Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 ]
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 11-06-2010 om 15:44:09
Quote:
mixxman schreef op 11-06-2010 @ 15:34
Gewoon hier lijkt me, dat is tenminste wel de traditie.


Aha..

Ben benieuwd of Robben het lang volhoudt.


Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 11-06-2010 om 16:10:00
Okay, cool. Kon me er weinig van herinneren.

And we're offffffff!
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 11-06-2010 om 16:13:10
ik ben voor een apart Wk topic, hoef ik niet moeilijk te kijken welke pagina, en gaat toch snel zat denk ik?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 11-06-2010 om 16:29:05
Ik vind dit ook wel een topic waardig.
Mijn zegen heb je....

Jspr
Gepost door Jspr op zondag 20-06-2010 om 10:15:37



----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op zondag 20-06-2010 om 10:31:27
Ik vind deze ook geweldig
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 20-06-2010 om 10:39:23
Kijk die toeterende gast ook stuk gaan
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 20-06-2010 om 10:48:40
Haha geweldig.



Wat een pot
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 10-07-2010 om 18:14:24
hahaha


----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 16-07-2010 om 12:42:32
Ajax heeft PAOK geloot.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-07-2010 om 13:09:51
Ja, eerst thuis he? Daar al afmaken zodat je uit niet meer in de problemen kan komen.

AZ loot over een halfuurtje. Zou mooi zijn als ze eerst uit spelen zodat ik de thuiswedstrijd kan meepakken.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-07-2010 om 14:08:50
AZ - IFK Göteburg it is. En natuurlijk weer net die data omgedraaid zodat ik het niet kan zien.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 16-07-2010 om 14:30:56
op zich niet zo'n chille loting..
paok is niet goedkoop te bereiken en 2500 km rijden.. geen verhaal

maar wel te doen qua voetbal
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2010 @ 14:31:25 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Weazel
Gepost door Weazel op zaterdag 17-07-2010 om 12:33:04
'Jol verlaat Ajax na akkoord met Fulham'



Zeggen ze..
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zaterdag 17-07-2010 om 12:36:54
wat een bullshit

hoop ik....
als wel, is ie een vieze verrader.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2010 @ 12:43:42 ]

----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 17-07-2010 om 13:06:52
Je weet hoe voetbal tegenwoordig werkt toch WilleWa? Als jij je ene callceterbaantje om mocht ruilen voor een ander bedrijf waar je 2x zoveel verdient, zou je wel stom zijn om te blijven.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 17-07-2010 om 13:44:17
Quote:
WilleWa schreef op 17-07-2010 @ 12:36
is ie een vieze verrader.



Dat issie al
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Mutz
Gepost door Mutz op zaterdag 17-07-2010 om 14:24:58
Hutchinson, Lens, Berg, Djordevic en Marcelo erbij dit jaar.
Reis, Vukovic en misschien ook Afellay en Bouma een nieuw contract.
Laat t nieuwe seizoen maar beginnen!

Dat van Jol is overigens bullshit lijkt me, ben wel benieuwd wat er bij Ajax weggekocht gaat worden. Is die transfer van Van der Wiel naar Bayern al 100% ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2010 @ 14:26:58 ]
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 17-07-2010 om 19:05:02
Quote:
MuSS070 schreef op 17-07-2010 @ 13:44
(...)


Dat issie al


Waarom? Het is toch niet meer dan normaal dat een sportman voor de grootste uitdaging gaat? Wat al die ''supporters'' onderling doen staat volledig los van de spelers en trainers van de clubs, shit.. cruijf heeft zelfs bij feyenoord gespeeld, en er is niemand die hem daar meer of minder om mag hoor.

