Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Cyclone
Uden
Gepost door Cyclone op vrijdag 05-03-2010 om 14:21:16
Feedback please!

Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 05-03-2010 om 17:20:15
Je komt nogal zeurderig over..niet fijn om naar te luisteren. Tijdens het typen heb ik zelfs het geluid uitgezet..maareh..succes!
Cyclone
Uden
Gepost door Cyclone op vrijdag 05-03-2010 om 18:41:22
Tja, het zit diep man, snap je, kan slecht gaan lachen met dit onderwerp, erg pijnlijk.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 05-03-2010 om 18:45:02
Uhh.. je hoeft niet te lachen om goed over te komen. Je klinkt nu als een zeikerd. Dat ligt vooral aan je delivery.. Ook loopt je flow af en toe niet lekker.

Het onderwerp kan best tof zijn hoor, daar niet van. Alleen je brengt het allemaal nogal (wat Zjoerd al zei) zeurderig, i.p.v. een rapper vol emotie.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 05-03-2010 om 18:45:13
Je hoeft ook niet te lachen, je moet alleen wat minder kut klinken.


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Conflit
EenBloed Music
Gepost door Conflit op vrijdag 02-04-2010 om 01:17:25
Jammer! deze artiest kan zoveel uit zich halen! binnenkort de album
----------------------------------------
www.confliteenbloed.hyves.nl
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 02-04-2010 om 09:59:51
de album? Hopen dat het taalgebruik op HET album beter is dan deze onzin
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 02-04-2010 om 11:07:39
Nu ik hem nog eens hoor vind ik hem echt zwaar kut. Je klinkt als een pussy. Je wilt het gevoelig over brengen, maar die shit klinkt zwaar kut als je je stem en 'delivery' samenbrengt.

/cry
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2010 @ 23:52:38 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
King_a
Gepost door King_a op vrijdag 02-04-2010 om 13:38:48
Ej hiphop in uden is zwaaaar faktap wat is dit man gasjes denke alleemaal da ze kunne rappe straat dit dat jonge julie durfe nie eens op straat te kome wat conlfit opdondereee big gyo cyclone geen disrespect hoor maar julie zijn gewooooon kkkk schraaaaall !!!!!!
luister dit dit is hiphop van de udense bodem fak al da gejank
http://www.speedyshare.com/files/21657438/moeder_zegt.mp3

