Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op zondag 07-03-2010 om 16:29:28
dan ben ik weer aanwezig
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
dap
038
Gepost door dap op zondag 07-03-2010 om 16:33:02
Quote:
Jspr schreef op 07-03-2010 @ 16:18
De party's die je noemde waren met Raymzter enzo, dus dat is bullshit. Geen enkel feestje met forummembers. Zeker als de vrijwel gehele line-up uit leden bestaat mag er aandacht aan worden besteed. Maar da's achteraf miepen, wel grappig dat je het niet wilt toegeven.

Dope reacties iedereen, daar doe je het voor.


Volgens mij vindt iedereen het tof dat het gelukt is hoor. Ik ben gewoon wat bedachtzaam omdat er ook heel veel plannen zijn die uiteindelijk op niks uitdraaien. Ik vind het raar dat jij het raar vind dat wij gewoon afwachten, heeft niks met supporten te maken maar met de wetenschap dat er altijd 100 dingen geroepen worden en 99 op niks uitdraaien. Moeten we dan direct aan elk idee onze naam verbinden?

Wij zorgen er toch voor dat iedereen gewoon gratis van alles hier kan doen, hebben we ook nog nooit iets voor gevraagd. Maar dat soort discussies hebben verder geen zin. Het is wat gemakkelijk om direct te roepen dat wij het niet tof vinden dan het gelukt is. Zonder ons geen nlhiphop en forum , zonder jullie ook geen nlhiphop en forum.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 07-03-2010 om 16:36:10
Ik was persoonlijk ook sceptisch, maar vind het tof dat het een toffe avond is geweest. Ik kan me dan ook goed in daps situatie verplaatsen. Al had een artikeltje of wat ruimte wel terecht geweest al dan niet aan 'nlhiphop' gebonden.

Jspr
Gepost door Jspr op zondag 07-03-2010 om 16:38:16
Aight dap, mijn excuses. Ik heb niet eerder zoiets gezien maar als dat zo is snap ik je volkomen.

Volgend jaar verwacht ik je uiteraard wel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2010 @ 16:38:28 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 07-03-2010 om 16:41:18
En we zijn weer allemaal vriendjes!

Volgend jaar drop ik ook een 16, jwz.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 07-03-2010 om 16:41:59
Dan zetten we gewoon een megacollabo die live getaped wordt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2010 @ 16:42:06 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zondag 07-03-2010 om 16:43:40
Quote:
<b>dap schreef op 07-03-2010 @ 16:33</b>
(...)

Volgens mij vindt iedereen het tof dat het gelukt is hoor. Ik ben gewoon wat bedachtzaam omdat er ook heel veel plannen zijn die uiteindelijk op niks uitdraaien. Ik vind het raar dat jij het raar vind dat wij gewoon afwachten, heeft niks met supporten te maken maar met de wetenschap dat er altijd 100 dingen geroepen worden en 99 op niks uitdraaien. Moeten we dan direct aan elk idee onze naam verbinden?


Kan me wel vinden in je mening Dap, sowieso. Heel veel dingen worden eerst enthousiast geroepen waarna het praktische gedeelte vaak failt. Bij deze party kon je dat eerst ook denken..begrijp ik.

Maar was het signaal van dat er al meteen een datum was gekozen, het aangekondigt werd op de Punt 1 site, wij posters hebben gemaakt/verspreid, wij artiesten hebben geregeld en ga zo maar door niet een teken van concreetheid?

Nogmaals, ik begrijp heel goed wat je mening over de meeste begin idee&euml;n zijn, die deel ik ook. Maar soms word er wel degelijk een barri&egrave;re doorbroken.. het moment waarop alles word geregeld. Dit moet gepeilt worden waarna er toch steun af kan komen van jullie site.

Al met al een boel achterafse lulkoek.. ik hoop gewoon dat wij met deze editie hebben bewezen dat er sowieso motivatie is om het te laten succeeden, van de artiesten als van Jesper en mij.

Ik hoop dat wij in de toekomst nogmaal een succesvolle editie kunnen neerzetten, en dan die keer ook met steun van jullie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2010 @ 16:45:17 ]

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 07-03-2010 om 16:50:12
Oh wat een ontzettende politiek correcte afsluiter Gizzle, je zou premier moeten worden, perfecte functie voor jou!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
getinspired
Gepost door getinspired op zondag 07-03-2010 om 17:37:26

----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zondag 07-03-2010 om 18:17:18
Quote:
Leyla schreef op 07-03-2010 @ 16:50
Oh wat een ontzettende politiek correcte afsluiter Gizzle, je zou premier moeten worden, perfecte functie voor jou!


