Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 09:33:24
Scriptie bitches!
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 20-05-2010 om 09:55:57
Weekend bjiiitches!!
Vent
Gepost door Vent op donderdag 20-05-2010 om 09:56:20
och.. inderdaad
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 11:54:57
het is internationale teken Mohammed dag! Leef je uit op

http://www.facebook.com/pages/Everybody-Draw-Mohammed-Day/121369914543425?v=photos

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 11:55:24 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 11:55:31
Treurig
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 11:58:45
Absoluut niet, ik vind het een prachtige actie. Wij blazen onszelf namelijk niet op voor onze leefovertuiging, wij doen het met laffe tekeningetjes. jeej!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 12:13:28
Er zijn ook zat moslims die zichzelf niet opblazen en die kwets je ook op deze manier. Het is een onnodige actie. Leef en laat leven.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:14:40
Precies, en je niet laten imponeren door doodsbedreigingen. Je hebt oogkleppen op ouwe. Jezus wordt constant belachelijk gemaakt.

edit: En wat maakt het nou uit of die groep groot of klein is? Zij bedreigen ons vrije woord, moeten we dan ook maar gewoon weer voor ons kijken en doorlopen? Geweldig dit soort ludieke acties.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 12:15:23 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 12:17:06
Ik heb toch nergens gezegd dat ik het goed vind dat Jezus belachelijk wordt gemaakt? En wat heb ik met Jezus te maken? Ik heb met beide heren helemaal niets, maar dat betekent toch niet dat ik ze belachelijk moet maken?

Heb wel betere dingen te doen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:17:26
Lees mijn edit maar even.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
EsX
Gepost door EsX op donderdag 20-05-2010 om 12:18:22
Quote:
MuSS070 schreef op 20-05-2010 @ 12:17
Heb wel betere dingen te doen.


Stofzuigen!

MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 12:19:36
Het gaat mij er om dat je niet alleen die groep aanpakt, die zogenaamd je vrije woord bedreigen. Maar het is niet erg dat jij er anders over denkt, alleen kost dit wel mooi je Mr. Positivo award 2010.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:25:55
Waarom zouden zij zich aangesproken voelen? Als ik christen ben (ik zou moslim kunnen zeggen maar dat is wat onlogisch, groep doet er niet toe) en ik ken een zooitje radicale christenen die zich aangevallen voelen door dat sorot dingen denk ik ook stel je niet aan. Dat ze zich aangesproken voelen hebben ze helemaal aan zichzelf te denken. Ik ben vaak genoeg voor kaaskop of iets dergelijks uitgescholden, dikke /care.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 12:30:55
Je inlevingsvermogen laat te wensen over, maar het geeft niet.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:36:23
Ik vind godsdienst gewoonweg belachelijk. Zo zie ik het meer, daarom heb ik ook een foto ingestuurd waarop de paus ook staat.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 12:37:06
Kopje thee, iemand?

-Godver, 875000 regels in excel, 1 berekening en de shit loopt vast. Maar overgaan op Matlab -
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 12:41:34 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:37:36
Hehe scherp
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
EsX
Gepost door EsX op donderdag 20-05-2010 om 12:37:39
Koffie alsjeblieft...

revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 20-05-2010 om 12:39:54
Nog 1 lange dag en daarna lekker lang weekend! Whoop
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 20-05-2010 om 12:44:15
Ik sluit me aan bij Muss. Sowieso hebben we al Scandinavische cartoonisten en Wilders om de moslimgemeenschap te beledigen. Het slaat werkelijk nergens op dat iedereen dat zou moeten doen.

Groene thee met citroen graag.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 12:45:02 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:47:56
Het gaat vooral om het laten zien dat het censureren bij South Park veel te ver gaat. Je kan ze toch moeilijk hun zin geven, of verbiedt het ridiculiseren van élke godsdienst. Maar nee, er is één godsdienst (wellicht een kleine groep daarvan) die dit soort doodsbedreigingen uit. Dat jullie dit niet inzien zeg, sjezus. Stelletje naïevelingen, we laten ons toch niet beperken omdat een maar malloten dat willen. Zolang het mag, mág het.

