Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zaterdag 27-02-2010 om 16:13:19
Op 13 Maart a.s. opent Peter Blom, oftewel Delic van Opgezwolle, zijn nieuwe expositie bij Galerie ‘Vriend van Bavink’ in Amsterdam. De expositie zal vier weken duren, tot en met 11 april 2010. De galerie ligt op 5 minuten lopen van Amsterdam Centraal en is geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.

Peter is van huis uit muziekproducer en in januari 2008 is hij vertrokken op een wereldreis. Na aankomst terug in Nederland eind 2008 heeft hij zich vooral gestort op schilderen maar sinds een tijdje kriebelt de muziek weer en is hij weer bezig een studio op te bouwen.

Nu heb ik nog wat apparatuur nodig voor het maken van mijn aanstaande soloplaat, maar om dit aan te kunnen schaffen moet ik schilderijen verkopen. Om aanschaf van zulks aan te moedigen zal ik van degenen die dit aangeven, een vermelding plaatsen in het cd-boekje van de eerstvolgende cd die ik produceer. Er komt dan een bedankje te staan aan de mensen die mij op deze manier hebben geholpen weer muziek te kunnen maken.

bron puna.nl

----

ben benieuwd
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 27-02-2010 om 16:21:17
Goede zaak!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 27-02-2010 om 16:28:16
Ben benieuwd, Denk niet dat het iets hiphopachtig is though..
----------------------------------------
Jos de Boss
V-Rank
Gepost door V-Rank op dinsdag 16-08-2011 om 10:49:36
Recent artikel over Delic zijn nieuwe plaat en kunst
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 16-08-2011 om 11:21:32
Tof interview, mooi ook die vergelijking met appels die hij maakt over muziek.
Ben er van overtuigd dat hij wat moois neer gaat zetten, buitengewoon creatief persoon en dito producer
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.