Overigens vind ik dit heel goed van Jol, gewoon openlijk flirten met andere clubs om dit poppenkast gedoe van Ajax tegen te gaan, het is toch belachelijk dat er maar 1 positie in de aanval voorzien is van een waardige basis plek? De CL klopt aan de deur, en morgen kan je ff lachen bij het zien van Porto die ons kapot gaat spelen, helaas gaat dat wel gepaard met veel kiespijn.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 17-07-2010 om 20:02:30
sja als ie echt weg gaat is dat echt zuur, maar van zijn kant begrijp ik het wel ALS het waar is dat: ajax belooft had dat rommedahl zou blijven, dat hij geen nieuwe spitspositie mag invullen gezien de financiele staat van ajax en dat ook nog is van der wiel, steek en suarez mogelijk vertrekken.. hoop wel dat ie blijft, prima trainer

ajax wil gewoon geld vangen voor de vertrekkende spelers om het financiele gat op te vangen zonder nieuwe spelers te kopen en hopen dat het niveau dan maar op peil blijft...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2010 @ 20:03:30 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zaterdag 17-07-2010 om 20:21:47
Lastig, Fulham is wel een ontzettend mooie ploeg natuurlijk.

AZ heeft de eerste prijs alweer binnen (..), na Fenerbahçe en Anderlecht te hebben uitgeschakeld!
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 19-07-2010 om 10:06:48
'Jol beslist vandaag en wil bij Ajax garanties op versterkingen'
19-07-10





Martin Jol neemt vandaag een beslissing, maar de zaak ligt nog volledig open, aldus De telegraaf . Fulham zou bereid zijn de gelimiteerde afkoopsom in het contract van Jol te betalen en is bereid aan de financiele eisen van Jol te voldoen. Bovendien mag Jol bij de Engelsen wel de benodigde investeringen doen.
AjaxF-side.NL
Volgens de krant wil Jol bij Ajax garanties op versterkingen. Tot nu toe zou Jol zijn gezegd dat hij pas versterking van de aanval mag halen wanneer Gregory van der Wiel wordt verkocht. Tot dan is ook het halen van transfervrije spelers uitgesloten. Het vertrek van Van der Wiel op zijn beurt, zou volgens De Telegraaf, alleen intern mogen worden opgelost.

Ajax - dat gisteravond in Portugal met 1-0 verloor van FC Porto - werd afgelopen jaar geconfronteerd met een nettoverlies van 21 miljoen euro. Jol zag Gabri, Dennis Rommedahl, Pantelic en Kennedy Bakircioglu met lede ogen vertrekken, alhoewel hij daar begrip voor had, omdat hun salarissen zwaar op de begroting drukten. Met name de overgang van Rommedahl naar Olympiakos Piraeus was in Jols ogen niet nodig geweest, omdat de Deen graag in Nederland wilde blijven en bereid was de helft van zijn salaris in te leveren. Zelfs met die wetenschap slaagde Van den Boog er niet in de buitenspeler langer vast te leggen.
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 19-07-2010 om 22:38:10
De geruchten dat Jol vertrekt worden steeds sterker. Lees hier en daar zelfs al dat ie morgen gaat tekenen... Weet niet wat daar van klopt, maar het ziet er steeds meer naar uit dat ie wel weggaat.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 19-07-2010 om 22:40:52
Ja op AT5 kwam in een verslag al de bevestiging dat fulham-zaakwaarnemers in arena aan vergaderen zijn, lijkt mij kwestie van tijd...
zou heeeeeel kut zijn
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 19-07-2010 om 22:48:51
ja maar als hij gaat blijkt wel weer hoe zo'n gast in elkaar zit, beginnen met iets voor langere termijn en gelijk weer aftaaien, rot dan ook maar op man
danny blind met frank de boer als assistent, zet ze
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 19-07-2010 om 22:55:56
Agree. Anderzijds geef ik jol wel gelijk dat bestuur beter kan handelen, hij wilde graag rommedahl en pantelic houden. Dat pantelic te hoge eisen had oke, maar Rommedahl (die zich zelf heel flexibel opstelde) snap ik dus niet. Allemaal maar afwachten en hopen dat VdWiel, Steek en Suarez niet weg gaan
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 20-07-2010 om 09:11:16
bayern geeft nu aan vd wiel niet te willen hebben, ben erg benieuwd hoe het nou allemaal gaat lopen idd
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 20-07-2010 om 11:42:39
Ach, alleen maar beter toch als vd wiel blijft? Jol is niet belangrijk, een trainer als Olsen
is vele male beter voor de groep, met name voor spelers als Aisatti of Sulejmani.
Men zegt dat Jol het goed heeft gedaan, maar hij beschikt ook over de beste groep in de eredivisie,
een ploeg die tegen Juventus het spel bepaalt is veruit de beste ploeg in nederland.
Twente en Psv zijn aan de kant gezet in eigen huis alsof ze niets waren.
In de uitwedstrijden hebben we door domme fouten verloren (of een Bakkal die lekker loopt te duwen).

