Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 24-01-2010 om 11:55:37
Ey. Ik heb sinds vanochtend een probleem met het verkrijgen van internetverbinding op mijn laptop. Op mijn moeders laptop, waar ik nu opzit, brand het 'wireless' knopje blauw, zoals het hoort. Bij mij is dit echter oranje, waar dit eerst blauw was. Nou heb ik vanochtend wat programma's verwijderd en waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk een programma verwijderd wat niet moest.

Nu had ik gezocht naar evt. oplossingen en zo heb ik bijv. opnieuw Atheros Driver Installation Program weer geïnstalleerd en de nieuwste HP Wireless Assistant geïnstalleerd.. Vista SP 2 geïnstalleerd.. Allemaal tevergeefs. Het lampje brandt nog steeds oranje en ik kan dus geen verbinding krijgen met het draadloze netwerkverkeer.

Normaliter wordt het lampje weer blauw als je op de knop drukt, maar nu krijg ik een link, die linkt naar apparaat beheer. Zodra ik hier op klik, staat er alleen een geel uitroeptekentje bij 'SCSI/RAID Controller Host'

Nou lijkt mij dat, als ik dit oplos, het probleem is opgelost toch? Echter kan ik de oplossing voor dit probleem niet vinden.

Hopelijk kan een van you wise guys mij uit de brand helpen..
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Finger
Gepost door Finger op zondag 24-01-2010 om 12:06:50
SCSI/RAID heeft niks met internet te maken denk niet dat dat het is.

Heb je je modem al eens gereset? en heeft je modem uberhaupt wel verbinding?
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 24-01-2010 om 12:10:57
Yes, ik heb nu ook internet op deze laptop Het is echt dat lampje wat 't 'm doet. Want zoals ik zei, als deze aanstaat, kan ik gewoon weer mijn internetverbinding kiezen en mee verbinden. Alleen wil dat lampje niet op blauw gaan, als ik daarop klik verwijst hij me dus naar Apparaat Beheer..

Heb nu net ff mijn modem gereset en heb nog het zelfde probleem. Thanks tho
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Finger
Gepost door Finger op zondag 24-01-2010 om 12:17:06
En als je daar op netwerk adapter klikt dan, wat geeft die aan?
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 24-01-2010 om 12:19:10
Niks. Als ik 'Netwerkadapters' daar uitklap staat er alleen 'Realtek RTL8102E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0)'

Als ik daar op dubbelklik staat er 'Dit apparaat werkt correct'
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 24-01-2010 om 14:06:09
Opgelost. Nieuwe drivers geïnstalleerd.

Slotje.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
EsX
Gepost door EsX op zondag 24-01-2010 om 15:01:06
Quote:
<b>FreshS schreef op 24-01-2010 @ 14:06</b>
Opgelost.

Slotje.


Bij deze.

 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.