:+ Totale macht!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 07-03-2010 om 19:45:23
word naar onid, een goede visie. stond de party wel op de agenda eigenlijk? dat had iig gekund.
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
dap
038
Gepost door dap op zondag 07-03-2010 om 20:00:59
ja stond ie.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 07-03-2010 om 20:53:59
We kunnen toch ook dap en spade bedanken dat ze niet zijn gekomen??
Anders moest ik zeker me nektas in de gaten houden...
En iedereen die er was was baas. Behalve tuinkraantje pappie
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 07-03-2010 om 21:12:24
Hoezo? was t zn air?
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 07-03-2010 om 21:14:18
Of z'n nietszeggende teksten? Z'n misplaatste arrogantie? Z'n saaiheid? Wat was het Ltwee, wat was het, zeg het me!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 07-03-2010 om 21:20:01
Kheb m toen als voorprogramma van zwart licht gezien, vond m wel prima.

Tof dat t allemaal gelukt en geslaagd is.
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 07-03-2010 om 22:24:45
mja vond kraantje zeker wel dope.. maar al vaak gezien .. l2n, dax en huussuh en de andere forum artiesten waren echt gruwelijk.. had ik totaal niet verwacht.. hoop dat ze op volgende nlhh party weer van de partij zijn!!

msshn dan iets centraler dat er nog meer members kunnen zijn. of toch maar iedereen weer naar punt 1
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op zondag 07-03-2010 om 22:26:00
mensen hebben gehoord dat het dope was dus volgende keer komen er wel meer
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 07-03-2010 om 22:31:09
of ergens in grunn zelf doen ( simplon o.i.d.) dan kunnen er daarna meer mensen mee de stad in.. waren nu met 8/9 man, wat ook dope was
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Vent
Gepost door Vent op zondag 07-03-2010 om 22:34:20
http://flickcabin.com/public/viewset/14997
zie hier de foto's (kon ook een .zip uploaden maar zo kan je ze kijken hoef je niet alles te downloaden)

LIL BONUS JOINT:
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


edit; ik vond het trouwens ook een dope party. Props naar iedereen die ze verdient en nog een paar extra naar jesper en mathijs! en dan nog 1tje extra voor jesper want hij weet zelf wel. PO

verder woord naar leyla hahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2010 @ 22:37:00 ]
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 07-03-2010 om 22:37:51
nice.. dope foto's vent!!
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Vent
Gepost door Vent op zondag 07-03-2010 om 22:38:49
Jeremy heeft ze gemaakt.. en hij had niet echt z'n best gedaan en sorry daarvoor maar hij had het ook niet verwacht enne zovoorts
Stoneboot
Gepost door Stoneboot op zondag 07-03-2010 om 22:54:20
Quote:
Tjappies schreef op 07-03-2010 @ 22:24
mja vond kraantje zeker wel dope.. maar al vaak gezien .. l2n, dax en huussuh en de andere forum artiesten waren echt gruwelijk.. had ik totaal niet verwacht.. hoop dat ze op volgende nlhh party weer van de partij zijn!!

msshn dan iets centraler dat er nog meer members kunnen zijn. of toch maar iedereen weer naar punt 1


Centraler misschien beter, maar heb een gast ook zwaar respect gegeven dat ie uit Breda gekomen was. Misschien zijn de Corona's van 2 eu een goede manier van overhalen/overtuigen Beter slaan ze dan wel meer in
----------------------------------------
Zie ginds komt de .
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op zondag 07-03-2010 om 22:57:51
het is wel lastig om iets te regelen ver buiten je woonplaats lijkt mij ... het zou wel handiger zijn opzich want het was voor mij iets van 3 uur reizen ofzo
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 07-03-2010 om 22:59:24
yo ten eerste een bigup naar alle web 2.0 homies die ik voor het eerst in het echt heb gehandjeklapt en gebokst.

jspr en onid veel props voor de organisatie, volgende keer mogen jullie van mij backstage meer bier inslaan (gelukkig had Ltwee er nog een paar verstopt voor later op de avond) maar verder heb ik me uitstekend vermaakt.

en oja spirit was keihard met zn backpack on stage, je zag echt dat ie boordevol met shit zat, met wat fantasie had er zelfs een wapen bij kunnen zitten!!!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 07-03-2010 om 23:08:56
Ja bij deze wil ik Spirit ook even uitroepen tot douwe dabbert van de avond! Volgens mij zat er een in stukken gezaagd gronings kindsletje in.

PS:

( http://flickcabin.com/public/view/full/58448 )
deze vraagt om een photoshop tweezer
hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2010 @ 23:16:12 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op zondag 07-03-2010 om 23:14:40
een van die 14 jarigen
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zondag 07-03-2010 om 23:19:33
Quote:
Noedels schreef op 07-03-2010 @ 23:08
Ja bij deze wil ik Spirit ook even uitroepen tot douwe dabbert van de avond! Volgens mij zat er een in stukken gezaagd gronings kindsletje in.

PS:

( http://flickcabin.com/public/view/full/58448 )
deze vraagt om een photoshop tweezer
hehe




Lache foto's trouwens! Bigup naar je matti Vent! En natuurlijk ook naar jou voor het onderling hosselen d'r van!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 07-03-2010 om 23:48:02
Quote:
Stoneboot schreef op 07-03-2010 @ 22:54
(...)

