Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Unexplained Gepost door Unexplained op maandag 29-03-2010 om 16:36:10
(Wil het algemene games topic niet teveel vervuilen, dus daarom..)

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Quote:
Steam is het distributie-, en verificatieplatform van Valve Software Corporation, producent van onder andere de Half Life serie van computerspellen.
<b>Distributie</b>

Met de komst van snelle internetverbindingen in veel huishoudens en het betrouwbaarder worden van betalingen via internet is het mogelijk geworden om games tegen betaling te downloaden en deze vervolgens te kunnen spelen. Men betaalt dus niet langer voor de CD of DVD met daarop de software, maar voor het recht om het spel te spelen. Wanneer men via Steam een product heeft aangeschaft behoudt de Steam abonnee te allen tijde het recht om het product te downloaden en te spelen, ook wanneer het product al eens van de PC is verwijderd. Tevens is deze methode PC-onafhankelijk, wat inhoudt dat bovenstaande geldt ongeacht welke PC men gebruikt.
<b>Verificatie</b>

Spellen die gebruikmaken van Steam zijn ook (nog) gewoon op CD of DVD in de winkel aan te schaffen. Deze dienen echter via Steam geactiveerd te worden middels de bijgeleverde productcode. Wanneer een productcode door een Steam abonnee is geactiveerd kan deze code niet meer door anderen geactiveerd worden. Het Steam systeem ontmoedigt hiermee het maken van illegale kopie&euml;n. Tevens wordt iedere keer dat een spel wordt gestart contact gemaakt met het Steam systeem om te controleren of de desbetreffende Steam abonnee rechtmatig van dit product gebruik maakt. Dit tevens om het illegaal kopi&euml;ren zoveel mogelijk tegen te gaan. Overigens is het systeem niet waterdicht, van het spel Half Life 2 zijn bijvoorbeeld gekraakte versies in omloop die het Steam systeem omzeilen en derhalve zonder problemen ongelimiteerd gekopieerd en gespeeld kunnen worden.


http://store.steampowered.com/

Ik zal een lijstje fixen binnen Google Docs met daarin alle namen van NLHH'ers @ Steam. (Er is al een NLHH groep geloof ik. Maar niet bepaald veel mensen weten van het bestaan ervan af. In de startpost bijhouden schiet niet op)

Enjoy your gaming.
Vent
Gepost door Vent op maandag 29-03-2010 om 16:38:22
he ik speelde vroeger source enzo jeweet toch maar nu kan het niet meer want na 4 seconden krijg ik rechtsbovenin &quot;connection error&quot; in rode letters. Iemand moet dit voor me oplossen anders zal steam nooit meer aanstaan
jB93 Gepost door jB93 op maandag 29-03-2010 om 16:39:13
heb je 'n speedtouch router? dan kan je t wel opgeven
----------------------------------------
summerfeelings
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 29-03-2010 om 16:44:17
steam it up !

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 29-03-2010 om 17:19:13
cs 1.6 maar even gedownload haha, baas.
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op maandag 29-03-2010 om 17:37:26
Heb HL2, CS Source, Call of Duty 4 Modern warfare 1, hit me up
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Unexplained Gepost door Unexplained op maandag 29-03-2010 om 17:52:28
Quote:
EProductions schreef op 29-03-2010 @ 17:37
Heb HL2, CS Source, Call of Duty 4 Modern warfare 1, hit me up


Nice.

CS: Source wil ik zeker nog halen. Ik heb 1.6 al.

Toch maar eens binnenkort kijken. En dan ook eventueel een CS: S NLHH slugfest ofzo.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 29-03-2010 om 18:03:14
account naam: teh_jordy
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 29-03-2010 om 18:46:55
Game eigenlijk zelden nog maar vind Steam wel echt superhandig werken. Ontdekte het pas anderhalf jaar geleden of zo maar games in de winkel kopen hoeft zo wat mij betreft nooit meer. Heb zo ongeveer alles van Valve, UT3 en Red Alert 3
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op maandag 29-03-2010 om 21:03:10
Quote:
jB93 schreef op 29-03-2010 @ 16:39
heb je 'n speedtouch router? dan kan je t wel opgeven

