Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Audio battle toernooi 2010 /   [Pagina: 1 [2] ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 16-03-2010 om 14:56:08
#wateenkutleven.

Ik heb gewonnen! Dankjewel jongens! Volgend jaar mogen jullie het weer proberen van me te winnen
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 16-03-2010 om 15:40:04
wat wint zatte nix? haha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op dinsdag 16-03-2010 om 18:01:05
ahah tof om te zien hoe druk mensen zich maken.
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 16-03-2010 om 20:20:11
en daarom moeten jullie dit soort dingen aan Kadee overlaten, die is veel strenger!
Ik had dit niet toegelaten snap je, maar ja ik ben dan ook baas!
Chester is ook baas omdat die dit geregeld heeft, maar dan anders, snap je?
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 20:23:11
ach, tis best fun weetje, beetje zelfpromotie, maar ik vind ook dat ze het over moeten doen eigenlijk, mja dat ze dit uberhaubt al doen zegt toch ook wel een beetje genoeg over dit toernooi, vind ik.
----------------------------------------
....
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 16-03-2010 om 20:23:59
Mijn hond is iedereen de baas, maar nu heb ik dan ook geen hond.
Verder een raar en vreemd, doch wel een geinig topic geworden..

Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 16-03-2010 om 20:26:36
als ik heel eerlijk ben vind ik niet dat het aan chester ligt, hij had alleen deze shit niet moeten posten.
Zix en Tweezer zijn eindbazen van je forum maar laten hier geen ballen zien.
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 20:28:15
ligt niet een ches, hij doet het sowieso goed, maar blijkbaar nemen ze t niet serieus ofzo dat bedoel ik meer kadee'tje
sowieso beetje props wel voor chester, dat ie er nog zin in heeft enzo
----------------------------------------
....
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 16-03-2010 om 20:30:54
bedoel ik, ben bang dat als de finales floppen dat
mensen helemaal niet meer meedoen...
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 16-03-2010 om 20:34:24
Mja maar goed er zijn hier sowieso weinig toernooien/projecten die succesvol zijn.

Die megacollab van jou is toen goed gelukt, maar voor de rest schiet me weinig te binnen. Teksttoernooien worden voornamelijk getekend door noshows. Hier trouwens ook een in de halve finale.

Wil je dat mensen er werk van maken dan moet er een toffe prijs aan vast zitten. Voor 150 euro of een spit over een beat van een wat bekendere beatbakkert zou men meer moeite doen en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 20:35:36
maar hoeveel toernooien( zijn er nou geweest, georganiseerd door chester of iemand anders tho?
ik heb nog nooit meeekregen wie er gewonnen heeft.
volgens mij boeit het allemaal niet meer wie er wint, want er word verder toch niks meer mee gedaan ofzo..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2010 @ 20:37:43 ]

----------------------------------------
....
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 16-03-2010 om 20:38:16
150 euri gaat wel ver, maar een prijsje zoals een 20 euro cd bon
of iets zou wel geinig zijn ja
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 20:39:11
L2N - Voor een CD bon.mp3 hihi
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2010 @ 20:42:59 ]

----------------------------------------
....
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 16-03-2010 om 20:51:55
Quote:
Kadee schreef op 16-03-2010 @ 20:30
Ben bang dat als de finales floppen dat
mensen helemaal niet meer meedoen...




Niet helemaal mee eens, dan staat er later wel weer een ander hongerig persoon klaar.
Zix en L2 zijn goed maar niet de absolute top van Nlhiphop, en ook die kunnen worden vervangen.
Het is alleen jammer (en ook wel begrijpelijk) dat beide deelnemers zich er op zo'n simpele manier onderuit laten komen.
Dat had ook wel op een wat originelere tour gekund aangezien de skills van beiden, maar fok het...verder lijkt het me duidelijk dat Chester gewoon doet wat ie moet doen voor een toernooi.

Het is aan de deelnemers om er verder wat van te maken.
Ikzelf ben het met Kadee eens wat betreft een nieuwe finale tussen de 2..(&Zix).
Gewoon omdat het dope zou zijn voor vele luitjes hier, maar doordat beide heren er toch niks om geven (of ze nou wat winnen of niet) ben ik het met Chester eens, gewoon sluiten, en de volgende keer er weer fris in.

Je kunt nu eenmaal niet echt afspraken maken met een wisselende groep forumleden.
Het enige wat je als moderater kunt doen is telkens iets (uit)proberen om het qua teksten/raps/beats levendig en leuk te houden op dit forum.


Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 20:57:00
maar waarom maken jullie het niet groots, ik bedoel, die iets als, voor rondes op internet met alleen tekst, dan tracks, dan organiseer je iets van optreden als halve finale, en dan ergens een groot optreden met de finale, en daarna, isdiegene de winnaar van NLHIPHOP en ook nog een beetje shine op zijn cariere.. regel een beetje namen die komen jureren(

wayoow als ik een internet rappertje was die gezien wou worden, pff en hoe! ik mee zou doen.

of praat ik nu bull?
----------------------------------------
....
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 16-03-2010 om 21:10:22
@ Replay

Groots?, dat is lastiger dan je denkt.
Toch zou het (met de Nlhiphop party in het achterhoofd) op den duur misschien wel mogelijk kunnen zijn.

Maar aan de andere kant, deelnemers van tekst/rap/audio dingen weten ook wel dat dit maar internet is.
Toch hoeft dat geen reden te zijn om het dan maar helemaal niet meer serieus te nemen, al is en blijft het met een knipoog.

Zie dit forum als een probeer/oefen zone of zo, waar je lekker kunt kloten/leren en bijvoorbeeld ook nog kunt connecten met mede forumleden.
En voor wie daarna het podium opstapt om in de microfoon te spitten terwijl er publiek bij staat, die noem ik een rapper (mits de nodige skills)...geen NoApo praktijken ghehe.

Maar we dwalen af..(en door mij nog meer, bedankt).
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 16-03-2010 om 21:15:20
ik denk dat het meer en deel van de rappers en tekst schrijvers die meedoen aan deze dingen wel het stadium van oeffenen enzo voorbij is, daardoor krijg je dit, alsof het l2n en zix nog een boeit of jullie nou een winnaaar uit roepen of niet, voor hun veranderd er toch niks, beter worden ze niet door een toernooi, daar zorgen ze zelf wel voor..

maar daarom zeg ik, als je dit soort dingen wil voorkomen moet je grotere uitdagingen doen

en ik vindt niet dat we afdwalen hoor, want 't topic ging toch al nergens meer over
of wou je verder gaan discuseren ofz l2n nou gewonnen heeft of six of geen van beide?(A)
----------------------------------------
....
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 16-03-2010 om 21:31:40
Zelfs L2n en Zix hebben nog ZAT bij te leren, neemt niet weg dat ze al beter zijn dan 90% van de rappers die hier ook hun ding doen.
En tuurlijk boeit het ze niet (echt), dat gaf ik zonet ook al aan.
Waarom zouden de mods het groter moeten aanpakken?, met geld zeker? (dat gaat hem vast niet worden).
Het is een vrijwilligers iets (modden voor Nlhiphop)...(rappen voor Nlhiphop)...(bakken voor)...(schrijven voor)..

You name it, laten we lekker afdwalen..there whe go.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 16-03-2010 om 21:39:25
hatorrr
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 16-03-2010 om 21:53:49
Mooi, iedereen heeft zijn zegje weer gedaan
-slotje-
----------------------------------------
onderschrift
 Index / [arch] Audio battle toernooi 2010 /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0139 sec.