Centraler misschien beter, maar heb een gast ook zwaar respect gegeven dat ie uit Breda gekomen was. Misschien zijn de Corona's van 2 eu een goede manier van overhalen/overtuigen Beter slaan ze dan wel meer in


idd goed punt markie .. had halverwege de avond lauwe corona's
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Stoneboot
Gepost door Stoneboot op maandag 08-03-2010 om 08:26:07
Dus dat Of iedereen neemt volgend jaar gewoon z'n eigen Walking Fridge mee die dan voor 59.95 bij Media Markt te koop is
----------------------------------------
Zie ginds komt de .
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 08-03-2010 om 09:35:49
Quote:
&lt;b&gt;Huussuh schreef op 07-03-2010 @ 22:59&lt;/b&gt;
yo ten eerste een bigup naar alle web 2.0 homies die ik voor het eerst in het echt heb gehandjeklapt en gebokst.

jspr en onid veel props voor de organisatie, volgende keer mogen jullie van mij backstage meer bier inslaan (gelukkig had Ltwee er nog een paar verstopt voor later op de avond) maar verder heb ik me uitstekend vermaakt.

en oja spirit was keihard met zn backpack on stage, je zag echt dat ie boordevol met shit zat, met wat fantasie had er zelfs een wapen bij kunnen zitten!!!


Je hebt gelijk man, dit wist ik niet en zal volgende keer wel goed zitten. Sneaky L2 hehe. Ik had nog 1 sixpackje gedropt maar daar schieten jullie ook niet veel mee op, ach, het was sowieso hard, en wat iedereen zegt, die volgende editie. Dat komt allemaal welResultaat was goed dus wie weet waagt zich een ander podium in NL ook aan die shit. Punt &Eacute;&eacute;n zou het wel over willen doen in ieder geval.

En het was sowieso chill met iedereen, boks naar jullie terug want de sfeer was top. Ik zie jullie sowieso ergens anders in het land weer terug.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2010 @ 10:17:59 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op maandag 08-03-2010 om 09:45:51
Ik ben een smerige backpacker :- (. Hij zat namelijk vol met grafittibussen en demo's van mij.

En een in stukken gezaagd Gronings kuipje &gt;: D
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 08-03-2010 om 13:33:55
ja man kraan dacht echt dat ie lekker was... maja twas hard... alleen spirit ik zoek de heletijd naar een stift.. en jij hebt gewoon blikken in je mobile osso.. toy


oojaaa iedereen die er was in het publiek ook thnx. en de filmers.
en jespr en onid natuurlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2010 @ 13:51:47 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 09-03-2010 om 00:20:32
ja een tweede editie lijkt me hard. als punt 1 het weer wordt, kom ik iig wel. centraler zou misschien leuk zijn, maarja anders word t ook weer hard
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 09-03-2010 om 10:46:41
zouden we in dat geval beter vervoer naar groningen moeten regelen.. en dat ook meer mensen daar nog effe het centrum ingaan ook.. zoals l2 etc hehe leip ouwe
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 10:54:53
Mdodo komt van dezelfde plek gekken broergevoel
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op dinsdag 09-03-2010 om 13:14:11
volgende keer, ben ik ook van de partij denk ik.
Stoneboot
Gepost door Stoneboot op dinsdag 09-03-2010 om 13:17:17
Als iedereen het 'denk-ik' gedeelte nou weglaat, gaan we volgend jaar met z'n allen helemaal gek!
----------------------------------------
Zie ginds komt de .
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 09-03-2010 om 13:58:49
:d Precies!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 09-03-2010 om 16:19:20
Als het iets centraler ligt ben ik ook zeker van de partij.
Mja, als het weer in Leek is misschien ook wel want ik was nu ook van plan om te komen.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 09-03-2010 om 17:14:00
ai ik zie dat het dope was! dope foto's en de optredens zagen er ook wel dope uit op t filmpje, props dus naar jspr en gizzle ( en de artiesten ook ofcourse)

----------------------------------------
....
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 09-03-2010 om 18:16:39
Quote:
Stoneboot schreef op 09-03-2010 @ 13:17
Als iedereen het 'denk-ik' gedeelte nou weglaat, gaan we volgend jaar met z'n allen helemaal gek!


idd markie
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 09-03-2010 om 20:37:17
Foto's en filmpjes zijn hard, jammer dat ik er niet bij was, volgende keer ben ik wel van de partij.
----------------------------------------
Jos de Boss
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 10-03-2010 om 12:55:32
&Eacute;&eacute;n van de slapers, ik heb nog een zak van een slaapzak, van wie is dat ding?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 10-03-2010 om 13:49:49
Hierow
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 10-03-2010 om 14:23:45
ai een cruciale situatie is ontstaan in het managment, gizzle heeft zn slaapzakhoes vergeten, terwijl die zei dat ie nooit bij jesper was geweest
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 10-03-2010 om 14:41:31
het was een ongelukje..

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Finger
Gepost door Finger op donderdag 01-04-2010 om 17:43:59
Ook foto's op de punt1 site zie ik net.
Sta ik ook eens op de foto ;( gelijk als een half malle.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 01-04-2010 om 18:48:12
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


lolwhut?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 01-04-2010 om 19:25:57
ja hallo
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.