Jullie nemen de aanslagen die ze willen plannen op het Nederlands elftal ook met een flinke korrel zout zeker. Ik wil niemand beledigen maar gewoon meedoen aan dit wereldwijde statement.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 12:49:18 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 20-05-2010 om 12:53:30
Ja is toch leuk een kleurwedstrijdje, en het land met de meeste inzendingen wint een geheel gratis verzorgd bombardement..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 12:56:35
Hopelijk is het resultaat dat ze inzien dat het niet geaccepteerd wordt, en dat het afgelopen is met dreigementen. 't Zal wel niet though, maar we zullen zien.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 12:57:52
Ik zat al te wachten op de inbreng van Twister. Het verbaast me nog enigzins dat hij het niet de schuld van de kapitalisten vindt...
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 13:00:13


Een tekeningetje mensen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 13:02:48 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 20-05-2010 om 13:06:47
Nee tuurlijk niet, wat moeten ze dan met al die haatgevoelens. Tis een volk met z'n eigen cultuur enz, deze pappies trekken het gewoon niet als je hun shit beledigd. Vrij normaal , al zie je ons onzelf niet echt opblazen enz maar das is ook weer meer in die cultuur, ze zijn veel harder.(op mij uitgezonderd hehe) Maja als je weet dat stieren parra worden van snelbewegende kleuren.. En je gaat hem expres nakken ga je ook niet achteraf zeggen ja wat valt ie me nou aan.. Ik heb trouwens niet echt moslimse cartoons gezien over Jezus of wie dan ook. Dus kweenie laat die fa2s gewoon. Je maakt toch ook geen grappen over dode baby's of gehandicapten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 13:09:20
En dat is dus het middeleeuwse aspect.

Mensen kunnen rationaliseren, dat kunnen dieren niet. dat slaat dus echt helemaal nergens op

Er zijn in het midden Oosten een heleboel cartoons geweest, ik heb er echt wel meer dan 100 gezien. Ik ga vanavond voor je zoeken, want ze stonden ook heel overzichtelijk (@geenstijl geloof ik). Was wel een jaar geleden.

Stieren zijn trouwens kleurenblind.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 20-05-2010 om 13:10:28
Quote:
Jspr schreef op 20-05-2010 @ 12:47
Het gaat vooral om het laten zien dat het censureren bij South Park veel te ver gaat. Je kan ze toch moeilijk hun zin geven, of verbiedt het ridiculiseren van élke godsdienst. Maar nee, er is één godsdienst (wellicht een kleine groep daarvan) die dit soort doodsbedreigingen uit. Dat jullie dit niet inzien zeg, sjezus. Stelletje naïevelingen, we laten ons toch niet beperken omdat een maar malloten dat willen. Zolang het mag, mág het.

Jullie nemen de aanslagen die ze willen plannen op het Nederlands elftal ook met een flinke korrel zout zeker. Ik wil niemand beledigen maar gewoon meedoen aan dit wereldwijde statement.



Zo ben je net zo erg als de extremisten zelf. Zij: "Oh, ze beledigen ons dus we blazen nog iets op." Wij: "Oh, ze bedreigen ons dus we beledigen ze nog een keer."

1. Zie je zelf niet hoe kinderachtig?
2. Vicieuze cirkel.
3. We tekenen Mohammed toch wel als we willen, dat weten zij ook wel.

Dus niks vrijheid van meningsuiting, da's onzin. Dit is gewoon een Wilders-achtig, ondoordacht initiatief die de kloof tussen moslims en niet-moslims alleen zou kunnen vergroten (verkleinen zit er zo niet in).

@ Do-P
Ik heb niks tegen kapitalisten en geef ze nergens de schuld van. Ga lekker naar 4-chan als je tof wilt doen op internet.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 13:15:25
Quote:
<b>Twister schreef op 20-05-2010 @ 13:10</b>
(...)

@ Do-P
Ik heb niks tegen kapitalisten en geef ze nergens de schuld van. Ga lekker naar 4-chan als je tof wilt doen op internet.


Je eerste bewering valt niet echt recht te praten met wat je de afgelopen 2 maanden hier hebt gespamd.
En daarbij, heb jij niets beter te doen? Heb je geen werk ofzo?

