Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
niemand
Gepost door niemand op maandag 10-05-2010 om 03:37:00


hele andere manier van schrijven, mixen, etc gebruikt
weet niet of ik echt tevreden ben xD

pz
revo
Daarom
Gepost door revo op maandag 10-05-2010 om 12:23:39
Vind het niet slecht, maar kan het ook niet echt dope vinden ofzo..
niemand
Gepost door niemand op maandag 10-05-2010 om 12:51:59
daar ben ik het mee eens to be honest.
ik vind die punch ins, of weet ik veel hoe dat heet, ''die gasten die groot zijn'' en die ander niet goed gelukt sowieso.. maja die waren experimenten maar wel mislukt dus xD
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-05-2010 om 14:21:07
eind rijm beter articuleren. Nu valt heel vaak het rijm woord weg omdat je anders je volgende zin niet haalt. Minder lettergrepen gebruiken dus en blijven oefenen,
je stem heb je mee nu nog beetje werken aan flow en dat soort bende.


edit: nee wacht dat sloeg nergens op, je rijm woorden vallen niet weg maar midden in je zinnen slik je lettergrepen in. zo dan maar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2010 @ 14:22:41 ]
aapje
Gepost door aapje op maandag 10-05-2010 om 14:37:02
Je snapt volgens mij in ieder geval wanneer iets lekker klinkt en niet. Je voelt de beat wel. Maar zoals 'negen maanden later heeft ze een miskraam op de vloer' ofz, weet niet precies wat je daar zonet zei- iets met miskraam -dat klinkt gewoon niet lekker omdat je woorden inslikt. Als je meer aandacht en vooral tijd dus, aan je tekst besteed kan je dat soort schoonheidsfoutjes 10 van de 10 keer wegwerken door andere woorden te gebruiken of woorden in een andere volgorde te gebruiken.
Wat pascool ook zegt je hebt je stem mee.
niemand
Gepost door niemand op maandag 10-05-2010 om 14:44:41
okay thanks
ik zal eens proberen te letten op het inslikken van lettergrepen midden in een zin pascool, moet even kijken hoe maar dat vind ik wel uit denk hopelijk. ik ben het er wel mee eens.. ik<u> denk</u> als ik dat beter onder de knie krijg dat het misschien ook meteen beter flowt..

@aapje - thanks, dus meer tijd besteden aan het herschrijven van regels enzo. in principe hangt dit samen met wat pascool aangeeft denk ik. ik zal er in ieder geval op gaan letten en proberen te verbeteren.

bedankt beide, dat was feedback waar ik wat aan heb
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2010 @ 14:47:32 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0058 sec.