Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 09-07-2001 om 19:03:21
Het forum 'Actueel & Algemeen' is een nog al breed forum, infeite kan men hier kwijt wat men nergens anders kwijt kan (Algemeen). Verder kan men alle actualiteiten hier kwijt (Actueel). Metname deze laatste kan voor serieuze, leuke en misschien ook minder leuke discussies leiden. Hierbij is het tenalletijde de bedoeling dat de discussie wel centraal blijft en zo min mogelijk afwijkt / gaat afwijken van het onderwerp.

Dingen die men zoal in 'Acteel en Algemeen' kwijt kan zijn:
  • Actualiteiten als rampen, staatsbezoeken, abortusboten en oorlogen.
  • Ik haal morgen me rijbewijs
  • De buurvrouw gaat morgen bevallen van een achtling
  • Kok weet eindelijk hoe de muis van de computerwerkt
Dit om maar een paar dingen te noemen.

Verder verwachten we met name in discussies over 'gevoelige' onderwerpen als bijvoorbeeld abortus, euthanasie, actualiteiten waarbij allochtonen betrokken zijn of voetbal rellen, maar ook bij gewone topics uiteraard dat men:
  • De discussie constructief houdt.
  • Elkaars mening respecteerd.
  • Geen inhoudsloze afbrekende opmerkingen maakt, of posts doet die niks aan de discussie toevoegen.
  • Geen discriminerende uitlatingen doet tov. welke doelgroep dan ook.
  • Een mening onderbouwd.
Met deze dingen in het achterhoofd, zal het voor iedereen leuker discuseren blijven denk ik.

Opzich is dit allemaal weinig nieuws, en werd er al redelijk zo gepost in dit forum geloof ik. Maar bijdeze staat het ook vast zodat men het nog is kan na lezen als je wilt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2001 @ 19:50:26 ]

----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.