Ik heb een speedtouch router en CS: Source doet het prima bij mij.
Kwestie van UPnP (Universal Plug & Plag) aanzetten in je router als je bekabeld speelt. Ik zelf speel wireless.
Vitaal
Vitaliteit
Gepost door Vitaal op zondag 04-04-2010 om 14:16:38
acro182

hl2dm, cs;source, fortress forever en tf2

hit me up
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2010 @ 14:17:07 ]

----------------------------------------
Fuck you, I rhyme better.
jB93 Gepost door jB93 op zondag 04-04-2010 om 18:35:26
Quote:
Locutus of Borg schreef op 29-03-2010 @ 21:03
(...)
Ik heb een speedtouch router en CS: Source doet het prima bij mij.
Kwestie van UPnP (Universal Plug & Plag) aanzetten in je router als je bekabeld speelt. Ik zelf speel wireless.


Niet bij mij, UpnP heb ik aan; die ports van source heb ik er ook bijgezet maar als ik speel dan flipt de router em na zo'n 15 sec spelen. gevolg: internet 2min dood
----------------------------------------
summerfeelings
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 07-04-2010 om 18:12:05
<b>Call of Duty&reg;: Modern Warfare&reg; 2 Free Weekend, This Weekend on Steam</b>

Beginning this Thursday, April 8, gamers around the world can play Call of Duty: Modern Warfare 2 multiplayer free of charge during a special Free Weekend promotion on Steam. The definitive online experience, Modern Warfare 2 returns with a host of new perks and enhancements. Those who wish to enjoy every moment of the Modern Warfare 2 multiplayer Free Weekend may pre-load Modern Warfare 2 multiplayer now. There is no obligation to participate.

------------------

Yeey das best coolio. Weekend word et weer minder dus steamers unit ! lekker mw2'en tot we accepteren dat we nerds zijn
Masahiro
Gepost door Masahiro op woensdag 07-04-2010 om 19:47:41
ik speel nog steeds tf2 op een gekaapt account
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op zaterdag 10-04-2010 om 15:20:40
Modern Warfare 2 kanker erg , nog mensen die het aan 't spelen zijn nu?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2010 @ 15:21:34 ]

----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 10-04-2010 om 16:59:50
kankergaar spel
op zich tof gedaan en alles...maar matchmaking, hackers, (12 jarige) nerds, de hele community en netwerking erom heen = FAIL
Unexplained Gepost door Unexplained op zaterdag 10-04-2010 om 17:16:41
Quote:
Locutus of Borg schreef op 10-04-2010 @ 16:59
kankergaar spel
op zich tof gedaan en alles...maar matchmaking, hackers, (12 jarige) nerds, de hele community en netwerking erom heen = FAIL


Kern van waarheid.




Ik ga nieuwe game(s) fixen. Waarschijnlijk via Steam. Mogelijk via EA DM, maar bij voorkeur via Steam dus.

Keuze momenteel:

UT III
Just Cause 2
Lost Planet: Extreme Condition

Iemand nog toevoegingen? (I know, games verschillen zeer in waarde in euros/tijd van release.. Maar het punt moet duidelijk zijn, wat ik tof vind)
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 11-04-2010 om 03:59:30
UT3 echt DOOD online. Je zult echt geen hond vinden die het online spelen, op 100 mensen na die vanuit Amerika spelen en misschien 10 mensen in Europa. Grappig genoeg, UT2004 is where it's at. Dus niet kopen...wordt gegarandeerd een miskoop. Arena-based shooters zijn doodgebloed.
Jammer want UT was toch mijn fav. game over de jaren heen, ging trailers checken en alles laat iedereen de game links liggen...

Ik zou als ik jou was, Lost Planet 2 gaan halen...en dan met name voor de consoles.
Wat ik ervan gezien heb en gespeeld heb op de PS3, is dat het erg tof is en vooral een console game is. Er komt binnenkort een nieuwe demo van naast de al reeds bestaande demo, probeer LP2 demo eerst.

Just Cause 2 demo ook ff gedaan op de PS3...wel lachen op zich maar geen 60 euro waard. Budget of sub 40 halen denk ik zo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2010 @ 04:09:55 ]
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.