Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Doe jij dat wel es dan? Ik heeeel af en toe, meestal heb ik dan de rest van de dag geen puf meer. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kijk geen films en luister niet naar lyrics. Maar bedankt iig voor het verrijken van mijn spreekwoorden boekje Livio. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik kende het trouwens als ghetto breakfast. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja toch wel regelmatig in het weekeind. Lekker hoor met een koffie verkeerd erbij. Of als ik achterlijk vroeg wakker ben om daarna nog paar uurtjes te pitten. | ||
![]() | ![]() |
Ik moet nog boodschappen doen en dan is het geen goed idee om al te gaan smoken,want dan kom ik alleen maar met snaaiwerk thuis ipv avondeten en dergelijke. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb net boodschappen gedaan als een echte man, snel en toch niet minder dan de helft vergeten.... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Benidorm Bastards is baws Weet iemand of de winkels vandaag open zijn? Ik weet nooit hoe dat werkt rond de paasdagen... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor heb net boodschappen gedaan. En pasen is pas morgen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2010 @ 14:08:43 ] | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ait, goed nieuws. Thanks Finger. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
Binnekort nieuwe track ft twister, verheugen jullie je al een beetje? (als je nee zegt klap ik je) ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
Ik kijk er niet naar uit, sterker nog, ik hoop dat het niet doorgaat. Ik verafschuw jullie beiden, talentloze flikkers. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Word. | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt geluk dat je geen nee hebt gezegt. on a serious note; fuck you, I rhyme better. edit; haha, grote woorden voor een man die op een hiphop forum om huiswerk help vraagt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2010 @ 14:35:06 ] ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
Het ging me er ook alleen om geen nee te zeggen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Net een backpack(no hiphop) gehaald. Die krengen zijn wel behoorlijk aan de prijs. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Yes ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Kijk die players eens even ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
:+ ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zeg fuck you tariq. Gewoon omdat het kan. ik bedoel d'r verder niets mee hoor. No offense enzo keep it up tariq. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
R U Drunk? | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
nee, doe woh? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
pff wat een kut weer zeg, denk je dat het gestopt is met regenen, stap op de scoot begint t weer! erg vervelend! ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, mijn ijsthee staat in het hok.. en het regent dus ik zit zonder drinken.. #wateenkutweer ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
mijn ijsthee staat in de koelkast, en me taksi staat naast me #wateenheerlijkleven ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
weet je toevallig ook de prijs van een kratje heineken? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
weet ik veel 6 euro ofzo? ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
no way ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
why? alsof je al mag drinken![]() ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben immers al 16 hoor :+ ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
zohoo ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
owja haha my bad, mja ik weet niet hoeveel dat kost, ik koop dat nooit ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
K1 op sbs ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
weet niemand dat? slecht zeg. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
jonge heb je geen do ofzo? ik heb nog wel een euro voor je als je tekort komt, ander ga je nu gewoon naar de nachwinkel met 20 euro en haal je een kratje! weet je altijd dat je genoeg hebt, #wateenkutvraag ![]() ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
#wateenkutantwoord voor een major partehhhh in de zomer pas ergens. Moet wel ff weten hoe duur shit ongeveer is. Nou ik ga dinsdag zelf wel kijken. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom zei niemand dat K-1 GP 2010 vanavond is? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 04-04-2010 @ 00:13 K1 op sbs ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@fresh, owja, vooruitdenken, heel slim! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Wat FreshS zei ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
@freshs, ja maar dat was pas nadat het al begonnen was enna dat Muss al zo aardig was om op MSn te zeggen ![]() Dus Muss is eigenlijk gewoon een held, in tegen stelling tot de rest die heel lame niks liet weten, zodat ik het bijna miste ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
noem je me nou lame? ;( ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 04-04-2010 @ 00:26 @fresh, owja, vooruitdenken, heel slim! sowieso wel. sparen en shit ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja, stel je voor je kan geen kratje heiniken van 6 eu kopen #wateenkutleven ---------------------------------------- .... | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
jij hebt parteeeehs met 1 kratje bier? #wateenkutleven ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee ik heb parteeehs met whisky ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: SBU schreef op 04-04-2010 @ 00:27 Muss al zo aardig was Muss is eigenlijk gewoon een held Ik las alleen dit eigenlijk ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Doe maar luxe Replay.. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
badr hari, badr badr hari. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |