Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-06-2010 om 23:09:07
dus als ik een dronken chick zie lopen 's middags... weet ik zeker dat jij dat niet bent? (A)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Outshining Gepost door Outshining op donderdag 03-06-2010 om 23:17:53
Ooooooooh smeerlap! Haha, nee dat ben ik dan zeker NIET nee.
----------------------------------------
Sabr
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 04-06-2010 om 00:13:19

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 04-06-2010 om 17:00:04
oei oei oei 26graden Celsius en lichte bewolking.

korterokjestopjesweer!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op vrijdag 04-06-2010 om 17:06:53
Wist niet dat jij rokjes droeg....
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 04-06-2010 om 17:07:17
Wie denk je wie dat op zijn avatar is.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 04-06-2010 om 17:09:07
Quote:
SBU schreef op 04-06-2010 @ 17:00
oei oei oei 26graden Celsius en lichte bewolking.

korterokjestopjesweer!


Ik zeg dit namens Ottogast/Bigfoot, die momenteel in Duitsland militair zit te doen.

JOOOAAA ALLE MEISJES ZOMERROKJES DOOOOEEEN :+:+:+
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op vrijdag 04-06-2010 om 17:27:41
Quote:
Jspr schreef op 04-06-2010 @ 17:07
Wie denk je wie dat op zijn avatar is.


Ik zou hem doen.. (nohomo)
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 04-06-2010 om 18:29:00
Nice, voorbereidingen getrofffen...treinkaartje gehaald, blijken we met de auto te gaan, voor niets 25 euro uitgegeven, valt zeker ook niet terug te vragen...

Bier in de cooling, voetballetje mee, mooi weer voorspeld en hopen op n dope dag!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-06-2010 om 18:47:19
het weer wordt echt heel nice
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 04-06-2010 om 19:16:14
Heb er zin in!

Zie trouwens wel heel duidelijk in het regelement staan dat eigen drank enz. niet is toegestaan, stond dat er vorig jaar ook al zo in?

Zo ja, no problemo, dan kan je alles gewoon meenemen, zo nee zullen ze wel gaan controleren ofzo.
----------------------------------------
Jos de Boss
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 04-06-2010 om 19:17:38
volgens mij werd er vorig jaar niet gecontroleerd en was het meer een verzoek
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 04-06-2010 om 20:47:09
Quote:
KRStarr schreef op 04-06-2010 @ 18:29
Nice, voorbereidingen getrofffen...treinkaartje gehaald, blijken we met de auto te gaan, voor niets 25 euro uitgegeven, valt zeker ook niet terug te vragen...

Bier in de cooling, voetballetje mee, mooi weer voorspeld en hopen op n dope dag!

Je mag ook met de trein gaan hoor, ik hou je niet tegen
Sowieso zit de trein voor jou comfortabeler denk, in dat mini-autootje van mij ga je dood hihi
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 05-06-2010 om 08:27:02
Ik heb wel eens een kaartje terug gebracht, dus het is wel mogelijk.
Is wel een heel gedoe, moet je een verklaring afgeven, je naam en adres, je gaat nog net niet met de politie mee, maar daarna krijg je je cash terug.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2010 @ 08:31:10 ]
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 05-06-2010 om 11:53:12
jeuj, ga ook

----------------------------------------
May the Horse be with you!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 05-06-2010 om 12:24:13
De boogiedown site kan t niet meer zo goed aan....timetableshit iemand?

edit: werkt weer: http://www.boogiedown.nu/blog/tijdsplanning-hoofdpodium/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2010 @ 12:30:57 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zondag 06-06-2010 om 09:32:53
Damn, geslaagd feestje gister.

Heerlijk weer en ook zeer relax dat het direct naast het park lag, zodat je tussen de acts door even kon chillen in het gras.

