Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Conflit
EenBloed Music
Gepost door Conflit op donderdag 15-04-2010 om 15:54:22


feedback graag!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2010 @ 15:55:34 ]

----------------------------------------
www.confliteenbloed.hyves.nl
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 15-04-2010 om 19:00:00
Dat telefoon gesprek is echt niet tof meer man. De beat zelf ook played. Kwaliteit vind ik ook niet echt lekker. Je tekst is ook played af en toe. 'Ik was er toen.. Ik was er toen..'. En zo nog wat momentjes, maar het valt ook wel mee verder. Onderwerp is wel played, maar kun je natuurlijk vernieuwend én boeiend brengen. Dit vond ik bij niet het geval.

Ik heb nog niets meer van je gehoord verder enzo hoor, maar ik denk dat het niet reëel is om met dit niveau een album te droppen. Je flow zit namelijk gewoon lekker, alleen het is allemaal nog niet en te played in sommige dingen.

Ik check nu die Debuut EP Promo op youtube. Ik vind het echt een klote beats. Je delivery is bij die 2e track ook niet echt. Maar het klinkt flowgewijs wel lekker allemaal, maar je moet nog de puntjes op de i zetten.

Nou ja, je moet natuurlijk zelf weten of je een album wilt maken, daar ga ik je ook niet vanaf houden. Lekker je ding doen en keep it up.

Kom je uit roffa btw?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Vent
Gepost door Vent op donderdag 15-04-2010 om 19:03:26
Ja no offense en shit maar als je een album gaat droppen better step yo game up
opnamekwaliteit is kaka en beat is ook 13 in een dozijn
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.