Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Qeezer Gepost door Qeezer op vrijdag 26-02-2010 om 12:57:34
za 10 april
BEESTENBOEL 9
DE hiphopsurpriseparty hosted by Rico & Sticks is terug van weggeweest!
open 20:30 / aanvang 21:00 / 16+ / € 7,50

De tijd is rijp en op veler verzoek gaat het nu echt weer gebeuren. Beestenboel komt terug en wij verwachten nog sterker dan voorheen. Aanbeland bij editie negen geven we de sleutel van Hedon zaterdag 10 april aan Rico & Sticks (Fakkelbrigade, ex-Opgezwolle). Slechts één eis wordt er gesteld; het dak moet er af. Ongetwijfeld levert dat vette shows op van de crème de la crème uit de Nederlandse hiphopscene. Wie er komen? Dat weet je pas diep in de nacht aan het einde van deze ultieme hiphopsurpriseparty.

http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=519

dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-03-2010 om 15:51:06
Gaat weer een leuke editie worden, we geven kaarten weg.

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1989
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op donderdag 25-03-2010 om 20:03:55
Als ze het zelfde recept aanhouden als vorige dan komt er inderdaad wel wat tofs voorbij.
Maar ik Twijfel of ze dat doen.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-03-2010 om 20:15:21
zijn de hints spelletjes alweer begonnen
Athomus
De Alliantie.
Gepost door Athomus op donderdag 25-03-2010 om 21:31:15
yes-R komt hoorde ik op de straat...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2010 @ 21:40:42 ]

----------------------------------------
We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op donderdag 25-03-2010 om 23:08:03
Voor mij is het een raad spelletje haha. Maar ik heb een sterk vermoeden. Mede door nieuws dat vandaag op twitter is verschenen.
Qeezer Gepost door Qeezer op vrijdag 09-04-2010 om 14:38:24
Oi, soms lopen planningen spaak, zeker als je met artiesten te maken hebt die met zoveel verschillende projecten bezig zijn dat er soms wel eens ongemerkt een dubbele afspraak tussen zit. Rico & Sticks zijn zaterdag niet bij Beestenboel 9. Wel hebben ze de complete line-up vrijgegeven.

Helaas is gebleken dat Rico & Sticks met hun Fakkelbrigade zijn toegevoegd aan de line-up van een festival in België waardoor ze niet in staat zijn om aanstaande zaterdag bij hun eigen hiphopsurpriseparty aanwezig te zijn. Beide heren hebben hier flink de balen van, maar ook meteen aangegeven dat ze het dubbel en dwars goed gaan maken. De line-up van aankomende Beestenboel hebben ze zelf samengesteld en daarmee de stemming bepaald voor een superdikke negende editie met vijf te gekke live-acts. Bij hoge uitzondering maken we deze nu al bekend, zodat je zeker weet dat je waar krijgt voor je geld. In willekeurige volgorde treden op: Boef & De Gelogeerde Aap (tevens host), M.O. & Brakko, Dret & Krulle, Fresku, Sillo en DJ Lowpro. Beestenboel gaat door, wedden dat ze achteraf nog meer spijt hebben dat ze er niet bij waren?
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op vrijdag 09-04-2010 om 16:11:15
wel hele dope line up zeg
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.