Als we deze ploeg kunnen vasthouden, El Hamdaoui kunnen aantrekken,
dan zijn we nog vele male gevaarlijker dan vorig seizoen. Ik lees veel dat hij alleen wil komen als Jol blijft,
maar wat is dat voor onzin? Is hij 12? ''Als hij mijn handje niet vasthoud kom ik niet!"
Het is een geweldige speler, maar ik lees ook dat Traore is bekeken bij wedstrijden,
die zie ik veel liever komen, maar goed, we zullen het een deze dagen weten.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 20-07-2010 om 13:07:54
Quote:
Snacky schreef op 20-07-2010 @ 11:42
Ach, alleen maar beter toch als vd wiel blijft? Jol is niet belangrijk, een trainer als Olsen
is vele male beter voor de groep, met name voor spelers als Aisatti of Sulejmani.
Men zegt dat Jol het goed heeft gedaan, maar hij beschikt ook over de beste groep in de eredivisie,
een ploeg die tegen Juventus het spel bepaalt is veruit de beste ploeg in nederland.

De ploeg die uiteindelijk bovenaan staat is de beste lijkt me. Verder is natuurlijk heel de voorbereiding (inclusief het voorgaande jaar) in principe voor niets geweest als er een nieuwe trainer komt. Dan is het nog maar afwachten of dat wel een fatsoenlijke wordt (ik hoor veel Blind of nog beter voor ons; Koeman).

Quote:
Twente en Psv zijn aan de kant gezet in eigen huis alsof ze niets waren.

En doel je dan op PSV - HSV (vergelijking met Juve) of Ajax - PSV?

Quote:
In de uitwedstrijden hebben we door domme fouten verloren (of een Bakkal die lekker loopt te duwen).

Beetje typisch dat het verliezen altijd aan andere dingen als Ajax zelf ligt... Wedstrijd bij ons hebben jullie gewoon terecht verloren, jammer dat je dat dan niet toe wilt geven.

Quote:
Als we deze ploeg kunnen vasthouden, El Hamdaoui kunnen aantrekken,
dan zijn we nog vele male gevaarlijker dan vorig seizoen. Ik lees veel dat hij alleen wil komen als Jol blijft,
maar wat is dat voor onzin? Is hij 12? ''Als hij mijn handje niet vasthoud kom ik niet!"
Het is een geweldige speler, maar ik lees ook dat Traore is bekeken bij wedstrijden,
die zie ik veel liever komen, maar goed, we zullen het een deze dagen weten.

ALS alles bij elkaar blijft (en dan voornamelijk Stekelenburg, Van der Wiel (ik dacht dat zijn transfer al rond was) en Suarez), dan is Ajax natuurlijk een belangrijke kandidaat voor de titel, lijkt me duidelijk.
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 20-07-2010 om 14:53:35
Ik doel op Ajax - PSV, tegen HSV waren jullie de betere ploeg. Maar wij hebben terecht verloren? Wil je zeggen dat Bakkal geen overtreding maakten op Wielaert? Dat hij niet met 2 handen zijn man opzij heeft gezet zodat hij vrij stond om te scoren? Dat is gewoon een overtreding, dus je kan het terecht noemen omdat jullie meer scoorden dan ons, maar dat zie ik anders. Ik kan het ook typisch noemen dat jij niet toe wilt geven dat jullie op vieze wijze het winnende doelpunt pakken.
Overigens heb ik er geen moeite mee om toe te geven als we terecht hebben verloren, tegen twente lieten wij het na om te scoren en verdedigden v.d. Wiel niet goed mee waardoor Ruiz kon scoren, dus daar hebben we gewoon terecht verloren.

