Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 11-02-2010 om 11:03:34
Quote:
<b>Google Buzz gelanceerd: Nieuwe social netwerkdienst</b>
Google introduceerde gisteravond Google Buzz. Deze nieuwe social media-toepassing moet gebruikers helpen met ordenen van online conversaties in sociale netwerken. Gebruikers van Gmail kunnen met Google Buzz rechtstreeks vanuit hun mail met contactpersonen uit verschillende netwerken communiceren. Met Buzz probeert Google duidelijk de stap richting social media te maken, met niet alleen saaie status updates in tekst, maar ook in beeld. Picasa, Flickr, YouTube, Blogger, Google Reader en Twitter zijn te integreren. Facebook dacht ik niet. Google Buzz is ook beschikbaar voor gebruik op verschillende mobiele toestellen. In het persbericht van gisteren:

<i>“De aankondiging van Google Buzz sluit aan bij de missie van Google alle informatie ter wereld te ordenen.Met de talloze statusupdates, tweets en nieuwsfeeds, wordt het steeds moeilijker overzicht te behouden. Google Buzz biedt gebruikers een nieuwe en eenvoudigere manier om onder meer nieuws, foto’s en video’s te delen, gesprekken te voeren en in contact te blijven. Om het maximale te halen uit contactpersonen in Gmail, stelt Buzz aan de hand van de in Gmail aanwezige e-mail- en chathistorie, potenti&euml;le vrienden voor die toegevoegd kunnen worden aan andere netwerken.”</i>

Buzz is ontworpen als een open systeem. Ontwikkelaars en aanbieders van diensten die Buzz in hun producten willen integreren, kunnen gebruikmaken van een eenvoudige, op feeds gebaseerde API die in de toekomst volledige lees- en schrijfrechten biedt. Bestaande gebruikers van Gmail zullen Google Buzz binnen enkele weken in hun inbox zien verschijnen. (van marketingfacts.nl)




Iemand al mee gespeeld? Damn, dit gaat 'em voor mij niet worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2010 @ 11:10:54 ]

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 11-02-2010 om 11:23:51
Yes, heb het net ff geactiveerd. Kijk vanmiddag wel even hoe en wat, maar ik weet niet of ik dit ga gebruiken. Misschien wel handig met mn blackberry.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 11-02-2010 om 11:33:00
niets voor mij denk ik
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0341 sec.