Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 08-07-2001 om 14:13:14
Afgelopen woensdag zijn de voorzitters van Juve en Real Madrid het eens geworden over de transfersom van Zinedine Zidane. Voor het luttele bedrag van 170 miljoen gulden mag Zidane vertrekken. Voor Real komt het loon van de Fransman daar nog bij. Binnen hoeveel jaar gaan we over de 1/2 miljard (gulden) heen of 1/4 miljard wat je liever wilt.

Vindt je dat de bedragen die voor voetballers betaald worden overdreven of heb je iets van:" In de NBA gaat meer geld om voor minder spelers."

Meer info http://www.viplanet.nl/show?id=477307&dbid=3245&contentid=32121 en

Ter vergelijking. De hoogste transfer som in Nederland was voor Vennegoor of Hesselink met 18 miljoen.
Ruud Gullit kreeg in 1987 17 miljoen voor zijn transfer naar AC Milan (toenmalig record voor een Nederlander) en momenteel voert Marc Overmars de lijst aan met 88 miljoen van Barca naar Arsenal.

[EDIT]
De [URL] en [/URL] tags werken nog niet :/ ff een echte link van gemaakt
-SA-
[/EDIT]
[EDIT]
De "0" die ik vergeten was te tikken erbij gezet. (dank je zkills). Maar dat hadden jullie zelf ook wel op kunnen maken uit de rest van wat ik tikte
-CRC-
[/EDIT]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2001 @ 17:50:09 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-07-2001 om 14:41:34
Kom op heej zoveel geld kan er toch gewoon niet rond gaan in het voetbal wereldje. 5 miljoen vindt ik al veel voor iemand die een beetje achter een bal aan rent.

Misschien moet ik ook maar wat aan me conditie gaan doen, dan ga ik ook wel 2x 45minuten achten een balletje aan rennen omdan me handje op te houden en over gekocht te worden.

ik op de geldpraktijken in het sportwereldje. Ik dacht dat sporten ooit als ontspanning bedoeld was, als tijdsverdrijf, niet alleen om te doen maar vooral om naar te kijken. Zelfs hier heeft de mens geld niet er buiten kunnen houden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op zondag 08-07-2001 om 15:29:19
Creech je bent een nulletje vergeten; het is 170 miljoen! Trouwens, het is VEEL meer dan dat. Men neemt nl de so-called portret-rechten van Zizu niet in beschouwing. Die moet Real ook afkopen, willen ze hem financieel helemaal leegzuigen door hem aan het publiek te 'verkopen'.

Net zoals de zorgsector, het onderwijs, etc. is topsport(Voetbal, basketbal, baseball, etc.) een onderdeel geworden van de hedendaagse maatschappij. Uit dat oogpunt vind ik het niet zo erg als men 250 mil. neertelt voor een speler. Wat mij wel irriteert,is feit dat steeds meer zeer jeugdige spelers (vooral uit de Derde Wereld landen) met uitzonderlijk veel talent gezien worden als 'investeringen' en daardoor 'gekocht' worden van hun ouders/verzorgers. Dat lijkt mij toch op een moderne versie van slavenhandel, hoe gek het ook klinkt. Je moet maar eens die film over ajax kijken, als je niet begrijpt wat ik bedoel.
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.