Index / [arch] Audio battle toernooi 2010 / | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Winnaars gefeliciteerd!! Hij was zo lang dat ie in parten moest, godverdomme DEEL 1 DEEL 2 ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie zijn er maar druk mee. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hij is een echte filosoof! | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaaha 'nu vindt niemand je aardig' ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb zoon gevoel dat het een wackste punchline top 5 was xD Ik zou iets winnen op NLHH dat kan niet kloppen Maar ben teminste geen mongool En thnx spirit ![]() Ik wil volgende keer gebeld worre ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
dope initiatief! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Bazen | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
Haha tis weer leip Dope ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
gjegjegje ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hoor pietje serieus zijn dan. Leuk gedaan heren xD | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hahaha dit is de moeite waard ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
dope. maar ik voel me wel nep nu met die so called punchline. hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2010 @ 16:03:05 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Athomus De Alliantie. ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat een bazen ---------------------------------------- We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe lachen dit, had wel gedacht dat ik weer die mx fortune intro zou horen toen jullie 'm op gingen bellen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
KONING! Maar waar is die voters-top 5? :`( ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha, die geluidseffectjes zijn echt hard. Ga zo door, hehe. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
voters-top 5? wat bedoel je daarmee? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Ottogast Rapchinees ![]() |
![]() | ![]() |
de beste 5 voters krijgen een review ---------------------------------------- Jeeje | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha die punchline top 5 waddap met de nr 1 in flows dan en om de vragenlijst te beantwoorden zix rapt over zn geschoren en ongeschoren ballen vandaar en ik had nog wel verwacht dat die dartline zou komen | ||
![]() | ![]() |
maar dude, spelbreker, wat bedoelde je daarmee dan? met die dart lijn... ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja ofniet zixer ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
gewoon een grap of jij nog ging darten darten is saaie shit vandaar | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Haha, die dart lijn zijn we idd vergeten.. | ||
![]() | ![]() |
ja die lijn is echt te disrespectloosfull ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
spelbreker inval champ? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Inval champ? ---------------------------------------- onderschrift | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 07-02-2010 @ 15:41 waddap met de nr 1 in flows dan waddap daarmee dan? ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
die shit was whack | ||
![]() | ![]() |
spelbreker jij hebt verloren dus wat kom je praten, bigsam ripte die shit. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
first round knock out baby... ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
![]() | ![]() |
ik kom praten wanneer ik wil | ||
Index / [arch] Audio battle toernooi 2010 / |