Daarbij gaat het niet om beledigen, het gaat om te kunnen zeggen wat je wilt. Ook als dat voor een ander kwetsend kan zijn. Je mag je mening hebben. Wil je dat niet -&gt; Er zijn genoeg landen die daar hetzelfde over denken. Boek een vlucht en tot nooit meer ziens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 13:16:53 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 20-05-2010 om 13:22:48
Als je hebt opgelet wist je dat ik alleen iets heb tegen de manier waarop het monetaire systeem nu werkt. Het kapitalisme zou dat in stand houden, dat is het enige wat ik ze ooit zou kunnen hebben verweten. Ik kan trouwens hetzelfde aan jou vragen wat betreft &quot;werk of zo,&quot; alleen begrijp ik dat dat niks met de discussie te maken heeft.

Je bent trouwens helemaal een idioot als je denkt dat ik tegen vrijheid van meningsuiting bent. Mijn mening is echter dat het onnodig en zelfs kinderachtig is om massaal een religie te beledigen om dat punt (wij kunnen zeggen wat we willen) te maken.

Hoe oud ben jij?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 13:30:24
Je kunt wel zeggen dat ik een idioot bent (wat mag), maar het gebeurt wel erg vaak dat jij dingen impliceert die nooit gezegd zijn. Ik heb jou nergens zien zeggen dat jij tegen vrijheid van meningsuiting bent? Dus waarom zou ik dat denken?

En ik zou het wel graag willen weten. Heb jij geen werk?

En ik heb wel werk hoor. Werk 16-24 uur per week bij een bank en daarnaast een voltijds master opleiding (Finance) aan de universiteit. Zoals je vaak genoeg hebt kunnen lezen, ben ik met mijn scriptie bezig. Genoeg zo?

-Edit- Je wilde ook nog weten hoe oud ik ben. Ik ben 22. Tevreden?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 13:31:29 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op donderdag 20-05-2010 om 13:37:06
haha

niks te klagen opzich
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 20-05-2010 om 13:45:02
&quot;Je mag je mening hebben. Wil je dat niet -&gt; Er zijn genoeg landen die daar hetzelfde over denken. Boek een vlucht en tot nooit meer ziens.&quot;

^Niet tegen mij gericht dan? Interpretatiefout.

&quot;Heb jij geen werk?&quot;

^Nee. Ik ga in september weer naar school (Nederlandse Popacademie) en ondertussen ben ik druk aan het solliciteren.

Oh ja, en aangezien je een 22-jarige, universitaire student Finance bent, sta ik te kijken dat je mijn meningen op het gebied van kapitalisme en het monetaire systeem verkeerd hebt ge&iuml;nterpreteerd.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 20-05-2010 om 13:51:05
Wees lief
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 13:53:40
Prima zo.

Ik denk alleen wat meer verstand te hebben over het monetaire systeem dan iemand die zijn informatie haalt uit wat duistere internetpagina's. Het is veel te ingewikkeld om het met een populistisch praatje er over heen te zeiken.

Verder goed voor je dat je weer gaat studeren + aan het solliciteren bent. Ik vroeg het omdat dit het 1 en ander in perspectief kan brengen.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 13:56:59
Quote:
<b>Twister schreef op 20-05-2010 @ 13:10</b>
(...)

Zo ben je net zo erg als de extremisten zelf. Zij: &quot;Oh, ze beledigen ons dus we blazen nog iets op.&quot; Wij: &quot;Oh, ze bedreigen ons dus we beledigen ze nog een keer.&quot;

1. Zie je zelf niet hoe kinderachtig?
2. Vicieuze cirkel.
3. We tekenen Mohammed toch wel als we willen, dat weten zij ook wel.

Dus niks vrijheid van meningsuiting, da's onzin. Dit is gewoon een Wilders-achtig, ondoordacht initiatief die de kloof tussen moslims en niet-moslims alleen zou kunnen vergroten (verkleinen zit er zo niet in).

@ Do-P
Ik heb niks tegen kapitalisten en geef ze nergens de schuld van. Ga lekker naar 4-chan als je tof wilt doen op internet.


het is voor mij geen &quot;ik pak je terug&quot; spelletje. Het is gewoon laten zien dat we echt niet onder de indruk zijn en dat het geen zin heeft. Dus dat er geen heisa meer om wordt gemaakt omdat ze inzien dat (een groot gedeelte van) de Westerse wereld er maling aan heeft. Zouden zij ook moeten hebben.


