Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 25-02-2010 om 12:57:21
Bij radio en film, in het zeitgeist topic, staat een nieuwe post van mij. Alleen de codes veranderen vanzelf. Sommige "[" of "]" veranderen in "<" of ">" Ik heb het dus over de karakters. En op sommige plekken staat de code er wel gewoon maar werkt hij gewoonweg niet.

Het gebeurt als ik op edit klik, kom ik net achter.

edit: ik heb het inmiddels zelf verbeterd door alle < en > door [ en ] te vervangen, maar als ik nu op edit zou drukken zou het weer terug veranderen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2010 @ 13:19:44 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op donderdag 25-02-2010 om 14:33:08
Klopt,
Hier hebben meer mensen last van.
Volgens mij iedereen?
----------------------------------------
onderschrift
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-02-2010 om 14:43:31
jah, is bekend iets, heeft iedereen idd. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd te verrot, lui, druk en moe ben om het op te lossen. Zeker omdat nieuwe forum zo goed als af is. Misschien vind ik het weekend puf.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-02-2010 om 14:48:23
ja dat zeitgeist topic is zwaar kut, ik moet deheletijd opzij scrollen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.