Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-03-2010 om 09:40:42
Omdat er genoeg goeie producers hier rondlopen, misschien de moeite waard voor iemand:

Quote:
Nederlandse mc's en producers opgelet, Duck Down Music en 2K Sports hebben een competitie opgezet waarbij de winnaars hun muziek in de populaire game NBA 2K11 kunnen terughoren. Phase 1: starting on March 3rd, producers will have three weeks to create one sample-free instrumental. All submissions must be sent to nba2k11@duckdown.com by March 22nd. Producers are also encouraged to record video of their beat making process, which can be included with their final submission. Vanaf april kunnen mc's tracks inzenden, gebruikmakend van de winnende instrumental.


https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1974
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 09-03-2010 om 09:42:04
Zohoow, nice shit ouwe
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 12:10:09
ik ga medoen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 09-03-2010 om 12:54:12
Ik denk dat ze op zoek zijn naar een commerciële beat, sowieso sample free en iets "experimenteel" georiënteerd zullen ze niet kiezen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op dinsdag 09-03-2010 om 14:24:48
wooot dikke shizzle
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 09-03-2010 om 14:52:25
Dope! Even kijken of 't lukt..
(Al ben ik bang dat dit me iets te kortdag word)
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.