Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 01-03-2004 om 12:20:07
Ik merk en lees ook dat best een aantal van jullie dingen op papier zetten. Dus ze lezen een diss tegen hun en dan gaan ze heel de dag lopen stressen om iets op te schrijven en moeilijke dingen te verzinnen. In een live battle valt dat ook op als iets van te voren al verzonnen is, meestal vindt het publiek dat ook wel whack. Je moet on stage ook meteen replyen op wat de ander zegt over jou in een kwestie van secondes.

Maar to the point: Ik wil dus dat mensen hier wat droppen. Gewoon freestyle, en dan ga ik en ook anderen (als ze dat willen) ook weer snel en dus freestyle er op replyen.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 01-03-2004 om 12:24:05
denk je echt dat bij live battle's geen geschreven dingen worden gebruikt. Het meeste moet freestyle zijn, maar een dis ofzo zit natuurlijk al een tijdje in je hoofd....

...en over wie heb je het die lopen te stressen dan?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 01-03-2004 om 12:29:26
Klopt in je hoofd dat is bij mij ook. Gisterenavond nog sta ik mijn tanden te poetsen schieten er gewoon een aantal bars door mijn kop. Maar ik schrijf ze niet op, en ben ze ook al weer vergeten. En die stressen weet ik niet maar dat idee krijg ik gewoon soms, want dan duurt het best lang voor er gereplyed wordt en dan zegt die ander ook van waar blijft het nou.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 01-03-2004 om 12:30:40
dat je ze niet opschrijft is dan jou keuze, ik doe dat wel......ook leuk om eventueel in een echt nummer te doen waar ik ook nu mee bezig ben
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 01-03-2004 om 12:35:45
Ja maar een battle en een nummer vind ik iets anders. Voor mij is een battle een freestyle en een nummer is om uit te werken en het gaat bv over een onderwerp. Maar zoals doorgaan van extince is natuurlijk over nagedacht. Dat vind ik ook vet want als het een battletrack is kan je moeilijk gaan doen en met woorden spelen en metaforen verzinnen.

Maar ik zie dat je nu snel op mij replyed. How about a freestyle right now?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 01-03-2004 om 13:06:20
freestylen kan ik nog niet goed...
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 01-03-2004 om 13:10:57
Hey ben je 14 jaar? Waar gaat die track over en ga je hem audio opnemen of alleen tekst?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 01-03-2004 om 13:17:37
k ben idd 14, nummer is collabo met m'n broer, en het word opgenomen met orginele (dus niet gejatte) beat
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 01-03-2004 om 13:22:56
Ga je die ergens droppen of wat?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 01-03-2004 om 13:23:13
vast wel
rana Gepost door rana op maandag 01-03-2004 om 20:06:50
ben beter in freestyle dan als ik het opschrijf want ik schrijf tog op wat er als eerst in me opkwam...
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 02-03-2004 om 10:49:40
als je het opschrijft is het gee FREESTYLEN meer want dan zijn je teksten geschreven en heb je t dus altijd achter de hand als eventuele reply je moet die shit meteen uit je hoofd op stage of hier op t scherm droppen anders is het toch ook geen freestyle ik bedoel pak dan pen en paier en ga dan nr's maken niks mis mee maar dan valt het in ieder geval niet meer onder freestylen


P.S ben trouwens nieuw hiero dus bijdeze mensen ik ben Richard ik Ben 21 Jaar Kom uit haarlem en ben geboren in amsterdam
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 02-03-2004 om 10:55:19
waarom is het dan geen freestylen meer, ik heb 't ook wel is gedaan want ik kan nog niet door blijven rappen, ik haper te vaak. Zo zoe je ook je progressie en als er geen eerder geschreven zinnen in voor komen is het nog steeds een freestyle!
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 02-03-2004 om 11:12:34
nee oke dat is ook weer waar maarja hoe directer hoe doper iedereen chocked em wel is ik ook
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 03-03-2004 om 16:51:24
Op msn tegen elkaar is wel freestylen toch?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
rana Gepost door rana op woensdag 03-03-2004 om 17:10:53
ja dat is leuk

----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-03-2004 om 17:13:12
Ja dat is freestylen. Tenminste als je het dan ook meteen uit je hoofd typt. Dat wil ik ook hier. Als je nou een tijd en datum met iemand afspreekt kun je dat doen. Dan zie je wel hoelang het duurt. Ook moeten er andere gebruikers meekijken, die kunnen dan meteen voten. Dit kan misschien ook wel achteraf, maar dat is wel minder denk ik.
rana Gepost door rana op woensdag 03-03-2004 om 17:40:49
het is beter om het op msn te doen..

----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-03-2004 om 17:51:28
Ok als je dat vindt. Drop je msn adressen hier dan. Ik kom wel freestylen.
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op zondag 07-03-2004 om 11:35:55
Quote:
L2N schreef op 03-03-2004 @ 16:51:24
Op msn tegen elkaar is wel freestylen toch?
En daar weet jij niks van homie?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 07-03-2004 om 13:18:48
Jawel man
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 07-03-2004 om 13:23:20
Freestylen is wat al me battles zijn
Ik verzin een zin en schrijf die op klaar
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op zondag 07-03-2004 om 13:25:34
Dat hebben we gemerkt ja wij zijn 1 he home
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 07-03-2004 om 13:26:20
haha tuulijk
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op zondag 07-03-2004 om 13:30:47
enne Bartje Zijlstra mag wel ff opschieten wat heb die gast een druk leven zeg wou dat ik zoveel te doen had
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2004 @ 12:45:00 ]
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.