait het gewoon niet zo goed als het zou moeten, maar dat komt echt niet door geweldige pantelic dat komt omdat je niemand hebt die de specifieke taken uit kan voeren.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 27-01-2010 om 19:46:26
vieze thuisfluiter!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-01-2010 om 21:11:30
PSV- Feyenoord 0-1 tussenstand

nice! 0-2
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2010 @ 21:21:12 ]
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 27-01-2010 om 21:23:26
hahahaa ik word gek hier.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 27-01-2010 om 21:51:28
YES!

Wij neuken NAC, vooralsnog.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 27-01-2010 om 22:09:51
en NAC is geneukt toch Patronneke?
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 27-01-2010 om 22:22:55
lucky ajax wel netjes afgedwongen in verlenging maar wel weer in het zadel geholpen
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 27-01-2010 om 22:24:19
Quote:
deking schreef op 27-01-2010 @ 22:09
en NAC is geneukt toch Patronneke?


Ja, mien Jonk.

Wij gaan naar Europa!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Tariq
Gepost door Tariq op woensdag 27-01-2010 om 22:35:11
Feyenoord JAJA!! hahaha.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 27-01-2010 om 22:37:37
Ghehe heerlijke avond.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 27-01-2010 om 22:38:30
Lekker hoor.

edit: toen Go Ahead won, wist ik al dat ze Ajax zouden loten. Maar goed, op zich wel mooi, AZ, PSV, Twente en dan finale Ajax slopen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2010 @ 00:10:43 ]
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 28-01-2010 om 00:19:05
hehe mooie loting go ahead - ajax
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 28-01-2010 om 00:38:33
heerlijk.. deventer altijd gezellig hehe.. en dan kakkerlakken afmaken in hun eigen kuip
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 28-01-2010 om 10:42:19
idd zou wel mooi zijn hehe
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-01-2010 om 10:47:29
droom verder.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 28-01-2010 om 11:54:57
Quote:
strijker schreef op 27-01-2010 @ 22:38
edit: toen Go Ahead won, wist ik al dat ze Ajax zouden loten.


word, dat had ik ook al na de wedstrijden. Dat heeft Ajax wel vaker
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0182 sec.