Kraantje kwam qua stage performance harder dan ik had gedacht. Altijd Chill was ook leuk om eens live te zien, maar helaas liep het toen een beetje leeg.
Keynote speakers was qua performance maar ook inhoudelijk dope. Hele harde freestyle.
Önder vond ik ietwat tegenvallen. Hij heeft wel een paar gruwelijke platen gedaan, en het was ook zeker wel dope, maar ik heb betere live acts van hem gezien.
Fresku kwam dope, goede platen keuze en hij was weer lekker droog op het podium.
Deams heb ik niet helemaal gezien, maar wat ik gezien heb vond ik hard.
Extince was dope om weer eens live te zien. Ik vond zn stage performance dope en hij deed classic nummers als Spraakwater en Viervoeters, en een van mn persoonlijke favorieten Grootheidswaan, dus dat maakte het voor mij helemaal goed.
Masta Ace was ook dope, maar ivm de lange terugreis hebben we die niet helemaal afgekeken.

Persoonlijk vond ik Extince, Fresku, Keynote Speakers en Kraantje Pappie wel het dopeste denk ik.

Maar hoe dan ook, al met al een zeer geslaagd feestje.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 06-06-2010 om 10:25:16
ja het was weer fackin gezellig, exter, fresku en masta de dopeste imo
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 06-06-2010 om 12:34:12
Volgend jaar ben ik daar, elke keer die goeie verhalen van jullie hier lezen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
WEBs Gepost door WEBs op zondag 06-06-2010 om 16:16:57
camp lo was classic
----------------------------------------
sono ubriaco?
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 06-06-2010 om 16:24:37
Aight. Het is Boogiedown Breda, ik kan niet haten. Toch zaten cats weer lam en reggea-achtig te doen en het enige
waar het echt los ging waren een paar nummers van Fresku voor mijn gevoel. Wack. Keynote speakers was chill, het weer
zat hun erg mee. Önder was lachen, rappen over geld, ik zie er op zich wel de humor van in. Ik snap dat hij een nieuwe
stijl heeft maar waarom verdomd hij het om oude tracks te doen? Fresku was gruwelijk, zo down to earth, daar kan zelfs
Hayley niet tegen op. Deams was de zoveelste ''vroeger was alles beeeteeeer Q___Q''-pappie die ik heb gezien. Wack.
Extince heb ik half gemist. Hij deed het wel real enzo maar hij was nogal afstandelijk van het publiek. Letterlijk.
Masta Ace deed het dan weer precies andersom. Die kerel, zo dedicated, zo real. Ik heb zoals elk jaar weer genoten
van de USA. Camp Lo heb ik gemist vanwege fuckedness met de trein.

Was het veel minder druk dan vorig jaar? Gasten waren lam, geen goede live-acts die ook daadwerkelijk live zijn. Volgend jaar dan maar weer Kleine Jay & Cartes in de line-up?

Heeft iemand Kraantje Pappie gezien? Vertel me alles. Meisje die tussen Extince en Masta Ace vooraan tegen de
rails aanstond, gefeliciteerd, jij bent BDB-kuipje 2010. Freek, Petfles, Rijmpiet, Leyla, Liquid, KRS-Starr, Dap, <SUB>sbu</SUB>, Huussuh,
Noedels, jullie zijn leuke Hiphop-mensen.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 06-06-2010 om 16:31:41
het was weer vet maar vorig jaar was vetter. Geen nlhiphopperts gespot en foto had dezelfde pet als ik.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op zondag 06-06-2010 om 17:29:48
hehe het was echt mad hard.. bij fresku ging het toch wel ff los vooraan hoor, vooral genoten van Masta Ace, camp lo helaas moeten missen, heel jammer.. kan niet wachten tot volgend jaar
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Rinse
nieuw profiel
Gepost door Rinse op zondag 06-06-2010 om 17:45:08
het was kankervet :7
ZuAaA
\\
Gepost door ZuAaA op zondag 06-06-2010 om 18:38:16
word @ rinse, het was egt kk vet.

oh en foto was een balhaar
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 06-06-2010 om 19:58:52
Was leuk hoor, Fresku, Deams en Masta Ace de eindbazen!
En die gozer die bij Deams de quiz deed, hhahahaha, hij stal alle shine van Deams

Te lekker weer ook, locatie blijft mooi, goede organisatie!
Volgend jaar mogen er wel meer bangers bij &agrave; la Zwart Licht, Dret &amp; Krulle! En Royce
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 06-06-2010 om 20:43:46
Was gezellig en blijf het elk jaar zeggen...erg mooie locatie! Qua kwaliteit goede acts al mogen er volgend jaar inderdaad wel wat meer &quot;we maken er een harde liveshow&quot; acts bij! Vond Masta Ace, Fresku, Deams en Extince het tofst, al is Deams af en toe wel een beetje teveel de geschiedenisleraar aan het uithangen.