Van der Wiel blijft voorlopig in amsterdam, ik heb geen idee waar jij je informatie vandaan haalt, maar de transfer is al zo goed als afgeketst. Maar goed, de transferperiode blijft nog ruim een maand open dus hij kan nog vertrekken uiteraard.

En over Jol, ik gaf in mijn eerdere post al aan dat ik het goed vind als hij deze poppenkast tegen gaat door openlijk te flirten met Fullham, maar het is geen onoverkomelijk feit als hij vertrekt. Je moet wel een zelfde type aantrekken natuurlijk die hetzelfde soort voetbal wilt spelen en op dezelfde manier met mensen omgaat, anders heb je inderdaad een probleem.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 20-07-2010 om 15:04:43
Quote:
Snacky schreef op 20-07-2010 @ 14:53
Ik doel op Ajax - PSV, tegen HSV waren jullie de betere ploeg. Maar wij hebben terecht verloren? Wil je zeggen dat Bakkal geen overtreding maakten op Wielaert? Dat hij niet met 2 handen zijn man opzij heeft gezet zodat hij vrij stond om te scoren? Dat is gewoon een overtreding, dus je kan het terecht noemen omdat jullie meer scoorden dan ons, maar dat zie ik anders. Ik kan het ook typisch noemen dat jij niet toe wilt geven dat jullie op vieze wijze het winnende doelpunt pakken.

Mwa dat het een overtreding was ben ik achteraf wel met je eens, maar dat dat dan per direct smerig is vindt ik wat anders. Wat mij betreft was dit gewoon een slimme overtreding op een plek waar er elke wedstrijd zo veel worden gemaakt (corners etc.). Maar we hebben die wedstrijd niet gewonnen op alleen die goal. De verdediging van Ajax was gewoon niet goed genoeg. Het is voor jou makkelijk recht praten achteraf dat heel de overwinning aan 1 kleine overtreding te weiden is, zoals dat wel vaker gebeurd met Ajax supporters (in mijn optiek).

Quote:
Overigens heb ik er geen moeite mee om toe te geven als we terecht hebben verloren, tegen twente lieten wij het na om te scoren en verdedigden v.d. Wiel niet goed mee waardoor Ruiz kon scoren, dus daar hebben we gewoon terecht verloren.

Van der Wiel blijft voorlopig in amsterdam, ik heb geen idee waar jij je informatie vandaan haalt, maar de transfer is al zo goed als afgeketst. Maar goed, de transferperiode blijft nog ruim een maand open dus hij kan nog vertrekken uiteraard.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/182929/Ajax-en-Bayern-akkoord-over-transfer-Van-der-Wiel.htm
Het is al een oud bericht, maar ik dacht dat die transfer zo goed als rond was. Nu lees ik inderdaad van niet, maar daar heb ik me dus in vergist.
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op woensdag 21-07-2010 om 10:29:58
idd dacht ik ook van van der wiel weg was.. maar las dat van gaal hem niet wou. Vond het geen versterking voor Bayern.

maja, waar rook is, is vuur
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 21-07-2010 om 18:19:19
@Mutz; Ik durf te wedden dat toen nederland de finale verloor, de scheids een lul was, iniesta buitenspel stond, robben gewoon die kans had moeten maken, v.marwijk een lafbek was, maar dat we in werkelijkheid gewoon terecht hebben verloren.

Dat heeft niets met Ajax te maken, het is menselijk.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 21-07-2010 om 18:46:47
dikke word naar hierboven de eerste alinea
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 22-07-2010 om 02:30:27
Quote:
Snacky schreef op 21-07-2010 @ 18:19
@Mutz; Ik durf te wedden dat toen nederland de finale verloor, de scheids een lul was, iniesta buitenspel stond, robben gewoon die kans had moeten maken, v.marwijk een lafbek was, maar dat we in werkelijkheid gewoon terecht hebben verloren.

