Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 28-02-2010 om 19:25:11
Goedenavond,
vanuit de Emu 0404 pci in m'n pc gaan 2 jacks (out) naar de line in op kanaal 7/8 op de mixer. De speakers zijn aangesloten op de phones ingang,
Echter in de patchmix staat dat de jacks in de line in van de emu zitten.

De mixer deed het altijd goed, maar vanmiddag na het verhuizen van m'n pc (doordeweeks woon ik in rotterdam, in het weekend in vlissingen) komt er alleen maar geluid van links. Het ligt niet aan de speakers want als ik m'n headphones in de phones ingang van de mixer stop komt er ook alleen maar geluid van links.
Ik heb alle kabels al nagelopen maar alles zit goed aangesloten. Geluidskaart eruit en erin gedaan, helpt ook niet. Waarschijnlijk is er door de verhuizing iets kapot gegaan. het zat in een kartonnen doos met noppenfolie.

Of is het iets anders?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 28-02-2010 om 20:45:35
moeten je speakers niet op de main out?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op zondag 28-02-2010 om 21:05:04
lijkt me ook dat je je speakers op je main out moet zetten
namelijk links en rechts, waarschijnlijk heb je dan een tussenstukje nodig en nog een extra kabel.

geloof niet dat er iets kapot gegaan is. Ik had datzelfde probleem ook eens, is een kwestie van anders aansluiten.
----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op dinsdag 09-03-2010 om 01:01:30
speakers zouden idd op de main out moeten maar headphones output is in principe hetzelfde.
Denk dat OF de jack van je pc->tafel kapot is, of je hebt kanaal 7/8 gepand staan naar links?

----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 12-03-2010 om 22:24:04
Nja het is een 2.1 setje dus op de stereo out gaat niet werken haha. Hij deed het trouwens weer na het opnieuw opstarten van m'n pc..heb nu een macbook dus ben eindelijk van die windows shiz af. Maar heb alweer een ander probleem, check beats maken topic.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.