Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Het heeft flink wat jaren geduurd..
Maar het begint er nu op te lijken dat het Detox album van Dr. Dre niet lang meer op zich wachten laat.
Nu kan ik een hele waslijst gaan opnoemen, maar beter check je het hier even: http://www.detox-drdre.com/
Gepost door Carlito op zondag 11-04-2010 om 12:19:25
DRE dre dre,,,, wat moet ik er nu van denken Zucht* wantja ten eerste duurt het veels te lang, ik bedoel hij is geen jezus waarop mensen zolang wachten.. en ten tweede gaat het toch niet klinken zoals die tracks die jij van dre gepost hebt.
maar aan de andere kant, dre is niet dom, en hij weeet dat iedreen op dit album wacht, dus hij wil die perfecte shit brengen want hij kan zich natuurlijk niet voorschut zetten met een poepalbum..
...gewoon afwachten danmaar
---------------------------------------- W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
Gepost door Weazel op vrijdag 23-04-2010 om 00:23:46
Zoon van..
De beats zijn eigen productie <b>en</b> de teksten schrijft hij zelf.
Wat dat betreft loopt hij dus1 stap voor op zijn vader, als het werk tempo ook nog eens hoger ligt..