----------------------------------------
Usb
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op zaterdag 03-04-2010 om 21:03:09
je klinkt als the nanny
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 03-04-2010 om 23:39:06
hihi, ik heb die track niet geluisterd, maar ik vind het commentaar hier wel een beetje overdreven
waarom gelijk schelden en rare dingen zeggen, erg wack van jullie
----------------------------------------
....
Conflit
EenBloed Music
Gepost door Conflit op donderdag 15-04-2010 om 16:06:32
Hahaha! laat wat van je horen King_A ik wil jou shit luisteren
----------------------------------------
www.confliteenbloed.hyves.nl
Cyclone
Uden
Gepost door Cyclone op donderdag 15-04-2010 om 16:16:23
Allereerst is wat jullie geven geen feedback, ik vraag netjes op feedback en word vervolgens door iedereen afgezeken, haha losers, drop zelf iets fatsoenlijks? whatever, haat voed niet,
wat betreft king_A als jij kan zeggen in welke track ik heb geclaimed dat ik straat ben krijg jij van mij een schouderklopje want dan weet je meer dan mij?
dus fok je gehaat
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op donderdag 15-04-2010 om 18:38:30
Het audio-gedeelte zit vol zwervers en L2N dickriders. Niet serieus nemen en je tracks op een échte hiphopsite droppen. Hoe kun je een site vol 14 jarige kiddo's die net wiet geproefd hebben en drop-outs die slechts werken voor hun dagelijkse shotje ooit serieus nemen?
Er zijn enkele uitzonderingen hier en daar die wel respect verdienen maar mensen zoals FreshS is je tijd en moeite niet waard.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 15-04-2010 om 18:47:17
Ik ben het met Locutus eens!!!!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
King_a
Gepost door King_a op donderdag 15-04-2010 om 19:25:01
Wat ik laat niks van me horen omdat ik niks heb maar dat beteknd niet dat ik geen mening/feiten mag geven en ik weet zo niet in welke track je claimed dat je straat bent maar jullie denke wel dat jullie straat zijn en hiphop zijn maar alsje niet kan rappe kan je het beter niet doen en ik zeg nie da ik het kan en mischien doe ik het daarom ook niet maar mijn niveau ligt zoiezo hoger als dat van jullie, haat voed niet als winne niks over haat had gezegt hadje da nie eens getypt omdat jullie jezelf proberen te kopieeren naar iemand die jullie tochnie kunne zijn en haat is toch de nieuwe liefde maar het komt er op neer dat jullie te snel tevrede zijn over jezelf en geen verstand hebbe van echte hiphop en alleen luisteren naar rappers zoals nino winne negative sjaak noem maar op en de meeste rappers hebben het over mensen zoals jullie en conflict moet gewoon still houden of op zangles gaan ofso
https://www.youtube.com/watch?v=Pq4xgOPyzlA USB
----------------------------------------
Usb
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op donderdag 15-04-2010 om 22:49:48
interpunctie is een bitch
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op donderdag 15-04-2010 om 22:55:23
hehe wat n gezeik. track heeft wel potentie opzich.. maar hou zelf niet van emotionele rap tenzij et heel dope gebracht wordt (fresku -twijfel)..
je komt te huilerig/zielig over in mijn ogen door je stemgebruik
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Conflit
EenBloed Music
Gepost door Conflit op vrijdag 16-04-2010 om 02:47:11
Hahaha! homey ik wil jou muziek horen toch!? Joy Ererondje hahaha.. ga toch een echte hobby zoeken! daarnaast volgende keer neem het dan met een goede opname camara, inplaats van met een telefoon! KING_A jij bent arthur zeker weten.. i see you!
----------------------------------------
www.confliteenbloed.hyves.nl
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op vrijdag 16-04-2010 om 12:48:24
stop die agressie die je hier in je posts stopt in dit soort raps ipv zo huilerig? gewoon een tip boi
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Cyclone
Uden
Gepost door Cyclone op zaterdag 17-04-2010 om 12:56:58
haha maak met m'n depressie wel agressie los, ghehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2010 @ 12:59:16 ]
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 17-04-2010 om 13:35:47
wie heeft die beat gemaakt? creatieve jongen (ervan uitgaande dat het een man is). verder heeft cyclone en toepasselijk horloge, met die rode trui enzo. ik heb mijn speakers niet echt hard staan, versta het niet echt, klinkt redelijk zwaarmoedig, maar dan wat minder pessimistisch.
----------------------------------------
May the Horse be with you!
King_a
Gepost door King_a op donderdag 16-09-2010 om 18:25:18
Quote:
Conflit schreef op 16-04-2010 @ 02:47
Hahaha! homey ik wil jou muziek horen toch!? Joy Ererondje hahaha.. ga toch een echte hobby zoeken! daarnaast volgende keer neem het dan met een goede opname camara, inplaats van met een telefoon! KING_A jij bent arthur zeker weten.. i see you!




moat jij ziet nog minder als stevie wonder
----------------------------------------
Usb
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op donderdag 16-09-2010 om 18:51:57
Quote:
King_a schreef op 16-09-2010 @ 18:25
(...)



moat jij ziet nog minder als stevie wonder


Het zit diep of niet? Reageert na een half jaar nog op een topic. Oh en Joy kan beter een schaamronde door Uden gaan houden. Rapper met arsenal shirt aan
----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
King_a
Gepost door King_a op donderdag 16-09-2010 om 19:16:21
Oh komnie rimme
----------------------------------------
Usb
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0158 sec.