We waren gewoon niet goed genoeg om te winnen vind ik... Snap alleen je punt niet helemaal?
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 22-07-2010 om 14:34:41
Martin Jol (54) heeft een lucratieve aanbieding van Fulham naast zich neergelegd. Hij verhuist niet naar de Engelse eersteklasser, maar blijft aan de slag als coach bij Ajax.

De mogelijke overstap van Martin Jol naar Fulham werd de vorige dagen breed uitgesmeerd in de Nederlandse pers. "Het waren enkele hectische dagen", zegt Jol op de Ajax-site.
PhotoNews

"Toen deze aanbieding kwam, liet Ajax meteen weten dat het me niet wilde laten vertrekken en ik vind ook zelf dat ik het niet kan maken om Ajax nu te verlaten", zegt Jol.

"Ik kwam vorige zomer naar hier om succesvol te zijn, een goeie ploeg te bouwen en plezier te hebben. Die zaken blijven voor mij van belang."

Jol wil nog versterking naar Amsterdam halen en zette met een mogelijk vertrek druk op de ketel. "De verwachtingen bij Ajax zijn steeds hooggespannen. Maar ik ben inmiddels onder anderen Marko Pantelic, Dennis Rommedahl, Kennedy en Gabri kwijt en er is nog niemand bijgekomen."

"Ook mis ik nog de internationals die op het WK waren. Ik kijk nu samen met de clubleiding naar de toekomst. We willen ons nog versterken", zegt Jol.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/100722_jol_blijft_ajax

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 22-07-2010 om 15:02:11
edit ow ik had hier een heel verhaal getypt maar zag later in dat het nergens op sloeg ook nog dus hier staat niks
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2010 @ 15:03:09 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 22-07-2010 om 15:15:46
Quote:
Vent schreef op 22-07-2010 @ 15:02
edit ow ik had hier een heel verhaal getypt maar zag later in dat het nergens op sloeg ook nog dus hier staat niks


sick
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 22-07-2010 om 18:15:00
5 euro dat Jol het seizoen bij Ajax niet volmaakt.
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 22-07-2010 om 21:02:51
Lol @ Utrecht in vooroorlogse kwaliteit @ Rtl 7.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 23-07-2010 om 15:23:29
20 euro op ajax voor vanavond unibet
ben benieuwd

typische supportersactie, uit het niets ineens weer kneiterveel vertrouwen in je clubje.. en nu alweer twijfelen.. wel b-team chelsea, maar nog steeds hoog niveau natuurlijk
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 23-07-2010 om 17:27:45
20 euro op Ajax? dat had ik anders gedaan maar wie weet
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 23-07-2010 om 17:40:22
Ik heb 6 euro op Chelsea gezet hehe.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 23-07-2010 om 19:56:06
ziet er anders goed voor me uit.. 20 euro wordt 64 euro als ajax wint
op chelsea zetten kreeg je veel minder toch, half keer je inleg ofzo

edit: hoppaaa.. heerlijk die oefenwedstrijdjes.. unibet had duidelijk niet door dat het om chelsea a1 ging met die odds..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2010 @ 20:20:04 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 23-07-2010 om 22:10:49
haha idd daar bof je wel mee, door Chelsea 1 was Ajax natuurlijk van de mat gespeeld
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zaterdag 24-07-2010 om 00:43:19
wellicht. maarja ajax was ook duidelijk niet met de beste opstelling. et ging gewoon best lekker en goed gespeeld.
ajax wordt kampioen
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 25-07-2010 om 15:50:28
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/100724_Ajax_Mpenza_interesse
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Snacky Gepost door Snacky op maandag 26-07-2010 om 12:09:44
En toen hadden we Mounir binnen... een elftal om je vingers bij af te likken lijkt me zo, verdediging staat potdicht, het middenveld is top-notch en de aanval... pffff, sulejmani- el hamdaoui- suarez, Jol is een baas.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
michaelll
Gepost door michaelll op maandag 26-07-2010 om 12:12:59
Mido komt waarschijnlijk ook terug, net als Daniel de Ridder.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 26-07-2010 om 12:43:32
vanavond Utrecht en AZ, hopen op 6 teams in Europa

maar daar ga ik wel van uit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2010 @ 12:43:46 ]
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.