Masta Ace heb ik als MC al hoog op mn lijstje staan maar na zijn shows met EMC en nu solo staat ie live ook in mn favorietenlijstje, erg tof dat je in je eentje de crowd zo kan rocken! Van Fresku is t ook mooi om te zien hoe oprecht blij/vereerd hij is dat ie voor zo een groot publiek zijn ding mag doen

Oohja, ben (zeker in verhouding tot de mensen met wie ik was ) geen &Ouml;nder/Turk hater, maar z'n back-up rapte meer lines dan hijzelf? Leek meer een duo dan solo-artiest met een back-up, erg jammer!
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 06-06-2010 om 20:49:57
Hij biedt zijn excuses al aan! Hij was wel opvallend lui idd....


----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zondag 06-06-2010 om 20:59:24
Toerk was massster, wat een lol kan je hebben bij zijn optreden. Behalve de beats waardeloos natuurlijk. Fresku normaal, gewoon goed zonder onzin. Masta Ace en Extince waren toch wel de uitschieters, Extince was in vorm en had er gewoon zin in. Hij leek ook een stuk fitter dan voorheen. Props naar DNS, hoe die even zo de dj van masta ace was zonder een enkele fout te maken (met maar 45 minuten voorbereiding, elkaar nog nooit eerder ontmoet). Daar moet je toch wel erg veel skills voor hebben. Podium was dit keer toffer, geluid erg goed dus zeer geslaagde dag.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2010 @ 21:16:29 ]
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op maandag 07-06-2010 om 01:32:06
wel leuk voor hem dat hij djde voor masta ace maar ik hoorde toch wel een paar vieze fouten, ergenst voor of na take a walk ofzo, vergeten waar het precies was
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
WEBs Gepost door WEBs op maandag 07-06-2010 om 09:29:12
niemand die camp lo heeft gecheckt?
shit ging zo los bij luchini
ze rockten heel boogiedown

----------------------------------------
sono ubriaco?
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op maandag 07-06-2010 om 16:20:46
was leuk..
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-06-2010 om 19:00:55
Quote:
Liquid schreef op 06-06-2010 @ 20:43
Oohja, ben (zeker in verhouding tot de mensen met wie ik was ) geen Önder/Turk hater, maar z'n back-up rapte meer lines dan hijzelf? Leek meer een duo dan solo-artiest met een back-up, erg jammer!


nee dan masta ace! exter ook wel, maar daar hoorde ik af en toe iets van de band
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 07-06-2010 om 22:19:54
Ik vond Extince juist wel erg dope komen in z'n eentje, hij liet af en toe een woordje leeg maar ik vond dat hij er een harde one man show neer zette, ratelde in een keer door.. ik doe t m niet na denk ik
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 07-06-2010 om 22:32:30
deze fissa was weer geslaagd, eerst vond ik het jammer dat masta ace solo kwam ipv met edo g (ik had m al best vaak solo en icm emc gezien), maar zn show rockte gewoon kapot hard en dat album van masta ace en edo g was toch al zeer matig.

camp lo vond ik niet zo heel spectaculair eigenlijk

de exteronaldus was gruwelijk, props voor zo'n one man show zonder backup in die hitte

en eppo was echt flink bezopen, gelukkig was zn vriendin erbij
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 13-07-2010 om 22:58:16
Komt hier nog een fotogallery van online eigenlijk?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-07-2010 om 23:02:19
Ik zal 'm zo weer ff actief zetten.
Edit:
En hijs weer actief

https://www.nlhiphop.nl/gallery.php?id=190
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-07-2010 @ 23:29:47 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.