Facebook nazi's! Alles is offline gehaald.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 14:03:28 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 20-05-2010 om 14:12:05
Quote:
Do-P schreef op 20-05-2010 @ 13:53
Prima zo.

Ik denk alleen wat meer verstand te hebben over het monetaire systeem dan iemand die zijn informatie haalt uit wat duistere internetpagina's. Het is veel te ingewikkeld om het met een populistisch praatje er over heen te zeiken.

Verder goed voor je dat je weer gaat studeren + aan het solliciteren bent. Ik vroeg het omdat dit het 1 en ander in perspectief kan brengen.


(hoe weet jij waar ik mijn info vandaan heb, sowieso niet van conspiracy-sites of zo want daar heb ik zelf ook een hekel aan)
Verder hoop ik dat we dit nu achter ons kunnen laten want ik werd er niet blij van.

Quote:
Jspr schreef op 20-05-2010 @ 13:56
(...)

het is voor mij geen "ik pak je terug" spelletje. Het is gewoon laten zien dat we echt niet onder de indruk zijn en dat het geen zin heeft. Dus dat er geen heisa meer om wordt gemaakt omdat ze inzien dat (een groot gedeelte van) de Westerse wereld er maling aan heeft. Zouden zij ook moeten hebben.


Dat geloof ik wel, ik begrijp heus wel waarom iemand dit bedenkt. Ik denk alleen dat je de boodschap zo juist niet goed overbrengt. Sterker nog, ik durf zo ver te gaan om te zeggen dat sommige extremisten dit zien als een soort uitlokking/oorlogsverklaring.

Want als zij het (westerse/Amerikaanse) nieuws aanzetten, zien ze gewoon dat er nog steeds ontzettend veel aandacht aan terrorisme wordt besteed. Ook als ze horen hoeveel maatregelen we ertegen nemen, zelf vrijheden en privacy opofferen. Zo lang dat zo blijft zullen ze volgens mij juist denken dat het werkt. Zolang ze in de internationale (westerse) media komen heeft het effect.

Het hele idee van terrorisme is angst aanjagen om in de aandacht te komen. Haal de aandacht weg en je haalt de angst weg. Haal de angst weg en je haalt terrorisme weg.

Zo, nu ga ik van 't zonnetje genieten.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 20-05-2010 om 14:14:23
Quote:
Jspr schreef op 20-05-2010 @ 13:56
(...)

Facebook nazi's! Alles is offline gehaald.


En terecht.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
EsX
Gepost door EsX op donderdag 20-05-2010 om 14:16:26
Poeh, met een korte broek de bos-maaier gebruiken is aardig pijnlijk...

getinspired
Gepost door getinspired op donderdag 20-05-2010 om 16:35:36
tegen een glazen deur aanlopen die dichtzit ook denk ik. Die mevrouw moet nu huilen.
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 20-05-2010 om 16:40:17
Lekker voor haar!
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 20-05-2010 om 17:24:03
Ik wil wat zeggen in de slowchat maar weet eigenlijk niet echt wat..
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 20-05-2010 om 17:43:01
Heb je nog gemasturbeerd vandaag?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 20-05-2010 om 17:46:47
Nee, ben teveel buiten geweest vandaag.. mensen kijken dan altijd wat raar op
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 20-05-2010 om 17:47:36
patron hoe was je vrijwilligers werk today?
----------------------------------------
....
Finger
Gepost door Finger op donderdag 20-05-2010 om 17:48:16
slap excuus.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 20-05-2010 om 18:47:44
Hebben jullie allemaal Mohammed al getekend vandaag?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
aapje
Gepost door aapje op donderdag 20-05-2010 om 18:55:46
Ik weet niet hoe Mohammed eruit ziet, sorry. ;(

Ik ben verbrand, mijn neus en mijn wangen.
--
Is het trouwens M&oacute;hammed of Moh&aacute;mmed ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2010 @ 18:56:14 ]
Finger
Gepost door Finger op donderdag 20-05-2010 om 18:59:25
nee ik hou niet zo van die fantasy genre.
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-05-2010 om 19:22:59
Zo, dat tentamen ging ff goed.

En net bericht dat ik morgen Red Dead Redemption heb, nice!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0158 sec.