Index / Drop je eigen teksten / | ||
sjaakcl | ![]() | ![]() |
new! baby weet je wat ik wil nu? weet dat I feel great! t is een tijdje geleden.. niet echt lang geleden: van de 1 tot de 2. daar staan we met zijn 2en. niet dat chick, ben! niet kwaad. ding was heerlijk. dat je fijn was laat het regenen. wijffie niet onredelijk jij pak! mijn hand, neem je even naar de rede jij! rees op please. ze kent een leven dat alleen bestaat uit smilies. ze laat al die mannen raden laat haar geest nooit in de steek, bijdehand een bom speler. wijffie tijger. liefde zo probeer te stelen wie ik ben je weet het want je klikt je hiels je deed het. say! sjaak teder en het allersnelst. medder mental en de trekjes me backop en de effort niks! romantiseren chick mijn schouders waren t sterkst. jij! vond mij in laatste druppel van je fles. die ze als pirate zette dus ze zocht naar meer, meer sjaak dan ze kon hebben fokking zoet: een lemon-aid voor altijd in het midden. bebe k wil!. de beste voor het laatst bewaard de dubbel het lijkt, of ef opzij voor de night ze zeggen dat het overgaat ook! als we terug kijk.. sky high smaken ik niet vlucht in de tijd yo morgen s alles weg en jij het mokkel van die gek lomp en nooit succes dom met zoveel cents die ondertussen nog veel zegt ja shit! hij plukt zijn vruchten rijp pas op ze komt terecht mijn duister plek daar waar ze altijd schijnt aan deze wijven geen gebrek omdat mijn hart ver uitpuild heftig lekt pussy crash! pas op je komt terecht ik whoop another ass, haar cirkels onbeperkt dats waarom ze zoveel steppen medder benen schat, ze loopt em recht en ze vindt al andere te lelijk, dats mijn ex en wie de enige die opmerkt in haar modellands waarvoor omdat het ken. fuckin zonder hem ik rep het voor de heads ik hoef geen fan maar zij in hem ik beng dat terug, zij was hem, bij haar in het begin. sitting at a tree ik sip again.. haar gympies, toffe lady en de plaatjes die ik neem zinnen zijn te nonchi dus mijn play on boekte wonderen voor dat aleen daar op me podium. wist niet dat die dingen konden, vrij ow my dansie naar de top en zo dichtbij. heet als een zomer medde rocket in me pocket, als! ik voor haar kom, me oldskool moves gegooid op 1 of ander vlam [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2010 @ 11:48:42 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
niceeee geilll ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
c'est jacques ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
sjaakcl | ![]() | ![]() |
zo ga k haar di as opnemen. beter zo. die kiddo heeft der/ vrijheid van haar pappie gekregen_en ow my.... ze speelde sterren van de hemel/ strak, blond en fak talentvol/ die spirit in me lijf. en mijn face nog in der lijst: baby weet je wat ik wil nu? weet dat I feel great! t is een tijdje geleden.. niet echt lang geleden: baby echt ik voel connect nog van de 1 tot de 2. daar staan we met zijn 2en. stuurt me nog berichtjes en ik zeg haar sexy dingen terug van niet! dat chick, ben! niet kwaad. de ding was heerlijk. dat je fijn was laat het regenen. wijffie niet onredelijk jij pak! mijn hand, neem je even naar de rede jij! rees op ik zie je ken een leven dat alleen bestaat uit smilies. mooie status nooit naar vragen kon haar dragen ze laat al die mannen raden laat haar geest nooit in de steek, bijdehand een bom speler. wijffie tijger. liefde zo probeer te stelen die kiddo heeft der/ vrijheid van haar pappie gekregen_en ow my.... ze speelde sterren van de hemel/ strak, blond en fak talentvol/ die spirit in me lijf. en mijn face nog in der lijst: wie ik ben je weet het want je klikt je hiels je deed het. say! sjaak teder en het allersnelst. medder mental en de trekjes me backop en de efort. niks romantiseren chick mijn schouders waren t sterkst. jij! vond mij in laatste druppel van je fles. die ze als pirate zette dus ze zocht naar meer, meer sjaak dan ze kon hebben fokking zoet: een lemon-aid voor altijd in het midden. bebe k wil je hier. de beste voor het laatst bewaard de dubbel het lijkt, of dat opzij voor de night de beste therapie voor mij ze zeggen dat het overgaat ook! als we terug kijk.. sky high smaken ik niet vlucht in de tijd yo morgen s alles weg en jij het mokkel van die gek lomp en nooit succes dom met zoveel cents die ondertussen nog veel zegt ja shit! hij plukt zijn vruchten rijp pas op ze komt terecht daar waar ze altijd schijnt aan deze wijven geen gebrek omdat mijn hart ver uitpuild heftig lekt die kiddo heeft der/ vrijheid van haar pappie gekregen_en ow my.... ze speelde sterren van de hemel/ strak, blond en fak talentvol/ die spirit in me lijf. en mijn face nog in der lijst: pussy crash! pas op je komt terecht ik whoop another ass, haar cirkels onbeperkt dats waarom ze zoveel steppen medder benen schat, ze loopt em recht en ze vindt! al andere te lelijk, dats mijn ex en wie de enige die opmerkt in haar modellands waarvoor omdat het ken. fuckin zonder hem ik rep het voor de heads ik hoef geen fan maar zij in hem ik beng dat terug, zij was hem, bij haar in het begin. sitting at a tree ik sip again.. haar gympies, toffe lady en de plaatjes die ik neem zinnen zijn te nonchi dus mijn play on boekte wonderen voor dat aleen daar op me podium. ik wist niet dat die dingen konden, vrij ow my dansie naar de top en zo dichtbij. heet als een zomer medde rocket in me pocket, als! ik voor haar kom, me oldskool moves gegooid op 1 of ander vlam [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2010 @ 11:51:00 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
Index / Drop je eigen teksten / |